Gå til innhold

Den store Shuttle SN25P tråden-


Anbefalte innlegg

Når det er bare psu viften så går rundt er maskinen tilnærmet lydløs.

MEN det som lager lyd hos meg er ene viften i dobbelviftene bak cdrombrønnen. Der er det noe galt med ene, siden jeg ikke orker å reklamere på det så satt jeg bare en binders fast der og alt ble lydløst.

 

 

4000+ (amd64)

2gb ram

7800gtx

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nå et problem med shuttlen min! Når jeg slår den på så starter iftene å gå for fult, noe som de gjør til vanlig, men de roer seg ikke ned, og det kommer ikke bilde på skjermen :hrm:

Har prøvd:

 

-koblt ut alle hd og dvd-brenner

-prøvd annen ram brikker

-resett cmoc og tatt ut batteriet på hk en stund

 

Men den virker forsatt ikke :wallbash:

 

Noen som har peiling på hva det kan være?

5352894[/snapback]

'

'Det der er jo bare BARNE mat for SN25P da...

 

Kjører noe som trekker mere strøm jeg da..

Lenke til kommentar

hvordan klarte dere å få til strømkobling på skjermkortet ? (POV

7800GTX)

 

Har ikke ledige 4pin kontakter til å bruke til den koblinga som kom med skjermkortet, og har liten tro på at jeg kan spille no særlig uten den ekstra strømkabelen til skjermkortet.

 

jeg får heller ikke bilde på skjermen om jeg bruker begge RAM brikkene mine, noen som vet hvordan jeg fikser det ?

Endret av [SifO]
Lenke til kommentar

noen andre enn meg som har problemer med å bruke den sorte ram slotten ?

maskinen bare fryser da jeg bruker den.

 

Eller samme ram som jeg har ?

bruker nå kun 1 av disse brikkene: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...&view=techinfos

 

den fungerer fint da jeg bare bruker en brikke, men om jeg setter i en brikke til, eller flytter brikka over i den sorte ram slotten, så funker det ikke.

Endret av [SifO]
Lenke til kommentar
Har nettopp fått meg Shuttle SN25P, men ser til min skrekk at den ikke har integrert skjermkort! Derfor må jeg vente helt til fredag før jeg får brukt den  :no:

 

Litt teit at Shuttle ikke har integrert dette synes jeg  :thumbdown:

5452895[/snapback]

 

Da har du ikke lest spec. godt nok før du kjøpte maskina, fordi det er kun et vist antall shuttler med intrigert skjermkort.

;)

Lenke til kommentar
Vurderer å kjøpe meg denne nå. Trenger en litt liten PC da jeg kun skal bruke den til PC-arbeid og film-titting (skal brukes sammen med en LCD TV). Spørsmålet er da. Er det plass til 3 stk. HDD i den? En der floppy stasjonen skal stå og så to hengende over?

5501128[/snapback]

Ja. Det er som du sier. Det er plass til 2 stk. harddisker helt øverst i egne fester som følger med, og det er i tillegg plass til en der floppy står.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...