Gå til innhold

ditt beste "LOL" spilleopplevelse!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe. Det må nok være da jeg spillte BF1942. Jeg satt i en jeep og tok en u-sving ut på rullebanen. Det jeg ikke visste var at en fullt bombefly(et STOORT et) holdt på med å lette. BANG!

Jeg og de inni flyet døde umiddelbart. Det som var morsomt var at det ikke var jeg som fikk teamkillsene, men det var piloten. Han fikk -12 i score og ble bannet umiddelbart.

:!:

Var det DEG? :realmad:

Lenke til kommentar

Må ha vært aller, aller første gang jeg prøvde Battlefield 2 ! Nettopp innstallert, forventningene var enorme, og finner en server med bra ping.

 

Endelig kommet meg inn, de første jeg ser en en såkalt IGLA (varmesøkende antiluft), 1 meter ifra meg, så jeg hopper opp i den, hører no' piping og brenner av ett par saftige rakketutter. Sekundet etter at mine to kamerater er forsvunnet opp og ut av sikte hopper det plutselig fram nicket mitt øverst til venstre. Kills! tenker jeg... joda.... 7-8 Teamkills ramsa opp nedover skjermen.. må ha truffet ett stappa 'kopter eller.no...

 

Jeg kan love deg, det tok kanskje 1,30 min å koble til, 1 sek å fyre av, og 0,1 millisekund å bli banna for en MEGET lang stund fremover...

 

Min korteste soldatkarriere ever :)

 

Fanker'n!

Lenke til kommentar
Hehe. Det må nok være da jeg spillte BF1942. Jeg satt i en jeep og tok en u-sving ut på rullebanen. Det jeg ikke visste var at en fullt bombefly(et STOORT et) holdt på med å lette. BANG!

Jeg og de inni flyet døde umiddelbart. Det som var morsomt var at det ikke var jeg som fikk teamkillsene, men det var piloten. Han fikk -12 i score og ble bannet umiddelbart.

:!:

Var det DEG? :realmad:

Owned. :D

Lenke til kommentar

Ikkje direkte i spill, men var på et LAN, og folk blir jo trøtte på slike treff.Satt å prata me en venn, spilte litt gitar for han å slikt, eg såg han var trøtt men dette tar kaka....Eg setter med net forran maskina for å spille etterpå, så hører eg ett volsomt rop inn i salen" DET ER EN SOM STÅR OG SOVER" Eg måtte jo bare stikke ut å se, der står faen meg kameraten in rett opp og ned, vipper litt rundt om kring å sover. Skulle sett trynet på han da ALLE stod rundt han å lo seg grenseløst ihjel.

 

Han husker verken å ha prata me meg eller at eg spilte gitar for han, PWND! :!:

Lenke til kommentar

Min beste LOL spilleopplevelse?

 

Det må være på det LANet da jeg var maks overtrøtt og satt å spillet "Soldat" med noen venner. Trodde jeg seriøst trengte respirator etterpå.

 

I ettertid var det faktisk ikke så morsomt, men kombinert med 3 dager uten å sove så var det faktisk drittmorsomt.

Lenke til kommentar

Var vel på det siste lanet jeg var på, meg og noen kompiser, vi spillte den desert combat modden til 1942, oss mot computer på el alamein.

Jeg og kompisen min starter nede ved flyplassen, han går rett mot det digre flyet. Jeg er sånn anti-tanks.

 

Jeg skriker ut i rommet ''Den er min!!'' så fyrer jeg av basokaen eller hva det er rett mot flyet, kula snitter liksom kompisen min og treffer flyet. BANG! Så er han dau. Da lo jeg godt ^^

 

''Den er min!! BANG!'' :D

Endret av figure_02
Lenke til kommentar
Var vel på det siste lanet jeg var på, meg og noen kompiser, vi spillte den desert combat modden til 1942, oss mot computer på el alamein.

Jeg og kompisen min starter nede ved flyplassen, han går rett mot det digre flyet. Jeg er sånn anti-tanks.

 

Jeg skriker ut i rommet ''Den er min!!'' så fyrer jeg av basokaen eller hva det er rett mot flyet, kula snitter liksom kompisen min og treffer flyet. BANG! Så er han dau. Da lo jeg godt ^^

 

''Den er min!! BANG!'' :D

haha, opplevde noe lignende på vanilla BF1942 for en stund siden. var på Guadalcanal, skal en forferdelig skadet stupbomber inn for å fikse opp og lade, skyter 5 skudd mot flyet for moro skyld, BANG!

 

2 teamkills. burde være glad det ikke var BF2, for da ville de sikkert punisha

Lenke til kommentar

Må vel være da det var CS-konkurranse på et LAN klassen vår arrangerte(IKT). Klassen vår var et lag og det var 5 andre lag med i konken. I en av rundene så ble alle på laget mitt drept, uten at de klarte å drepe noen. Det var altså lille meg, som bare spilte quake på den tiden, mot et lag som spiller CS daglig. Jeg sprang rundt med en MP5 og klarte utrolig nok drepe alle på laget. Da den siste terroristen datt i bakken hadde jeg knertet 6stykker alene og hadde 3hp og bittelitt armor igjen.

 

Kanskje ikke så veldig morsomt i seg selv, men fy dæven det var morsomt å se reaksjonen på det andre laget når jeg knertet alle sammen :D

Lenke til kommentar
Må vel være da det var CS-konkurranse på et LAN klassen vår arrangerte(IKT). Klassen vår var et lag og det var 5 andre lag med i konken. I en av rundene så ble alle på laget mitt drept, uten at de klarte å drepe noen. Det var altså lille meg, som bare spilte quake på den tiden, mot et lag som spiller CS daglig. Jeg sprang rundt med en MP5 og klarte utrolig nok drepe alle på laget. Da den siste terroristen datt i bakken hadde jeg knertet 6stykker alene og hadde 3hp og bittelitt armor igjen.

 

Kanskje ikke så veldig morsomt i seg selv, men fy dæven det var morsomt å se reaksjonen på det andre laget når jeg knertet alle sammen :D

:w00t:

 

ikke at CS er så forskjellig fra Quake da :p

Lenke til kommentar

Det må ha vært første gangen jeg startet opp Mafia, og kjørte rundt som en fyllik med nervøse passasjerer. De kommentarene de kom med fikk tårene til å trille. Der og da visste jeg at dette kom til å bli en av de helt unike og sjeldne spillopplevelser. Jeg tok ikke feil. Mafia er fremdeles #1 for meg.

 

Ellers fikk jeg noen forferdelige latteranfall første gangen jeg spillte online, og da med Call of Duty. Fiendene skjøt på hverandre i det ene øyeblikket, og "snakket" og "hånte" hverandre i det neste. "No sir!" , "Yes sir!", "You are crazy !" og "Took long enogh!". Det var utrolig vittig.

 

Mvh, Dapre :D

Lenke til kommentar

Min beste lol-spillopplevelse må helt klart være den gang jeg bashet hele team-finland under en landslagskamp i Call of Duty. Bashe er ca. det samme som kniving i CS. Men i bash er det ingen "STAB" knapp, så det må minst 3 slag til for å drepe en.

 

Det er 6 stk på hvert lag, skal si jeg var nærvøs på den siste. LITT kjipt å ha tatt 5 stk å røke ut på den siste. Har aldri hørt folk skrike og le så høyt på ventrilo før den gangen... Vi lo i flere runder etterpå. Det hjalp ikke veldig på konsentrasjonen skal jeg si deg. Jeg var shaky lenge etter :p

 

Skal finne linken til videoen snart. Sitter på jobb så har ikke adgang til ftpservern den ligger på atm.

 

Edit: film: exmx_bashing_team_finland_v2.avi

Endret av exmx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...