MrLee Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 du ødlegger ikke bare ditt eget rykte men også guildet ditt sitt Les litt om guilden min her du. oi, Kommer iallefall til å få en /salute av diverse Nightelves når jeg møter på deg
AvaloN - TLW Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Har kun ganka 2 fiender (horder). Og d var når di campa med liket til en Alliance! Det var en Undaed mage (24) og Tauren noe (26) Jeg og han andre (begge vi er rogue) sprang mot di (Di stoppa opp da di såg meg snakke med han andre ) Så storma vi mot di og drepte di uten prob. Så ble vi usynlige og campa begge 2 og drepte begge 2 3 ganger på rad! Slik går d når di møter en illsint gnom!
bOMS Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Jeg kjønner det er en del som spiller på PvP som gjør det for drep alt man kommer over. Og det er greit det, det er jo lov, og folk som spiller på PvP må bare erkjenne at slik er det. Men man behøver ikke. Jeg spiller selv på PvP fordi det hadde vært fordømt kjedelig å ikke kunne drepe Alliance (spiller Horde selv) når man paserte hverandre. Men muligheten er viktigere enn det å gjøre det. De eneste jeg bærer et nag til er rouges, de angripes oftere enn andre spillere, men det har jo med at de liker å stikke meg i ryggen når jeg sloss og snart er død. Og så ligger Palladins litt dårlig ann, men det er jo fordi de er palladins. Og så sier mange her at det er greit å angripe +/-5 lvls, men det er jo bare tøys. Veldig få som angriper noe som er mer enn 2 lvls høyere enn deg, og det er vel ikke noe galt i å angripe noe som er 10 lvls høyere enn deg. Og neddover så kjører man stort sett over noen som er 5 levels lavere enn deg, det blir bare småplukke. Jeg prøver selv å holde meg til de som er fra 2lvls lavere og oppover. Men støtter faktisk folk som sier det er dårlig at trådstarter ikke hjalp sine egene. Hvis noen gjør noe dumt som ikke er selvmord burde man hjelpe først og si ifra at slikt vil man ikke ha noe av etterpå. Blir mindre sure miner på den måte, og for min egen del føler jeg at æren er ivaretatt mye bedre. For ære føler jeg er en viktig. Liker å vente til folk er ferdige med kampene sine før jeg angriper. Selv når det gjelder rouges. Og hvis de nesten er døde er det ikke så morsomt, så da lar jeg dem heale litt først Og jeg prøver å ungå å drepe folk hvis jeg skal dure rundt i området en stund, for folk liker å ta hevn, meg inkludert. Da venter jeg med dreping til jeg skal dra.
World Of Warcraft Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Jeg var i stranglethorn-vale igår og skulle gjøre et vanskelig quest. Jeg slengte på med "LFG" i LFG channelen. To stykker svarte, 43 Shaman og 46 Mage. Vi møttes utenfor Gurubahsi Arenan og gikk videre til naga øya(naga øya?). Da vi kom opp til toppen møtte vi 2 alliance playere som sloss mot 2 nagas(lvl 44 naga explorer). Alliance folka var Rogue 42 og Priest 43. De hadde lite liv igjen og mine party medlemmer angrep alliance playern'e. Jeg hater å bli ganka så jeg gadd ikke å angripe med dem, så jeg angrep naganene. Party medlemmen mine ble slaktet. Alliance playern'e kom bort til meg og takket meg. jeg ble kicka fra partyet . Så jeg pekte på bossen, /point, og charga. Alliance playern'e kom løpene bort og hjalp meg. Jeg tokk bossen og fikk det jeg var ute etter. Så dro jeg til Grom'Gol og leverte questet. Jeg har en regle, "Ikke angrip andre før de angriper deg". haha kjipt å angripe folk med lite hp/mana ja. gjør det bare hvis jeg vet de eller guilden dems er gankers etc Edit: men med honor-systemet blir det nok andre boller er jeg redd blir honour i mårra!!!
anon12234 Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Drap allierte på sjånad... thats the spirit . ingenting er som å drepe en lvl 1 alliance med ett skudd fra rifla......
Nitrius Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Husker ikke helt hvem som sa det jeg, men værtfall man bestemmer selv hva man vil gjøre i spillet, men spiller man på en PvP server så må man regne med å bli ganka, og når man ikke hjelper partyet sitt med enn hva det måtte være så må man også regne med at de ikke kommer til å like deg så godt igjen etterpå. Akkurat i denne saken her så steller jeg meg nøytral. Men ikke kom med "å jeg ble ganka" eller lignende, vis du ikke liker det velg en PvE server, eller stop å spill, enkelt å greit. Grunnen til at jeg sier det er fordi jeg er så sykt lei å se all sytinga over det, ja jeg er enig at det er kjipt, men jeg syter ikke når jeg blir ganka, jeg banner litt, også spiller jeg vidre, skjer deg igjen banner jeg litt men gir ikke opp. Når ganking skjer så har du 2 valg, lev med det, eller ikke, det vil si stop å spill eller bytt til PvE. Enklere blir det ikke.
AntatraCK Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Hvorfor spille på PvP server hvis du ikke vill drepe andre players? Jeg har en regle, "Alle alliance fortjener å brenne, drep alle uansett lvl" Ser at du er en av de verste i spillet, ville ikke vært på samme server som deg, selv om vi var samme faction. Du må bare drepe, men jeg mener at du er ganske feig viss du, i den samme situasjonen hadde drept de alliancene. Det blir for lett, det gir deg ingenting, de taper bare tid, og det gjør du også. Slike som det skulle bli sendt ut i Eastern Plaguelands uten følle, så du kunne bli slakta litt av aboms eller noe. Jeg har en regel "le av de feige"
IntelAmdAti Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Skal jeg ikke drepe de i Counter-Strike som er dårligere enn meg?
Minty123 Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Skal jeg ikke drepe de i Counter-Strike som er dårligere enn meg? okaaaay, DET var den tåpeligste sammenligningen jeg har sett på lenge, og det har ikke akkurat vært mangel på dem her i tråden.
Kyppre Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 greit nok, det er ikke rettferdig å gå f.eks 5 på en som allerede er i kamp mot en mob, men sånn er spillet MENT at det skal være på en PvP server. Det er seff surt å få en haug med "idioter" på seg, men spillet er sånn for en grunn. Vil man unngå det, så velger man en PvE, RP (Whatever!?) Server!
IntelAmdAti Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Skal jeg ikke drepe de i Counter-Strike som er dårligere enn meg? okaaaay, DET var den tåpeligste sammenligningen jeg har sett på lenge, og det har ikke akkurat vært mangel på dem her i tråden. Hvordan det? Det er jo akkurat det samme, litt morsomt er det og at de som taper i CS klager like mye som dere gjør.
MrLee Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 (endret) det er IKKE en valid sammenligning fordi CS ikke gir deg fordeler for å ha spillt mye ingame... kulene dine gjør ikke 20 ganger mer skade bare fordi du har spillt i 6 mnder mer enn den andre personen.. jeg kan være den beste PvP spilleren i verden, men med en nystarta lvl 20 har jeg ingenting å stille opp med mot en lvl 30+... enkelt og greit... Endret 21. april 2005 av MrLee
inflamer Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 (endret) Red = Dead. Ferdig med det. Endret 21. april 2005 av inflamer
Nitrius Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 (endret) det er IKKE en valid sammenligning fordi CS ikke gir deg fordeler for å ha spillt mye ingame... kulene dine gjør ikke 20 ganger mer skade bare fordi du har spillt i 6 mnder mer enn den andre personen.. jeg kan være den beste PvP spilleren i verden, men med en nystarta lvl 20 har jeg ingenting å stille opp med mot en lvl 30+... enkelt og greit... Okay nå er ikke jeg noe CS fyr, men regner da med at man får en fordel av å ha spilt en god del mer enn andre i CS? får man blir jo bedre å bedre jo mer man spiller right? Endret 21. april 2005 av ToxicMan
MrLee Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 jo, men det samme får man jo i WoW... hvis man er på samme lvl... poenget er at det er mer enn personlige ferdigheter som spiller inn når en lowbie møter en som er 10+ lvler høyere...
nåvi Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Jeg var i stranglethorn-vale igår og skulle gjøre et vanskelig quest. Jeg slengte på med "LFG" i LFG channelen. To stykker svarte, 43 Shaman og 46 Mage. Vi møttes utenfor Gurubahsi Arenan og gikk videre til naga øya(naga øya?). Da vi kom opp til toppen møtte vi 2 alliance playere som sloss mot 2 nagas(lvl 44 naga explorer). Alliance folka var Rogue 42 og Priest 43. De hadde lite liv igjen og mine party medlemmer angrep alliance playern'e... Haha de du var i gruppe med må ha sugd ganske hardt for å klare å tape den duellen!
IntelAmdAti Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 (endret) jo, men det samme får man jo i WoW... hvis man er på samme lvl... poenget er at det er mer enn personlige ferdigheter som spiller inn når en lowbie møter en som er 10+ lvler høyere... Personlige ferdigheter, har det noe å si da? Jeg tror ikke det, folk blir irriterte når de dør gang på gang, at de dør fordi fienden er mye flinkere enn de ser ikke ut til å hjelpe på humøret.. Mange blir veldig irritert når de spiller CS, og her er det ikke så mye annet enn personlige ferdigheter som spiller en rolle. I WoW er det ikke like viktig med personlige ferdigheter, det viktigste er hvor mye tid en bruker på characteren sin. Bruker en mye tid finner man ganske bra utstyr etterhvert og en vil også være høyt levlet. Hva om du ble corpsecampet av en som var samme lvl som deg men sinnsykt mye flinkere enn deg? Jeg tror du hadde blitt ekstra irritert hvis du var totalt sjanseløs mot en enkelt fiende som var samme lvl som deg eller enda verre, han er lavere lvl enn deg. Endret 21. april 2005 av Pycnopodia
MrLee Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 (endret) jeg blir irritert av corpsecamping, punktum. men hvis det er en som er samme lvl ca, så veit man iallefall at man har en mulighet.. (er jo det samme som å spille på en CS server med en som er umåtelig mye bedre.. man kan alltids gulle totalt..) Men med en som er 10x lvler høyere har du nubbekjangs, punktum. Endret 21. april 2005 av MrLee
bOMS Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 greit nok, det er ikke rettferdig å gå f.eks 5 på en som allerede er i kamp mot en mob, men sånn er spillet MENT at det skal være på en PvP server. Det er seff surt å få en haug med "idioter" på seg, men spillet er sånn for en grunn. Vil man unngå det, så velger man en PvE, RP (Whatever!?) Server! Man må ikke selv om man kan. Men det er nå slik at man alltid blir "tøffere" i gruppe og mer glad i å angripe da. I tilleg så står ikke jeg tilbake for å drepe en som dreper samme mobs som meg hvs jeg er i en gruppe eller mye sterkere. Men ellers prøver jeg å ungå å plage andre. Men jeg vet det går ann, og må akseptere det på en PvP server. Men tror også at man kan ved ærefult spill sette holdninger som gjør at andre blir mindre agresive, og nøler litt lenger med å slå deg i ryggen. Og apropo CS. Det er vel ikke helt det samme å sammenligne et FPS spill og et MMORPG spill, selv om det er mulig å drepe hverandre. F.eks så er det ikke andre ting å gjøre i CS enn å skyte hverandre, mens du har mange andre fine muligheter i WoW.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå