Gå til innhold

ditt beste "LOL" spilleopplevelse!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min beste lol-spillopplevelse må helt klart være den gang jeg bashet hele team-finland under en landslagskamp i Call of Duty. Bashe er ca. det samme som kniving i CS. Men i bash er det ingen "STAB" knapp, så det må minst 3 slag til for å drepe en.

 

Det er 6 stk på hvert lag, skal si jeg var nærvøs på den siste. LITT kjipt å ha tatt 5 stk å røke ut på den siste. Har aldri hørt folk skrike og le så høyt på ventrilo før den gangen... Vi lo i flere runder etterpå. Det hjalp ikke veldig på konsentrasjonen skal jeg si deg. Jeg var shaky lenge etter :p

 

Skal finne linken til videoen snart. Sitter på jobb så har ikke adgang til ftpservern den ligger på atm.

 

Edit: film: exmx_bashing_team_finland_v2.avi

haha LOL! men hva heter den sangen? den var drit kul!

Lenke til kommentar

Jeg satt å spillte PvP på Guild Wars, da jeg plutselig ikke kunne angripe.

jeg ble da veldig sur og spammet om ENDA en bug i Guild wars (synes det er et kjempe bra spill :love: ) på Public,Team og guild chat.

skjekka inventory hvor jeg så at våpnet ikke var der, det lå i storage :blush:

Var litt stor i kjeften hvor jeg etterpå følte meg ganske dum :p

Endret av Spazz
Lenke til kommentar

Den mest LOL og sykeste opplevelsen noen gang må vere når jeg og kompisene (5stykk) spillte bf 1942 mot maskinene. Vi sammlest alle for å gå i samme helikopter, så kommer kompisen vår, han sier bare: heeey, hvorfor beveger jeg meg ikke! Vi ser mot han, han står da i wormstilling på skipet, oh hopper opp og ned, det så helt sykt morsomt ut!! Alle sammen datt ned på golvet av lattis, fyren i helikoptere også, helikoptere landet oppå worms-mannen og drepte ham, men vi fikk fraps og bilder:P

 

Herregud, vi kom oss ikke opp på stolene før 5 min etter, i tillegg var vi overtrøtte.

Lenke til kommentar

Altid like morsomt å spille Bf 1942 med kompiser i samme rom.. værfall vis man kødder med dem.. EKS: vis jeg sitter i en jeep så setter kompisen min i den å jeg raser ut fra et stup(jeg kaster meg ut, mens han sitter på helt til bilen lander og sprenger ) HAHA

 

MEn den beste LOL opplevelsen min er vel da jeg og en kompis så en skrekk film sammen(han HATER skrekk filmer) .. så plutselig skvatt han så mye at han rullet av senga der han satt, å donk rett i gulvet. Trudde jeg aldri skulle slutte å le den gangen!! HAHA fikk tilbake blikk akkurat nå!! :lol:

Lenke til kommentar
Min beste Lol opplevelse var da jeg slo en n00b i CS, han var liksom "gonna PWN you weith teh AWP and kill youh!" så jeg bare sa "F*** Up*** clint eastwood" Så loada jeg .50'en min og tok et skikkelig 1337 Headshot på han, og han var som "Omfg, you f*** cheater im going to get you banned from CS, you n00b!!" Og så jeg var liksom "Get skillz mofo, cuz you ain't getting this sorry deagle maister" Så lo hele laget mitt og jeg hadde en flott kveld

 

 

Ja...

:!: *Ler høyt* latteligste jeg har hørt!!

Lenke til kommentar

Dette er kanskje en mer oppgitt/sinna-lol menneh. Ingen andre spill gjør meg mer grinete enn når jeg taper i bilspill. I dette tilfellet så spilte jeg NFS: Porsche. Hadde 911 Turboen (den fra '79). Som alle veit så er ikke denne noe særlig god på veien i forhold til kreftene som sitter i den. Prioriterte seff motor først, da jeg regnet med at org. bremser og understell holdt foreløpig. Starter løpet og leder så vidt. til det er en 500m igjen til mål. I en slakk sving så får jeg en sleng på bilen i ca 250km/t. Breier ut med rompa, sneier autovernet og klarer ikke å rette opp slengen. Kjører tvers over veien og treffer samtlige biler en etter en. Endte forøvrig på siste plass. For de som har spilt spillet så veit dere at man må reparere skadene selv. Dere kan jo tenke dere hvor konk jeg blei da... Måtte starte på nytt..YAY!

Lenke til kommentar
Mitt morsomste spilleøyeblikk kan ikke beskrives med ord. Men alle som har jaktet vikinger med en powderkeg-kamikazi på PVK vet hva jeg snakker om.

Haha, godt og se at jeg ikke er den eneste som har hatt det morsomt med pvk, det er utroligt latterligt morsomt.

 

Ellers hadde jeg en flott episode i wow, sprang i the barrens, med ene paladin, litt over lvl 20, og hjalp en kompiss, gnome warrior på litt over 20. Skulle inn i razorfen kraul, drepte et par horder utenfor som sikkert venta på og gå inn i instancen. Gjorde dette et par ganger, så har de kanskje spørt om hjelp på chatten, eller en venn, eller så var han tilfeldig forbigående. Uansett kom det en stor sint orc på lvl skjelett hode som jaget oss at og fram, til slutt fikk jeg en ide. Jeg sprang mot heiesen nede med the barrens, og gikk på, og han etter, men jeg hoppet bare av, og han forsvant ned. Herregud så jeg lo :)

 

Ellers hadde vi en artig episode i det fjell landet på siden av the barrens, vi så en hel gjeng taurens, kameraten min bare charget med en gang, og brukte en shout, og skremte et par, og vi slaktet hele gjengen. Må ha minst vært 5stk, på same lvl som oss. Det morsome her var jo og se en GNOM angripe en gjeng med svære kuer :)

 

Ellers er det vanskeligt og komme på noe, som oftest blir det ikke så morsomt når man forteller :\

Lenke til kommentar

To dager siden hadde vi et xbox lan. Vi spilte capture the flag på Halo1. Begge lagene var temmelig like gode...

 

Jeg og kompisen min hadde buffet det ene flagget til det andre laget og vi løper som f*** mot basen våres mens vi blir plaffet på. Når vi nærmer oss basen så klarer han å tryne ned så han er litt over meg (litt dårlig forklart men), og jeg roper til han: Du suger!! Gi meg flagget din tulling! Han kaster flagget til meg og så kommer en bak meg og tar meele i bakhodet mitt. Fy f***, alle gråt av latter.. :!: :D

 

Flagget ble returnert til fienden :blush:

Lenke til kommentar

jeg husker en gang på Perfect Dark. da jeg og en kompis spilte sammen mot boter. vi spilte sånn hacking ting. Og hadde klart og kommet oss til pc'en ved å drepe flere fiender. Men oppi alt det styret så tenkte jeg at det kanskje ikke var så dumt å kaste en proximity mines på pc'en. Men det værst tenkelig skjedde, jeg traff feil, og mines ble festa til kompisen min. hahaha det var skikkelig artig

 

Som en opplysning, proximity mines blir sprengt etter en liten stund med nærhet av spillern.

 

En annen gang var da jeg og en kompis satt å snakka litt om cs, så sa hain plutselig: Du kain hør Radiokommainndoainn når man er dø no, selv om vi er trøndere så sier vi det ikk på den måten. Og vi ler av den dag i dag.

 

 

hmm, må prøve å komme på flere...

Lenke til kommentar

Ok, dette her var i de dagene Delta Force ble spilt enormt mye av meg og mine venner over coax-kabel, jeg vil tro det var i 97/98/99. Jeg hadde aldri spilt et spill på nett før, og hadde ikke peiling på hva exploiting eller cheating var i et spill.

 

Uansett, noen av dere husker sikker brettet "Ice Foes". Dette spilte vi HELE tiden på lan, ble aldri lei. Etter hvert fant en venn av meg ut at hvis man lå i en trapp i det ene huset, og hoppet opp, så datt man gjennom trappa, og var altså usynlig for andre. Men du kunne fortsatt skyte andre. Så jeg satt der med kameratene, på et 28.8 modem og prøvde å spille på nett for første gang i hele mitt liv. Etter noen "oppdateringer", kom vi endelig inn på et Ice Foes brett, og exploita som bare hoen. Dumme som vi var syntes vi det var hysterisk morsomt å vinne 20 - 0 =)

 

LOL2 :

 

Jo, engang etter et endt lan, satt jeg fortsatt ganske trøtt og skulle bare teste ut et brett. (Senere veldig populært dust_2 :D)

 

Uansett, jeg er så trøtt, at jeg ikke legger merke til at jeg lager et internet game, så jeg løper rundt i ørska og bare prøver å lære meg mappet.

 

Kanskje etter 10 min i ørska er jeg virkelig nær ved å sovne. Plutselig kommer et awp skudd rett i hodet mitt, og jeg skvetter som en leopard da jeg har headsettet på:] Herregud så jeg skvatt...

Endret av mecha slin
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
jeg husker en gang på Perfect Dark. da jeg og en kompis spilte sammen mot boter. vi spilte sånn hacking ting. Og hadde klart og kommet oss til pc'en ved å drepe flere fiender. Men oppi alt det styret så tenkte jeg at det kanskje ikke var så dumt å kaste en proximity mines på pc'en. Men det værst tenkelig skjedde, jeg traff feil, og mines ble festa til kompisen min. hahaha det var skikkelig artig

 

Som en opplysning, proximity mines blir sprengt etter en liten stund med nærhet av spillern.

 

En annen gang var da jeg og en kompis satt å snakka litt om cs, så sa hain plutselig: Du kain hør Radiokommainndoainn når man er dø no, selv om vi er trøndere så sier vi det ikk på den måten. Og vi ler av den dag i dag.

 

 

hmm, må prøve å komme på flere...

4957686[/snapback]

 

lol :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...