Gå til innhold

Tilbakemeldinger til Posten Norge AS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et ferskt eksempel på problemer med pakkesporing.

 

Jeg bestilte fra SHG for 2 uker siden. Varene ble sendt onsdag 3. mai fra danmark og på torsdag 4. mai dukket pakken opp i pakkesporing hos Posten: MOTTATT DATA OM FORSENDELSEN. :)

 

Pakkesporing har vært oppe og nede (mest nede) fom. til i dag. :(

Jeg fikk ingen oppdateringer i pakkesporing og mistenkte SHG for å være synderen.

Jeg kontaktet både SHG og Posten flere ganger uten at noen kunne si meg hvor pakken var. :cry:

Senest i går (tirsdag 9. mai) kontaktet jeg begge parter uten resultat og sjekket at pakkesporing ikke var oppdatert.

En time senere (ca kl 1400) fikk jeg beskjed hjemmefra at pakken var levert på døren (ca 40kg) :hmm:

 

Jeg mistenker Posten for stå for mangelen på kontroll.

Pakkesporing fungerer ikke, personell som besvarer telefoner for Posten

har ikke mer informasjon en den jeg finner selv på pakkesporing.

Lenke til kommentar

Jeg har et lite spørsmål ang. posten. Jeg bestile meg en del ting fra www.netshop.no det resulterte at alt ble delt opp i to pakker. Den ene pakken er på 12 kg og den andre 18 kg, det er bare den på 12 som har ankommet postkontoret mitt. Vil da den på 18 kg komme senere i dag eller må jeg vente til i morgen? Tenkte at den på 18 kg kom me en "større" bil eller noe.

Lenke til kommentar
Jeg har et lite spørsmål ang. posten. Jeg bestile meg en del ting fra www.netshop.no det resulterte at alt ble delt opp i to pakker. Den ene pakken er på 12 kg og den andre 18 kg, det er bare den på 12 som har ankommet postkontoret mitt. Vil da den på 18 kg komme senere i dag eller må jeg vente til i morgen? Tenkte at den på 18 kg kom me en "større" bil eller noe.

6081414[/snapback]

 

Tja si det du,har selv opplevd at to pakker som ble sendt samtidig ble levert på Torsdag og på Mandag, men du kan jo sjekke sporingen å se hvor den er .

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

A-post med et utrolig viktig dokument har nå tatt fem dager. Postet på onsdag, fortsatt ikke fremme.

 

A-post postet av samme selskap, samme sted, dagen efter, kom frem dagen etter. Men denne inneholdt jo ikke det viktige dokumentet...

 

Dette medfører at jeg må be en advokat i US utstede nytt dokument og sende dette med express via USP. Det blir jo så billig.

Lenke til kommentar

Det er noe spesielt med kristiansand som gjør at pakker tar flere dager ekstra, synd for psdata.

 

Her er et pakkespor fra oslo med samme mottaker:

 

31.05.06 08.00 INNLEVERT POSTTERMINAL

01.06.06 10.59 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL

02.06.06 14.17 UTLEVERT

Lenke til kommentar
A-post med et utrolig viktig dokument har nå tatt fem dager. Postet på onsdag, fortsatt ikke fremme.

6280769[/snapback]

Et utrolig viktig dokument sender du som bedriftspakke ekspress, eller rekommandert... Så har ikke så mye forståelse for klagingen der.

 

Har vel nevnt det er par ganger tidligere, men A-post tjenesten til Posten er jeg stålende fornøyd med. Tar i de aller fleste tilfeller bare 1 dag og det er jo temmlig bra! Men det positive med posten stopper der. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Poenget er at det ville tatt lenger tid å få det til som rekommandert.

 

Jeg ringer postens kundeservice.

 

"*Forklarer saken*"

"Jaa, det var jo trist, da er det lite jeg kan gjøre"

"Kan du ikke være grei å ringe det postkontoret brevet ble levert inn på, og som i tillegg er omdelingskontoret vårt?"

"Jooh, det var en god idé"

"Ja, da holder jeg linjen jeg.."

"Eh, de var ute å gikk med posten"

"Har du noen mulighet til å legge inn en melding de ser når de kommer tilbake da?"

"Ja, det har du rett i! Jeg kan sende dem en e-post"

"Ja, leser de e-posten sin da?"

"Såklart"

"Fint, da sender du en e-mail og ber dem lete. Også kan du kanskje legge inn telefonnummeret mitt, slik at de ringer nå de finner brevet?"

"Det var ganske smart ja.. Også kan jeg skrive at hvis de finner det, så MÅ de ta det med ut på mandag"

"Jasså? Jeg synes det burde være en selvfølge at de da kom ut med det med en gang.."

"Du har nok rett"

"Men for all del!! Bare skriv det. Skriv at de eventuelt kan sende det med budbil"

"Det skal jeg gjøre"

"Flott. Du har skrevet ned mobilnummeret mitt?"

"Jada"

"Fint, ha det godt".

 

Sånne mennesker, som du må fortelle hva skal gjøre... Vel, jeg har ikke så meget til overs for det.

Lenke til kommentar
Poenget er at det ville tatt lenger tid å få det til som rekommandert.

6284934[/snapback]

Det ville kun tatt én dag lenger (totalt to dager). Og igjen, hvis det haster kan du bruke ekspress over natten.

 

Du er vel litt storforlangende når du forventer å få garantert levering på én dag for under 10kr? :hmm:

Lenke til kommentar
Poenget er at det ville tatt lenger tid å få det til som rekommandert.

6284934[/snapback]

Det ville kun tatt én dag lenger (totalt to dager). Og igjen, hvis det haster kan du bruke ekspress over natten.

 

Du er vel litt storforlangende når du forventer å få garantert levering på én dag for under 10kr? :hmm:

6289907[/snapback]

Jeg forventer at den er levert innen to eller tre dager.(På posten.no står det at skal ta 1-2 dager). Innen samme by, via samme postkontor, mener jeg forutsetningene er til stede for å oppfylle dette.

 

(Med tanke på alle subsidene Posten Norge AS mottar fra Staten, vel, så synes jeg ikek det er så mye forlangt.)

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar

Noen andre som ikke har fått posten sin? Bestile data deler fra SHG 2.6.06....idag er 12.06.06. Sporingsiden forteller fortsatt at det er motatt data om sending..ingenting har skjedd iløpet av 10 dager.. hmmmf....ingen har ringt meg og informert om noen ting...tar dere ikke kunder seriøse?

 

jeje...

Lenke til kommentar
Noen andre som ikke har fått posten sin? Bestile data deler fra SHG 2.6.06....idag er 12.06.06. Sporingsiden forteller fortsatt at det er motatt data om sending..ingenting har skjedd iløpet av 10 dager.. hmmmf....ingen har ringt meg og informert om noen ting...tar dere ikke kunder seriøse?

 

jeje...

6290553[/snapback]

 

Samme her! Jeg bestilte et skjermkort og RAM fra shg.no på fredag den 09, idag er det den 12, fremdeles står det bare "Mottatt data om sending"

 

Hvor lang tid vil det da? :hmm:

 

Har ikke skjermkort i maskina mi nå!

Endret av skyhawk
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...