Gå til innhold

Dell Inspiron 9300 - erfaringer


Anbefalte innlegg

Ja i går fikk jeg min 9300. fy f.... så stor den er :) hehe ikke negativt ment.. vi ville ha en stor... nydelig design og deilig skjerm... prøvde den litt igår og ble ganske imponert :) angrer ikke på dette nei!

Må bare legge til at på telefon så sa selgeren at leveringstiden var to uker + grunnet 60gb 7200rpm, men den kom sjette dagen :)

 

og en annen ting, hvordan holde skjermen fin uten fettmerker?? jif universal?? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja i går fikk jeg min 9300. fy f.... så stor den er :) hehe ikke negativt ment.. vi ville ha en stor... nydelig design og deilig skjerm... prøvde den litt igår og ble ganske imponert :) angrer ikke på dette nei!

Må bare legge til at på telefon så sa selgeren at leveringstiden var to uker + grunnet 60gb 7200rpm, men den kom sjette dagen :)

 

og en annen ting, hvordan holde skjermen fin uten fettmerker?? jif universal?? :)

Prøv denne kanskje:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311674&cks=PRL

 

Jeg bruker den til min LCD til min stasjonære PC.

Kjøpte den på Elkjøp for 149kr tror jeg.

Skjermen ble ren og pen.

Går ut i fra at det går å bruke den på bærbar også.

 

Hva er spec'en på din dell og pris?

Lenke til kommentar

Da har jeg nettopp bestillt min 9300! :w00t:

 

Pentium M 1.86GHz

17" WUXGA skjerm

2* 512 ram (var på tilbud)

80GB 500rpm (skal bruke en ekstern 7200rpm)

128 mb DDR Radeon X300 skjermkort

 

Pris; 13 647,- (ikke ille pris det) :D

 

Nå har jeg bare et problem igjen...finne en rå sekk som passer til maskinen! :no:

Lenke til kommentar

Nå har jeg hatt denne pcen ganske lenge og må si meg fornøyd med den, har ikke hatt noe problem med den.

 

Det eneste jeg gjorde feil var cd-spillern som jeg kjøpte med, en bråker så mye at det nesten ikke går ann og se film med den.

 

Men vil anbefale og kjøpe med Geforce go 6800 kortet, det drar alt av spill jeg har prøvd på den...

Lenke til kommentar
Da har jeg nettopp bestillt min 9300! :w00t:

 

Pentium M 1.86GHz

17" WUXGA skjerm

2* 512 ram (var på tilbud)

80GB 500rpm (skal bruke en ekstern 7200rpm)

128 mb DDR Radeon X300 skjermkort

 

Pris; 13 647,- (ikke ille pris det) :D

 

Nå har jeg bare et problem igjen...finne en rå sekk som passer til maskinen! :no:

Du kunne jo like gjerne kjøpt en Inspiron 6000 mann!

Du kjøper ikke den maskinen med X300, uansett..

Mener nå jeg. Hehe.

Lenke til kommentar
QUOTE

Capishe: Nå har jeg bare et problem igjen...finne en rå sekk som passer til maskinen!

 

 

Jeg er på leit etter en jeg også, det beste jeg har funnet er denne:

 

Targus XL Notebook Backpack Blue Nylon, denne koster 599 hos multicom!

 

Bare å kjøpe en Dell XPS sekk det!

Lenke til kommentar
Halla!

Veit noen hvor dell har holder til, eller hvor de produserer pcene sine, bestilte den 25. seh, skal komme imorra, eller idag blir det vel...

Greit å vitew, veit noen det?

 

Takk

Du kan sjekke selv hvor pcen er.. se på dell ordrestatus på hovedsiden... der kan du sjekke... fikk min xps for 10 dager siden og måtte vente i 8 dager... tror pcen blir produsert i irland..men uansett, sjekk ordrestatus... den beskriver rimelig detaljert hvor den befinner seg.

et annent tips er, (sparer kanskje en dag) hvis du finner ut ved hjelp av ordrestatus hvor pcen din er, og den har annkommet linjegods, kan du ringe og hente den selv(hvis du bor i nærheten). det gjorde jeg hvertfall, for de hadde ikke planer om å levere den før dagen etterpå.

 

sjekk ordrestatus

 

-yokko-

Lenke til kommentar
QUOTE

Capishe: Nå har jeg bare et problem igjen...finne en rå sekk som passer til maskinen!

 

 

Jeg er på leit etter en jeg også, det beste jeg har funnet er denne:

 

Targus XL Notebook Backpack Blue Nylon, denne koster 599 hos multicom!

 

Bare å kjøpe en Dell XPS sekk det!

har xps sekken, den er fin å se på! Men du har liksom plass til å inrede den til 4 roms leilighet. den er god å ha på ryggen, men må si den ble litt i det største laget for min del. ikke kult!

 

-yokko-

Lenke til kommentar

Hallo

 

Godt aa se at andre ogsaa har gode erfaringer med Inspiron 9300. Bor for tiden i USA og fikk min Inspiron 9300 paa mandag. Hovedkortet kveldet paa l0rdag men de sendte en ny 2 dager senere. Bra service! Maa bare skryte litt av at med de ville rabatt kupongene som Dell legger ut for bruk paa nett her kostet min ca 8000 NOK med 256mb RAM, 6800 Go og WUXGA. Kosta ca 550 pr 1024 brikke paa Newegg.com saa hele PC'n med 2 Gig ram kosta litt over 9K :D

 

Har testet PC'n litt og ytelsen er rett og slett raa! Spiller selv EQ2 paa PC'n i full opl0sning og det gaar som en dr0m. Lastet riktignok ned Xtreme drivere til skjaermkortet for aa overklokke litt for aa faa opp ytelsen. Fikk 3946 poeng i 3DMark 2005 som jeg maa si meg ganske forn0yd med.

 

Kan absolutt anbefale denne PC'n til folk som vil ha en bra gaming laptop med bra ytelse selv om den er litt tung aa drasse rundt paa. (Starter paa 7,86lbs)

 

Espen

Lenke til kommentar
Hallo

 

Godt aa se at andre ogsaa har gode erfaringer med Inspiron 9300. Bor for tiden i USA og fikk min Inspiron 9300 paa mandag. Hovedkortet kveldet paa l0rdag men de sendte en ny 2 dager senere. Bra service! Maa bare skryte litt av at med de ville rabatt kupongene som Dell legger ut for bruk paa nett her kostet min ca 8000 NOK med 256mb RAM, 6800 Go og WUXGA. Kosta ca 550 pr 1024 brikke paa Newegg.com saa hele PC'n med 2 Gig ram kosta litt over 9K :D

 

Har testet PC'n litt og ytelsen er rett og slett raa! Spiller selv EQ2 paa PC'n i full opl0sning og det gaar som en dr0m. Lastet riktignok ned Xtreme drivere til skjaermkortet for aa overklokke litt for aa faa opp ytelsen. Fikk 3946 poeng i 3DMark 2005 som jeg maa si meg ganske forn0yd med.

 

Kan absolutt anbefale denne PC'n til folk som vil ha en bra gaming laptop med bra ytelse selv om den er litt tung aa drasse rundt paa. (Starter paa 7,86lbs)

 

Espen

Sykt billig, det må jeg si. Hadde jeg hatt kapitalen til det, hadde jeg også kjøpt med 9300, garantert! ;)

Lenke til kommentar
Holmern, ikke nevn det! :p

Fredrik Larsen, jeg ser at du har peil på pc. Jeg har et par spørsmål, hvis du gidder å svar. Har en xps, men som jeg har skjønt er det ikke store forskjellen.

 

Hvor varm skal skal cpu, gpu og harddisk ligge på ?

1. Under normal bruk?

2. Under spilling?

3. Og eventuelt hva er innstillingene på i9kfangui?

 

Fint hvis du kan ta bilde :yes:

 

-yokko-

Lenke til kommentar
1. HDD 25~40c, GPU 40~50c, CPU 31c

2. HDD 25~50c, GPU 50~80c, CPU 50~60c

3. Varierer, sett opp noe du liker.  ;) Normal eller Meeting bruker jeg som regel, eller ikke i det hele tatt.

ok.. takk, for jeg har ikke peil på hva som kan være skadelig. 19kfangui gjør vell ikke maskinen stillere?? det er mer snakk om å ha muligheten til å regulere viftene? jeg ble bare litt skreptisk da jeg reguulerte, har jo ikke peil på hvor mye de forskjellige komponentene tåler... men takk.

 

-yokko-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...