Gå til innhold

ditt beste "LOL" spilleopplevelse!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillte AOM - The Titans på den vanskeligste graden. Fienden hadde handikap på 20 og vi ingenting! I tillegg var det oss mot 8 fiender. Det stadig vekk ble bygget titans. Av den grunn, mista jeg nesten alt! Hadde bare en arbeidsgubbe igjen på Gaia. Jeg kom meg over til kompisen min som holdt på å lide samme skjebne. Vi rotta oss sammen og gikk 100% for å klare spillet. For å bygge meg opp, bygget jeg murer og vaktårn for kameraten min. I mellomtiden tok han seg av krigen. Det var fullt koas! Etter ca 5 timer seiret vi! :w00t:

Endret av raffegutten
Lenke til kommentar

Beste opplevelse.. tja vanskelig, men må nok tilbake i tid, da en spilte redalert 2 i netverk.

 

Vi var 3 mot 3 og spillet hadde vart i ca en time, alle hadde bygd opp ett meget sterkt forsvar, samt at basene lå tett sammen. Og på mitt lag hadde en kameratt bygd opp prismtowers overalt, så det ikke skulle være mulig å komme inn mot basen uten fly. Men så fant han plutselig ut at han var 5 minutter for sent ute til middag og gikk ut.

Hele basen vår ==> RIP

 

Vi tapte visst det gamet.

 

Og for de som ikke da har spilt mye redalert 2: Når en quitter fra multiplayer game blir alle enhetene til din allierte fientlige mot alle.

Lenke til kommentar

I BF1942: Starte ute på en stor båt. Skaffet meg en liten båt og senket den ned i vannet. Så kommer det en kis først, hopper fra båten og ned til min lille. Han dør... Så kommer det 1 til - dør. og enda en, som dør... :p jeg og kameraten min lo sikkert i 1 time etterpå :p så så ufattelig dumt ut.

 

Er også en gang jeg fløy med fly i bf1942, så skulle jeg ta en unnamanøver fra en som stod på bakken og skøyt på meg, svinger til venstre, tar en slurk cola, og når jeg setter øynene på skjermen ser jeg bare et stort fly som kommer MIDT imot meg og vi kolliderer i lufta og begge dør momentant :p

 

Fortsatt bf1942. Spawna på et av desert mapsa... skulle ha fly, men en idiot drepte meg (public), så tok han flyet og fløy. Jeg spawna på nytt som anti-tanks, brennte av en rakett og tror du søren meg ikke jeg traff flyet på minst 100-200 meters hold og han daua :D:D

Lenke til kommentar

De største latterkickene forbundet med dataspill stammer nok fra da vi leide det lokale speiderlokalet for å ha lan med opptil 16 stykker uten nett. Det bilspillet alle skulle spille samtidig var "Michelin Rally Masters", et spill som har den geniale egenskap at alle bilene kjører rally samtidig, altså alle kan kræsje hverandre.

 

Og med åtte spillere sier det seg selv at det blir fullt kaos og luftige svev :)

 

Det beste noen sinne med det spillet var en 1on1 kamp hvor jeg fortsatt har spart på replayen og stadig ser tilbake på den. Jeg kødder med han andre hele løpet, og bare kræsjer han så mye jeg kan før han tilslutt treffer målstanga og rygger en 180grader inn i mål 30 millisekunder foran meg :p

 

har ikke ledd så mye noen gang som da jeg så igjennom den replayen første gang :D

Lenke til kommentar

En av de jeg husker bedre, var OFP 1984 og et map jeg ikke husker lengre. Vi startet i en leir og løp inn i en pansret transportvogn. Han som var sjåfør var ikke så dyktig på slikt, så først fløy vi i sikk-sakk bortover veien langs kanten av en bratt og lang skråning, og gjett hva som så skjedde.. Vi skrek i kor mens kjerra gikk kast i kast nedover skråningen og peiset inn i skauen med et brak. Et par av oss overlevde massakren og gikk oss bort, måtte gå etter lyden av skudd og granater for å finne tilbake til stridsområdet :!: Høres kanskje ikke morsomt ut, men jeg var nær å dø av latter.

Lenke til kommentar

Jeg og to andre spilte tekken 2 i natt, jeg var overtrøtt og lo av alt samtidig som jeg kom med dumme komentarer til de andre som spilte....(det var egentlig mer ROFL, for jeg lo så mye at jeg måtte legge meg ned på gulvet)

 

Dette var kanskje ikke så morsomt for dere andre å høre om da, men det er den desidert mest LOL spilleopplevelsen jeg har hatt :)

Lenke til kommentar

Klarer ikke å svare på beste LOL opplevelse, men jeg kan jo nevne at det skjer mange "LOL" opplevelser på datatreff me mine beste kompiser. Det kjekkeste lanet jeg har noengang vært med på er et lan med ca 8 kamerater. Morsomme ting skjedde hele tiden, innen og utenfor dataskjermen. Savner de tidene gitt... :cry:

Lenke til kommentar

Kanskje ikke min mest "lol'e" opplevelse, men i Final Fantasy VII når Cloud blir grønnsak sitter han i rullestolen og sier: "a...gurk. a...gurk." Altså, agurk, agurk agurk. Igjen og igjen..

 

Under sisteboss i samme spill er sangen som blir spilt basert på et kor som synger ganske heftig. Teksten er på japansk, men på norsk høres det ut som de synger:

 

"var i, var i, var i mars, dette går i mars i dass" dette også igjen og igjen..

 

....

 

Bør nevnes at jeg har en tragisk svakhet for ordspillhumor :p

 

Ellers har Worms 2 gitt meg mange gode lattere!

Lenke til kommentar

Tja..

 

Den mest "LOL" opplevelsen jeg noen gang har vært borti under spilling må vel ha vært CS : Source på catchgamer da det var kun meg igjen som terrosist på T, mot 10 CTs. Jeg satt meg på T-spawn og ventet med ak'n..

 

Plutselig velta det inn CT gutter overalt. Utrolig at jeg faktisk tok alle sammen.

 

Nå skal det jo legges til at jeg er ganske godd :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...