Gå til innhold

Trenger hjelp til DVD-program!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og noen klassekamerater har et prosjekt fra skolen der vi skal lage film og redigere og senere brenne ut på DVD-plater.

Det vi har lyst til er å få til slik meny som er på DVD-filmer du kjøper. F.eks "Kjør film, Ekstramateriale, bloopers" osv.

Noen som vet om noen programmer som jeg kan få fikset dette med?

Takk :yes:

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Skrevet (endret)
Ved nærmere ettersyn, virker det som om programmet er et GUI til dvdauther, men det har du kanskje allerede lagt merke til.

Hva er GUI. Og hvor kan man laste programmet ned....finner ikke noe sted på siden!

Edit: Og forresten så fant jeg også et annet program på siden: Ulead DVD Workshop, er det noe bra???

Endret av ahumoe
Skrevet (endret)
GUI betyr graphical user interface. Dvdauthor kan du laste ned her, og et GUI til dvdauthor finner du her.

Men jeg sjønner ikke....hvordan får man startet programmet. For det er da et helt komplett program ikke bare noen filer? Det er jo ingen .exe fil eller noe man kan kjøre det fra.... :no:

Dette er de filene jeg får opp etter å ha lastet ned programmet fra den siden du linket til:

post-26-1115149264_thumb.jpg

Endret av ahumoe
Skrevet

Hmm, det var rart. Jeg har ingen erfaring med programmet, så jeg vet ikke hva du skal gjøre med filene. Men om du går til download på det andre nettstedet jeg linker til, finner du nedlastbare .exe filer der. Regner med at du trenger denne for å nyttegjøre deg av de filene du allerede har lastet ned. Eventuelt kan det hende du ikke trenger de filene du har lastet ned i det hele tatt. Jeg kan desverre ikke hjelpe deg noe mer enn det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...