Gå til innhold

ditt beste "LOL" spilleopplevelse!


Anbefalte innlegg

Spillte AOM - The Titans på den vanskeligste graden. Fienden hadde handikap på 20 og vi ingenting! I tillegg var det oss mot 8 fiender. Det stadig vekk ble bygget titans. Av den grunn, mista jeg nesten alt! Hadde bare en arbeidsgubbe igjen på Gaia. Jeg kom meg over til kompisen min som holdt på å lide samme skjebne. Vi rotta oss sammen og gikk 100% for å klare spillet. For å bygge meg opp, bygget jeg murer og vaktårn for kameraten min. I mellomtiden tok han seg av krigen. Det var fullt koas! Etter ca 5 timer seiret vi! :w00t:

Å lyve er artig. Største våset jeg noen gang har hørt

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

kom på en ting til.

 

Spilte Codename Eagle på lan med noen kompiser. Noen som husker det??? forløpern til battlefield 1942 bladt annet. Herlig spill.

 

Så var vi en 4-5 der da, kjørte fly å greier. Vi hadde to fly, oppå det ene flyet plasserte en 3. person seg selv om det kun er plass til 1 mann i flyet, han må være flink til å holde balansen :)

 

Så kjørte vi høyt høyt opp i lufta, vi plasserte flyene ca under hverandre, det nederste litt lenger bak enn første så tar øverste flyet med denne stakkars 2. mannen en loop, dvs at han faller av flyet selvsagt, det mest morsomme er da at han lander på flyet under i full fart og klarer å holde seg på det! hahaha, fantasktisk spill

Lenke til kommentar
Min beste Lol opplevelse var da jeg slo en n00b i CS, han var liksom "gonna PWN you weith teh AWP and kill youh!" så jeg bare sa "F*** Up*** clint eastwood" Så loada jeg .50'en min og tok et skikkelig 1337 Headshot på han, og han var som "Omfg, you f*** cheater im going to get you banned from CS, you n00b!!" Og så jeg var liksom "Get skillz mofo, cuz you ain't getting this sorry deagle maister" Så lo hele laget mitt og jeg hadde en flott kveld

 

 

Ja...

:!: :thumbup::tease:

Lenke til kommentar

Jeg kom på en ganske morsom en. Typisk situasjons-komikk. Jeg og en kamerat satt og spilte et WWII spill og så en tysker på et hushjørne. Han løp mot oss og ropte "Scweeeeeeein!". Deretter skjøt vi han i hodet, men traff hjelmen så den spratt av. Han løp videre og ropte enda høyere og da pepret vi han så full med bly at han omtrent tok salto. DET var moro det :D

Lenke til kommentar

Når en admin i klanen min tok og slappa en fyr gjentatte ganger så han fløy i "taket" på iceworld(dette er CS ja) og så datt han ned og akkurat før han landa satt jeg på en lyd i AMX som er sånn her: PREPARE TO DIE! og så hørte man bare splatt! :p det var ganske festlig :D

Lenke til kommentar

Duke Nukem 3D :D

Jeg og en venn spilte dette på nettverk.

Vi spilte co-op.

Vell, det var noen teleporter i den banen som jeg hadde bestemt meg for å gå inn i. Kameraten min var ved den andre siden av teleporten. og hadde bestemt seg for å fyre av et skudd for å se hva som skjedde. Jeg løp mot teleporten, og et halvt sekund senere såg jeg en rakett som hadde rening rett mot trynet mitt.

DET var morsomt, det :!:

Lenke til kommentar
Jeg kom på en ganske morsom en. Typisk situasjons-komikk. Jeg og en kamerat satt og spilte et WWII spill og så en tysker på et hushjørne. Han løp mot oss og ropte "Scweeeeeeein!". Deretter skjøt vi han i hodet, men traff hjelmen så den spratt av. Han løp videre og ropte enda høyere og da pepret vi han så full med bly at han omtrent tok salto. DET var moro det :D

Hvilket spill var det? :p

Lenke til kommentar
Jeg kom på en ganske morsom en. Typisk situasjons-komikk. Jeg og en kamerat satt og spilte et WWII spill og så en tysker på et hushjørne. Han løp mot oss og ropte "Scweeeeeeein!". Deretter skjøt vi han i hodet, men traff hjelmen så den spratt av. Han løp videre og ropte enda høyere og da pepret vi han så full med bly at han omtrent tok salto. DET var moro det :D

hehe :p:thumbup::tease:

Lenke til kommentar

Første gang jeg prøvde Sõldner online: Kjøpte meg en Lada (av alle ting). Selfølgelig hopper en på laget mitt inn i passasjersetet, og jeg som aldri har prøvd å kjøre vimser rundt og plutselig fyker bilen rett opp i været (bug) og setter kurset mot et lite vann. Jeg fikk da panikk og klikket på alt som var av knapper. Klarer da å hoppe ut av bilen og låse den :whistle: .

Utrolig morsomt når han som satt på ikke kom seg ut og druknet. :!:

Lenke til kommentar
Første gang jeg prøvde Sõldner online: Kjøpte meg en Lada (av alle ting). Selfølgelig hopper en på laget mitt inn i passasjersetet, og jeg som aldri har prøvd å kjøre vimser rundt og plutselig fyker bilen rett opp i været (bug) og setter kurset mot et lite vann. Jeg fikk da panikk og klikket på alt som var av knapper. Klarer da å hoppe ut av bilen og låse den :whistle: .

Utrolig morsomt når han som satt på ikke kom seg ut og druknet. :!:

Dæven så bra! :D

Lenke til kommentar

Det er jo litt funnay når man spillet de_rats public og runden er over. 2 sec senere hører man 5-6 "splat" og sjekker console:

"Player killed himself with worldspawn"

"Killer killed himself with worldspawn"

"Idiot killes himself with worldspawn"

"H4xx0r killed himself with worldspawn"

"Noaim killed himself with worldspawn"

"Theone killed himself with worldspawn"

 

:wee:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

lol :D

 

husker jeg og en kompis spilte cs på public, og det var en som het TomTen og ALLE terror kalte seg TomTen 2, 3 ,4, 5 osv. Untatt kompisen min som hadde lest feil og kalte seg tomaten 2 :wee: . Vi bråka over mic også :D .

 

En annen gang på bf 1942 fant jeg en ctf server hvor alle bilene fløy når man holdt inne skift :D . Ler enda ved tanken :wee:

 

(også den gangen jeg tok teddy fra dette forumet tre ganger i bf 2, skjedde for litt siden)

Lenke til kommentar

Hehe. Det må nok være da jeg spillte BF1942. Jeg satt i en jeep og tok en u-sving ut på rullebanen. Det jeg ikke visste var at en fullt bombefly(et STOORT et) holdt på med å lette. BANG!

Jeg og de inni flyet døde umiddelbart. Det som var morsomt var at det ikke var jeg som fikk teamkillsene, men det var piloten. Han fikk -12 i score og ble bannet umiddelbart.

:!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...