Gå til innhold

Grandiosa presenterer to nye kandidater...


Hvilken av de 2 nye kandidatene er best?  

180 stemmer

  1. 1. Hvilken av de 2 nye kandidatene er best?

    • Pølse og Tomat
      43
    • Taco
      137


Anbefalte innlegg

Mild Taco er sjefern! Tror uannsett at Taco er mild Taco i ny innpakning med mer krydder.

Mye mulig ;) Men hvem bryr seg vel om det? Har alltid ønsket at de skulle ha ekstra krydder på den pizzaen, det var jo omtrent null og nix taco-smak av den, så nå ser jeg fram til en sikkert bedre taco-pizza :love::dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøttdeigen hadde en herlig tacokrydder smak, tomaten var "saftig", men litt tørr og kunne vært flere biter... Alt i alt en veldig god pizza og en annen ting. Ingen ettersmak som sitter til dagen etter *kremt* kjøttdeig og løk *kremt*

Lenke til kommentar

Det finnes vel ganske få (om noen i det hele tatt) pizzaer som klarer å ha god/ekte kjøttdeig som ikke smaker vondt.

 

Taco føyer seg inn i rekken av pizzaer med "kjøttdeig alá katt". Pizza originale Milano havner btw i en klasse for seg selv, det kvalifiserer nesten ikke til "kjøttdeig alá rotte" en gang. Motbydelig. Personer som klarer å spise Milano med et smil om munnen har jeg stor respekt for.

 

Alt i alt var grandiosa taco ok (for å være "kjøttdeig" pizza).

 

Pølse og tomat er nå min favoritt (innenfor grandiosa familien vel å merke). Den originale smaker papp, pepperoni smaker ikke pepperoni, kjøttdeig/løk smaker i flere timer etterpå mens taco var nesten ok.

Lenke til kommentar

har enda ikke turt å smake den med pølse/tomat, men tacoen var absolutt godkjent.. den smakte jo faktiks taco, i motsetning til mild taco.. og endelig har de fått bort den hersens maisen som ikke har noe på pizza å gjøre...

 

Må vel prøve pølsepizza i morgen da, siden så mange her sier at den er god.. :)

Lenke til kommentar
har enda ikke turt å smake den med pølse/tomat, men tacoen var absolutt godkjent.. den smakte jo faktiks taco, i motsetning til mild taco.. og endelig har de fått bort den hersens maisen som ikke har noe på pizza å gjøre...

 

Må vel prøve pølsepizza i morgen da, siden så mange her sier at den er god.. :)

Helt enig, bortsett fra at jeg mener Mild Taco var fortjent en plass på markedet. Men likte uansett denne (Taco) bedre. Hele kjøkkenet luktet taco etter at jeg hadde tatt den ut, nammenam :love::dribble:

 

Får vel prøve denne pølse-pizzaen i morgen den dag jeg også da, om jeg ikke venter til helga da!? :hmm:

Lenke til kommentar
Faen, det er bare den orginale grandisen som er god. Alt annet er bare forsøk på tjene raske penger på noe som smaker dritt! :yucky: De bruker bare Grandios navnet som lokkemiddel...

Er du sikker på at du skriver i riktig del av forumet, skulle vel ha vært i humor delen de settningene der.;)

 

Grandiosa smaker ikke godt og kommer heller aldri til å gjøre det. Har vel spist grandiosa 2 eller 3 ganger de siste 10 årene, og ingen av gangene var jeg edru. Går inn i kvoten over dumme ting man gjør i fylla.

 

Sånn da har jeg vel klart å hisse på meg grandis folket der ute...

Lenke til kommentar
Pølse-pizzaen var ikke direkte dårlig, men i alle fall ikke spesielt god. Ikke noe jeg kunne funnet på å kjøpe dersom det var mulig å kjøpe andre pizzaer.

 

Jeg har trodd at Grandiosa var noe norske greier, men svenskene har jo mye flere varianter enn vi har?

 

Føler meg klar for en skinkevariant her i Norge også...

Jeg vil også ha *PAN* Pizza Grandiosa. Dagens størrelse er for liten, blir jo ikke mett i det hele tatt. :ermm:

 

Fristet litt å ha svenskenes utvalg. Kebabpizza :dribble:

Lenke til kommentar
Jeg liker rett og slett ikke grandiosa lenger. Det var tider da jeg faktisk synes det var god (for noen år siden), men nå klarer jeg bare ikke nyte en eneste bit.

Liker ikke så godt Grandiosa lenger jeg heller. Den begynner å bli litt....oppbrukt :dontgetit:

Kommer hvertfall ikke til å stemme på dette nye "valget". Håper ingen andre gjør det heller, for de kommer garantert til å beholde begge to så lenge begge selger bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...