Gå til innhold

Hva synes folket om Onanering/masturbering?


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er off-topic, men det må nevnes:

 

Bruker cyberho strippet foran 4 andre gutter for en 5er.

Fire andre gutter betalte faktisk (om enn veldig lite) for at fyren skulle strippe :roll:

Det vil jeg si at er verre.

Nå har det seg slik at Steffyboy var med å betalte.

Det var heller ikke stripping, bare tok av meg på overkroppen.

 

-Det å betale for å se en gutt kle av seg, er verre enn å kle av seg.

OT: Jeg må bare nevne at Cyberho kler av seg gratis for meg ved alle andledninger ;)

 

 

Runking på bussen er kos :)

Heh, en i klassen min (vk2), gikk rundt og smalet inn penger fra alle på skolen mot at han skille vandre rundt naken i aulaen i storefri.

 

Fikk inn litt over 300 kroner, og tasset en runde i aulen i "fødselsdrakten", med hånden foran utstyret, til glede for samtlige av skolens elever, og med rektor og skolens elevinspektør tilstede, som bare lo av det hele. Morsom episode det der altså.

Lenke til kommentar
Noen fra forumet som er catchet "on duty" da?

Kun av div tidligere kvinnelige beskjentskaper, men da gjorde det jo ingen ting :)

Kan tenke meg det er RIMELIG flaut om man bor hjemme å bli catcha med pølsa i hånda!

jeg har NESTEN blitt busta.. men takk og lov ble jeg det ikke da... må være PIIIIINLIG!!

Lenke til kommentar
Noen fra forumet som er catchet "on duty" da?

Kun av div tidligere kvinnelige beskjentskaper, men da gjorde det jo ingen ting :)

Kan tenke meg det er RIMELIG flaut om man bor hjemme å bli catcha med pølsa i hånda!

jeg har NESTEN blitt busta.. men takk og lov ble jeg det ikke da... må være PIIIIINLIG!!

Som morra di ikke vet at du sitter og funker.. :roll:

Lenke til kommentar

Har gjort det på en parkeringsplass i en bil, (rett og slett fordi jeg kjeda meg), i senga mi, i dusjen min, nesten alle kompiser jeg har overnatta hos, ute i skogen + mange flere, men husker dem ikke akkurat nå.

På bussen? nei men det må jeg da nesten prøve :p

Noen som har forslag til en sær plass jeg kan prøve? ta i skikkelig nå, dette skal bli sært :thumbup:

Lenke til kommentar

Hva med på toppen av Radisson SAS i Oslo? :p

I klesskapet, hvis du ikke har stort nok klesskap kan du dra til noen bekjente og låne deres.

Under senga.

I toppen av et tre.

Bakpå moped/ motorsykkel (kan være vanskelig å gjennomføre om du ikke har en fører å stole på)

 

 

Har ikke onanert på sånne steder selv, men du var jo ute etter rare steder.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...