Gå til innhold

Nokia presenterer N70, N90 og N91 (fantastisk) :p


Anbefalte innlegg

- alt som bmwm3 skrev -

Tror folket har skjønt poenget med at du ikke liker de nye mobilene til Nokia, og det finnes så mye annet i verden som er SÅÅ mye bedre.

Greit.

Men først: Jeg er ganske sikker på at det blir naivt å tro at det kommer så veldig mange 3 megapiksler til Norge i 2005.

Samsung har annonsert par som skal komme ut i år, en kommer antakeligvis bare ut i Asia, og det er vel ikke noe nytt der borte akkurat (vet ikke så mye om den, men den kommer hvertfall ikke til Norge)

Som mange andre har sagt tidligere, er det bedre enn at mobil-produsenter satser mer på optikk enn å hive bare seg på megapiksel-løpet.

Og jeg ville ikke veddet min mor på at det kom ut en oppfølger til SonyEricsson S700i iløpet av 2005 heller.

Og når vi er inne på S700i - når den kom til Norge, var jo alle helt ville. Jeg er sikker på at du var en av de. Men hvis du da tenker på alle de mobilene som fantes i Asia på det tidspunktet, virket jo S700i som noe restavfall som de sendte til Europa.

 

Så at en mobil (bruker N90 som eksempel) som har en så bra skjerm, eksklusiv avtale med en av verdens beste linse-produsenter og alt det andre kommer til Norge i år, det er helt spesielt!

 

Og sist: Hadde de lagd en mobil som hadde alt det som de tre mobilene har, hadde denne kostet sinnsykt mye og den hadde blitt utrolig stor!

Dessuten blir det veldig feil å si at de kunne heller kunne tatt musikk, bilde og telefoni i samme mobil slik som K750i/W800i, som Tjohei mener. For de nye mobilene til Nokia har så utrolig mye mer funksjoner enn de to mobilene har!!

Ikke bli så furten for jeg kritiserer størrelsen eller setter spørsmålstegn ved ting er du snill.

De er ikke på markedet ennå, men når de blir slupper på markedet vil de være best i sin katergori utvilsomt.

Er det det du ville høre?

:innocent:

 

Jeg er bare usikker på om HDD og det å bruke glass er optimalt i en mobil, bevegelige deler generelt.

Er det virkelig ille å høre mine synspunkter på slikt...?

For jeg må si det er jæve... mye fjortisser her som ikke har peiling på en dritt!

Vi vil alle ha bedre mobiler til lavest mulig pris, og uansett om det er det ene eller andre merke som lanserer noe nytt og spennede, så er det oss forbrukere som er "vinnerne".

Har hatt Nokia selv og kommer kanskje til å kjøpe det igjen, men ikke de store her.

 

Og angående S700, så syns jeg at den så tøff ut, og så veldig bra ut på papiret, men at den i real life ble for stor.

Jeg kunne ikke svelge størrelsen på tross av teknologien var imponerende den gang.

 

 

:wallbash:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener at N91 er den raffeste nyheten her. Siden den har minijack(endelig!) og 4 GB, erstatter den en mp3-spiller. 2 MP er faktisk bedre enn det aller fleste modellene vi har tilgang til her på berget i dag, så som kameramobil tror jeg at den duger i massevis. Kan jo lagre rimelig masse bilder hvis man ikke fyller harddisken heelt opp med musikk...

 

Poenget mitt er at denne erstatter 3 dingser; raff telefon, bra mp3 og helt greit kamera. Da kan vi ikke rynke på nesen over litt høy tonnasje.. ;). Personlig har jeg ikke noe problem med å lugge rundt med 160 gram i en telefon, når alternativet er tre dingser, uansett hvor lette de er.

 

Jeg skal i alle fall ha en sånn...

Lenke til kommentar

Ingen tvil hvilken MOBIL jeg skal ha. Gå fra en Samsung E700 til Nokia N90 tror jeg vil bli litt av en opplevelse. Utrolig hvor fort tiden og teknologien raser avgårde !. Det værste av allt var at jeg ga 4000 for E700 :thumbdown: .

 

N90 designet syntes jeg ser veldig sprekt ut. Fine sølvlinjner på siden som gir den et ekslusivt preg. Men det er en ting som beskymrer meg og det er beskyttelse av kameraet. Det ser ut som det er åpent hele tiden og det ekke bra .! Kan komme masse dritt inni der, må da være noe form for beskyttekse der hvor man kan dra ned en luke forran ?? Noen som veit ???

Lenke til kommentar
Du kan jo alltid improvisere med en liten teipbit ?

TUller du ? Vær litt saklig a ! Noen som veit eller ?. Kan ikke se at det står noe sted. Det er rart Nokia ikke har tenkt på det når de har så flott kamera ! :hmm:

Jeg tror nok de har tenkt ganske langt over det her...

 

Det er jo et glass forann, er jo ikke full tilgang direkte inn til kameraet. Det funker nok fint skal du se, don't worry :)

Lenke til kommentar

Jeg uttrykte meg litt feil.

 

Bildene er ihvertfall ikke direkte fra mobil, men rendered i program. Er ihvertfall det som skrives i andre diskusjonstråder om bildene.

 

Uansett blir det mer spennende å se eksempler på bilder i full oppløsning enn 800x600.

Lenke til kommentar
Utrolig hvor  fort tiden og teknologien raser avgårde !. Det værste av allt var at jeg ga 4000 for E700  :thumbdown: .

Hmm?

N90 er egentlig ikke så særlig nyskapende, snarere en samling av skritt på veien helt tilbake fra 3650-tider.

Ta en 3650- krympvask den, lag en klapp, gi den bedre kamera,, UMTS, litt raskereprosessor, nyere S60 og litt av hvert av forbedringene så vips så har du en N90.

At Samsung E700 er og blir en elendig telefon tar jeg deg på ordet på, 6600 eller SX1 var et mye bedre kjøp i de tider.

 

Selv ønsker jeg å vente å se til jeg ser noen skikkelige bilder fra N90 som ikke er tuklet med.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...