Gå til innhold

Den store Shuttle SN25P tråden-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

audhage: Har POV ja (helt referanse design med referanse clock).

 

Kortet går inn uten noen modifikasjon, men en kondensator og en liten IC hviler da på den plastkappa som skal lede luft til CPU kjøleren slik at grafikkortet blir skjeivt i kabinettet (også er det litt skummelt siden den kondensatoren blir noe bøyd). Dette fikses lett ved å skjære bort noen mm av plastikken på denne kappen der disse komponentene normalt berører. Er snakk om noen minutter skraping med kniv. Ingen enorm modifikasjon med andre ord. Ingen funksjonalitet forsvinner eller noe.

 

Har streket rundt området hvor man må skjære litt i koppen, så det er helt klart:

post-7092-1130172874_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Ta ut fandukten som står i veien for skjermkortet. Gjør ingen forskjell på kjølingen på Cpu'en. Leste det på Shuttle sine hjemmesider og tidligere i denne tråden. Måtte gjøre det selv. Ingen problemer.

5055546[/snapback]

 

Ok, takk. Da blir det nok et slikt kort. (men skal jeg gå for GT eller skal jeg gå for GTX? :hmm:)

 

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar
Sjekk prisguiden og se hva de forskjellige sier om gt og gtx kortene. Billigste gt-kort er 2900 (POV) og billigste gtx er ca 3800 (Aopen)

5059164[/snapback]

 

Jeg har jo sett i prisguiden, men det gjør det jo ikke noe lettere å bestemme seg :p

 

Det eneste som sier at jeg burde velge GTX er at det vistnok har mindre støy. Men kan det stemme? Bruker de ikke samme kjøleløsning på alle 7800 kortene? (ikke den extreme edition da.)

 

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hehe, da får jeg gå så off topic det nesten er mulig å gjøre. Hvilket burde jeg velge? GT eller GTX? Jeg har penger til GTX, men jeg vet ikke helt om jeg gidder å bruke så mye. Og det er det med minst støy jeg tar UANSETT. Jeg mener også å ha hørt at GTX støyer mindre enn GT.

 

Så, nå er det opp til deg å svare da Åsmund. Og jeg vil ha et skikkelig svar :p

 

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hehe, da får jeg gå så off topic det nesten er mulig å gjøre. Hvilket burde jeg velge? GT eller GTX? Jeg har penger til GTX, men jeg vet ikke helt om jeg gidder å bruke så mye. Og det er det med minst støy jeg tar UANSETT. Jeg mener også å ha hørt at GTX støyer mindre enn GT.

 

Så, nå er det opp til deg å svare da Åsmund. Og jeg vil ha et skikkelig svar :p

 

Mvh Audun Hagen

5097843[/snapback]

 

Vel, siden du har pengene og hardware'n så er det vel ingen ting som kan stoppe deg å slå til på en 7800GT / GTX

 

Men, dette kommer jo helt ann på hva du spille, min nevø har samme pc som meg, med 3200+ som prossesor han spiller MYE, men han gikk for 7800GT, fordi den sparte han nesten 1000kr på også var forskjellen ikke noe stor.

 

Opp til deg, uannsett så ville jeg sett ann litt fordi nå er liksom realeses av så mange nye kort at du bør vente etter nyttår, hadde jeg vert deg da. ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Halla folkens, har akkurat lagt inn en ordre på no stæsh til min sn25p

 

AMD s939 4000+

 

Pov 7800GTX

 

76gb Raptor.

 

^^ tror dere det funker bra eller bør jeg revurdere noe ? ordren står som åpen fram til 9.desember så alle innspill hjelper :D

Endret av Dwagon
Lenke til kommentar

Problem :/

 

Jeg har tenkt å bruke SN25P`n min som en HTPC. Men problemet er at den ikke har PCI slot. Og det Videokortet jeg skal trykke inni den er kun PCI..

 

Noen forslag til hvordan man kan tilkoble et PCI kort tilen shuttle som ikke har brønn?

Tenkte om det fantes noe USB to PCI ting..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...