Gå til innhold

Honor systemet sucks! Umulig å levle nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

på lvl 59 får man xp for 12 lvl under kan ikke si 60 for da får man jo ikke xp.

Poenget med levling etter 55 er instancer. sunken temple er kanon xp frem til 58 nesten. og etter 58 er jo man klar for de fleste instancer. ellers så er jo det fint og grinde owlbeast i winterspring. Blasted lands er fin fin grindeplass inne gruvene og utenfor dropper slike ting du kan lævere inn for grønne items. finner du en stor av disse sakene kan du få epics og blå. "Treasures beyond your wildest dreams". sier han.

MAn må finne en plass der mobsene er 2 3 levels under deg og ingen folk. Spilte på pvp server i ac1 det var løp langt langt vekk og levl i skogen. Har begynt en ny alt nå en priest så jeg kommer nok snart til å skjønne hva du mener hehe.

meget trøtt i trynet

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
på lvl 59 får man xp for 12 lvl under kan ikke si 60 for da får man jo ikke xp.

Jeg mente honourpoints, ikke xp fra mobs.

Poenget med levling etter 55 er instancer. sunken temple er kanon xp frem til 58 nesten.
Jeg er ferdig med Zul`Farrak, Maraudon og Sunken

Temple og har ingen spesiel lyst til å gjenta disse over og over igjen.

Gleder meg til BRS og BRD da:)

Blasted lands er fin fin grindeplass inne gruvene
Er dette en plass man kan få tatt 6-8 mobs før en gruppe kommer å ganker deg? må prøve det.

ellers så er jo det fint og grinde owlbeast i winterspring.

Dette er en av de værste Zonene på Burning Blade:`( jeg vil gjerne queste her, men vil ikke bruke heledagen på å få ferdig noen quest.

MAn må finne en plass der mobsene er  2 3 levels under deg og ingen folk.
Kan noen komme med forslag til hvor disse stedene er? jeg vil gjerne prøve en quest eller to solo mellom all instances grindingen. ;) Endret av hamsterbom
Skrevet

Jo det er vel det at man ikke har så mye valg lenger. men skal man komme seg til 60 er instance run den safeste måten og gjøre det på. ikke om det er gøy eller ikke.

Ellers kan du ta båt questen nede i vannet i ungoro crater den gir deg runt 50k xp mest flyging rundt om.

ogrene i burning steppes er lite brukt. er en liten klan på en haug der. disse dropper ok med penger runecloth. tingene rundt er helsefarlig endel drager og dragonkinds. men det er jo bare luksus, det betyr færre folk.

den plassen kan du kose deg på til du når ditt mål tror jeg.

løp igjennom blackrock mountain og komme ut på andre siden.

Skrevet (endret)
Ellers kan du ta båt questen nede i vannet i ungoro crater den gir deg runt 50k xp mest flyging rundt om.

Båt questen? Hva heter dette questet? Er det vannet vest for Fire Plume Ridge?

Endret av Jan Åge
Skrevet
Poenget med levling etter 55 er instancer. sunken temple er kanon xp frem til 58 nesten.
Jeg er ferdig med Zul`Farrak, Maraudon og Sunken

Temple og har ingen spesiel lyst til å gjenta disse over og over igjen.

Gleder meg til BRS og BRD da:)

Beklager å måtte si det, men intill PvP (dis)honour systemet, så var grinding av instances hele "endgame" i Blizzard's øyne..

Skrevet

Honoursystemet er perfekt! De er tross alt fiendene deres! Er du en Carebear, spill på PVE. EOD.

Det som derimot Blizz har gjort dårlig, er å oppgradere magikere og snikomrdere opp i skyene, men vi modige krigere lider mot stort sett alt. Vi ble tilogmed nerfa(står ikke i patchnotes engang, men de endra SS til at skills bare gjorde 50% av skaden sin på den andre fienden, noe som satt ned mulighetene våre til å denge flere fiender samtidig)

Skrevet
Honoursystemet er perfekt! De er tross alt fiendene deres! Er du en Carebear, spill på PVE. EOD.

Det som derimot Blizz har gjort dårlig, er å oppgradere magikere og snikomrdere opp i skyene, men vi modige krigere lider mot stort sett alt. Vi ble tilogmed nerfa(står ikke i patchnotes engang, men de endra SS til at skills bare gjorde 50% av skaden sin på den andre fienden, noe som satt ned mulighetene våre til å denge flere fiender samtidig)

Hehe, at du kunne execute 2 stk samtidig var en klar bug da :p

Skrevet

Det som suger spør du meg, er at jeg iallefall ikke kunne ser for meg det nivået av ganking osv som kom til å bli på pvp pga honour system når jeg startet for 2+ mnd siden, kort og godt fordi jeg ikke viste om honour systemet.

Jeg er langt unna lvl60, og det er kun dem som har stort utbytte av dette tullet.

Synes at WoW har gått fra terninkast 6 til 3 nå...

Og til fjottene som tror det er BARE å bytte server... er ikke kult å begynne på nytt når man ikke er en liten 14is som kan nerde døgnet rundt. Tar jæveli lang tid å komme seg opp på et kult nivå med mount og drit...

Blizzard har føkka opp. spør du meg, når de implementerer dette OG sammtidig IKKE gir folk muligheten til å stikke til en PVE server der man slipper 14is gankinga.

:no:

Skrevet

Hva forventet du deg på en pvp server?

De fleste av oss leste om honor systemet for lenge siden og det er ikke vanskelig å skjønne at det blir mer ganking av det.

Du valgte selv å starte på pvp og nå griner du fordi du ikke innså hva du gikk til.....

Personlig har jeg som lvl 47 ingen problemer med å queste eller grinde.

Man er bare litt mer forsiktig en før samt at man ikke grinder på de største hotspotsa.

Skrevet

Det jeg syns er synd, er at det ikke har kommet noe dishonour system, hvor man får dishonour for å drepe de som er "grå" for deg. Dette ville fått slutt på en del av gankinga, men selvfølgelig. Det hadde fortsatt vært mye ganking igjen, men det ville vært bedre. Eller så synes jeg at Honour systemet er utrolig bra, men det som er litt synd er at jeg bare er lvl 13. (starta på ny server, The Maelstrom) så kan ikke uttale meg så mye, unntatt PvP'ingen jeg har gjort med min lvl 36 prest.

Skrevet
Og til fjottene som tror det er BARE å bytte server... er ikke kult å begynne på nytt når man ikke er en liten 14is som kan nerde døgnet rundt. Tar jæveli lang tid å komme seg opp på et kult nivå med mount og drit...

Så sant så sant hehe..jeg har spilt i to mnd (ikke spill-tid) og er lvl 45 på en PvE server...har kone og unge. Å måtte bytte server og starte ny figur hadde vært ensbetydende med å dumpe wow for godt....så jeg skjønner hva du mener.

Skrevet (endret)
Er det noen som vet om du får flere CP (Contribution Points, det som faktisk bestemmer honour-ranken din) for å drepe personer som er høyere level?

Altså, hvis jeg (36) dreper en 37, får jeg flere CP enn når jeg dreper en 35?

Hva med en 40 mot en 30?

Ja, skal funke ganske likt som XP, og du får jo mer om du dreper en mob 1 lvl over deg enn under deg.

Edit, haha, jaha, se post over ;)

Endret av Sprayer
Skrevet (endret)
Vel, såvidt jeg vet så var ikke Honour-points implementert da folk valgte PvP server, så det er litt sent å skifte nå hvis man ikke har lyst å starte på nytt og er rundt level 50.

Nettopp. Utrolig synd for oss som ikke er helt glad i å bli angrepet bakfra av 5 hordes som alle er flere lvl's over deg mens man selv står alene og sloss mot en npc og gjerne har godt under halvparten i health. Way to go blizzard!

Jeg valgte PvP for å ha muligheten til å sloss mot horde, men med muligheten til mente jeg ikke hele tiden, uansett.

Endret av invictus
Skrevet

Det er akkrat det PvE er :)

Men uansett, tror mange ville hatt nytte av å lese denne, særlig om man er ny på dette med PvP.

(har ikke lest hele tråden så håper ingen har postet samme linken nå da :))

Skrevet

Tror dere virkelig folk tester det ut nå?

Herregud, folk spiller for å få rank og de kommer nok ikke til å gi seg før de har fått en ganske heftig rank. Dvs at dette helvete vil fortsette.

Skrevet (endret)

stormscale er blitt en enorm zerg fest.

aldri 1vs1 eller noe som helst fair pvp lenger nå, bare endeløse strømmer med 50 Hordes som kommer over bakketoppen.

Prøver jeg i hele tatt å¨klappe til ett monster så går det 5 sekunder så har jeg 5-6 Hordes på meg som skal harveste "honor" .. :nei:.

Å være Ny i en zone , dvs f.eks å være lvl 50 i eastern plaguelands er helt nytteløst når man konstant blir drept av lvl 60 horde's som knerter meg som ei flue. :( .

Har Aldri likt Instances Noe spesielt da fleste Alliance på Stormscale er komplette idioter når det gjelder grouping.

Endret av Keylar
Skrevet

Jeg er glade jeg ikke er på en server som i har mye horde. PÅ vår server så det er mest Alliance. Alltid noen ppl som vil hjelp meg å drepe hordes :). Tok revenge i går på de som drepe meg i Un'Goro. Med en gruppe på 5 :). lvl 60 hordene død som fluer :p. Vi til og med jaktet på dem :p

En av horden ble til å med sur fordi vi drepe han 2 ganger =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...