Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg suger i anatomi.

Kan noen finne unaturligheter med denne?

Det er et utkast til Atlas som holder kloden liksom på ryggen. Men jeg føler det er en del feil her men klarer ikke utbedre de.

post-56355-0-55594500-1327659472_thumb.jpg

Skrevet

kommer helt ann på hvordan stil du vil ha, men det er vektproblem der ser det ut til. beina står unaturlig og ikke planta osv. kan godt prøve å tegne over for poseringa sin skyld om du vil. kan ikke love et supert resultat men er enklere å prøve sjøl.

Skrevet (endret)

prøvde med noe relativt kjapt. veit ikke om det hjelper deg på det du vil ha fram til slutt men :)

redigert: obs dobbelpost. det vakke helt med vilje.

redigert 2: minste brystkassa i verden og rart plassert. samt armen til høyre er litt merkelig. :p

post-42795-0-26482200-1327769598_thumb.jpg

Endret av Shikaru
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-INkUtP
Skrevet

Random dump

forsøk på to Dragonball characters

go.jpg

boo.jpg

og en hai

shark-1.jpg

• 2 uker senere...
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet (endret)

Noen her som har en idé om hvordan jeg skal lage det her til en del av et prosjekt. Det skal lages i flash / illustrasjoner kan lages i illustrator.

Skal se en mann som sitter å kjører en bil, rett forfra. Har så langt laget hode og kropp, men mangler å få en godt vinkel og hvordan jeg skal løse det. Tenkte å droppe å se noe fra utsiden av bilen, men klarer det ikke til å bli bra.

Umulig å forklare, men skal kaste ut noe i paint for å se om dere forstår:

post-95268-0-79879200-1331141712_thumb.png

Altså: Hvordan skal jeg løse at man skal ha en konstant vinkel forran fra bilen, man skal se to personer som sitter i forsetene, og egentlig burde jeg lage noe alá slik at jeg kan animere en bakgrunn i bakgrunnen. Hvordan det skal gjøres i flash og slikt vet jeg ikke, men tenkte det er fint å ha et utgangspunkt med å lage selve vinkelen først.

(Animasjon i bakgrunnen som i at det burde vært f.eks en bakrute bak. Blir det knotete, dropper jeg det og trenger da en annen løsning..)

Jeg er i deep shit her, og trenger hjelp

Endret av Slettet-3t93k9
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Kan du vise meg et eksempel? Er ny innen detta, så jeg tenkte egentlig "enkelt, rett forfra".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...