Gå til innhold

Hva synes folket om Onanering/masturbering?


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Poengordningen vi har på skolen:

Dassen - 5 poeng

Heldagsprøve - 15 poeng

I klasserommet på kateteret i friminutt (her gjelder det å bli ferdig før noen ser deg) - 25

Framføring - 45 poeng

Kantinen - 55

Lærerværelset - 150 poeng

Kontoret til rektor - 250 poeng

:lol:

 

Noen som har fått 100 eller mer noen gang?

fått 250. Men det er bare på en score :blush:

Lenke til kommentar
Jeg tør tippe (og det blir ikke tipping fordi det er jeg som har laget listen) at det har med å ha hånden i lommen og jokke mens du har foredrag. Ikke akkurat en av de letteste tingene, man burde egentlig få mer poeng. Jeg skal ta det opp med Onani-styret.

Du er ikke tifelgivis med i den gjengen som runka på jentedoene på en skole og filma det med mobilkamera? :p

Lenke til kommentar
En kompis av meg fikk morra styrtende inn på rommet med en dorull i hånden "skrikende" "det er greit at du onanerer...men vær så snill....bruk toalettpapir"

 

bæææææææd :(

:p Festlig!

Du er ikke tifelgivis med i den gjengen som runka på jentedoene på en skole og filma det med mobilkamera? tongue.gif

Tenkte å nevne det samme ;)

Lenke til kommentar
Julenissen: You got it! Kjeksleken EIER. Obligatorisk på KompisLAN.

WTF?

 

Kulan litt med det Steffy. Ikke noe humping/jokking eller liknende på LAN..

Phone, din skitne bitch, alle vet at du er den første til å kle av deg på LAN.

:!:

 

Steffyboy, forresten, hvordan kan du vite hva som er sært og hva som ikke er sært? :hmm: Dette er jo forskjellig fra hva folk mener. Hvis jeg mener det er sært å runke på bussen, kan ikke du si det er feil.

 

idiotisk post det her forresten :dribble:

Hvorfor sier du til slutt i innlegget at posten din er idiotisk, for så å sikle av det? ;)

Tenkte på hele tråden da :dontgetit:

Lenke til kommentar
Jeg tør tippe (og det blir ikke tipping fordi det er jeg som har laget listen) at det har med å ha hånden i lommen og jokke mens du har foredrag. Ikke akkurat en av de letteste tingene, man burde egentlig få mer poeng. Jeg skal ta det opp med Onani-styret.

Det så jeg en gutt gjøre på t-banen. Jeg var den eneste som så det, for han satte sekken i veien. Kult med flashing av ukjent mengde ballehår på t-banen ja... :roll: Han burde nok få 200 poeng; innlevelsen tatt i betraktning.

Lenke til kommentar
Julenissen: You got it! Kjeksleken EIER. Obligatorisk på KompisLAN.

WTF?

 

Kulan litt med det Steffy. Ikke noe humping/jokking eller liknende på LAN..

Phone, din skitne bitch, alle vet at du er den første til å kle av deg på LAN.

:!:

 

Steffyboy, forresten, hvordan kan du vite hva som er sært og hva som ikke er sært? :hmm: Dette er jo forskjellig fra hva folk mener. Hvis jeg mener det er sært å runke på bussen, kan ikke du si det er feil.

 

idiotisk post det her forresten :dribble:

Hvorfor sier du til slutt i innlegget at posten din er idiotisk, for så å sikle av det? ;)

Tenkte på hele tråden da :dontgetit:

Det var vel egentlig " :dribble: " jeg lurte på hva gjorde der...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...