Gå til innhold

Den store Shuttle SN25P tråden-


Anbefalte innlegg

Hehe.. kan være et problem at dvd rom er på innsiden da.. Har ikke sett så mye på det.. kan muligens sette på orginal kjøling igjen, men da blir det bare et tykt lag kjølepasta mellom ram og kjøler.. Har lite lyst til det.. Noen som vet om det passer i denne:https://prisguiden.no/product.php?product_id=27676 ??

Skal bare ha en hdd, 2*ram og muligens opteron 144 som skal klokkes litt. (kan hende jeg bytter denne i en 3700+)

Endret av Andy_12
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenkte sette inn et x1900xt i shuttlen, men er det plass egentlig?? Synes det ser ut som om det er for lite plass jeg men :hmm:

5508508[/snapback]

 

 

Vil dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=314207&cks=FRO passe? Tenker jeg kjøper det skjermkortet, shuttle sn25p, A64 3700+ og corsair twinx 2048 PT

5508618[/snapback]

 

 

 

noen av dere som har kjøpt et av de kortene?? utrolig fett om det funker :thumbup: er vel flere her i tråden som har 2 slots kort så det skulle nok passe. blir kanskje litt modding pga lengde. men det er jo det som er gøy :p

 

jeg hadde ved en slik investering blitt litt bekymret for strøm, om det blir nok.

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar

er i shutle kjøpe modus jeg.... :p har lyst på ei lita extreem maskin som man kan ta med seg på flyet, siden jeg bor i utlandet og er en del hjemme innimellom. men er litt bekymret for strømmforsyningen når det blir snakk om og overklokke cpu og sette inn SVÆRT skjermkort. så i denne sammenhengen lurer jeg på.

 

er det plass og sette inn en annen psu? hvis man fjærner den nederste HDD skuffa?

det der slik ut på bildet. hva tror der?

 

man kan vel også sette psuen med bunnen mot veggen slik at den står på høykant. da får man jo en 12 cm kabinett vifte på kjøpet :yes: men lurer på om det er plass siden den jeg ser på er 14 cm dyp.

 

litt høytsvevende ideer dette men hadde vært fett om det funka :thumbup:

post-70872-1138561292_thumb.jpg

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar
er i shutle kjøpe modus jeg.... :p  har lyst på ei lita extreem maskin som man kan ta med seg på flyet, siden jeg bor i utlandet og er en del hjemme innimellom. men er litt bekymret for strømmforsyningen når det blir snakk om og overklokke cpu og sette inn SVÆRT skjermkort. så i denne sammenhengen lurer jeg på.

 

er det plass og sette inn en annen psu? hvis man fjærner den nederste HDD skuffa?

det der slik ut på bildet. hva tror der?

 

man kan vel også sette psuen med bunnen mot veggen slik at den står på høykant. da får man jo en 12 cm kabinett vifte på kjøpet :yes:  men lurer på om det er plass siden den jeg ser på er 14 cm dyp.

 

litt høytsvevende ideer dette men hadde vært fett om det funka :thumbup:

5518417[/snapback]

 

Du kan nå ha en psu med avtakbare kable å ha den stående bak shuttlen :hmm:

Litt tungvindt men det funker

Lenke til kommentar

hvis det gir problemer, er det ihvertfall plass hvis man fjærner gammel psu og de 2 viftene og setter bunnen av psu i bakveggen og skjærer ut litt av side døra slik at psu blåser ut der. kanskje ikke vakkert men da kan man jo pakke i den hva man vil :p hva er max tykkelse på skjermkort? og hva stopper det da i...?

 

modding er så utrolig gøy :dremel:

 

linket til feil mist

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar
trenger en stooor tjeneste :innocent:

 

noen som gidder og poppe opp lokket om måle hvor brei psu er i shuttlen og hvor bredt skjermkort det er mulig og sette inn hvis man fjærner air dukt.... regner med da at det stopper i psu?

 

driver og planlegger en shuttle mod.

5530250[/snapback]

 

 

PSU'en er ca.14cm bred!

Mener du hvor langt skjermkortet er?

Lenke til kommentar

B.H.H takk for bra og grundig svar. slikt blir man glad av :thumbup: det bildet til venstre virker ikke. kommer bare en cm av det eller noe. har funnet ut at hvis jeg kapper bort mye av DVD/HDD rammen er det faktisk mulig og pakke inn en standar psu. det har jeg utrolig lyst til :D må da bruke slimdrive dvd .

 

som Daytona* nevner er det psu problemer når det gjelder shuttlen uansett hvor fet den er. jeg har snoka rundt på nettet og spurt og leta etter exter psu som kan brukes på skjermkort men finner ingen ting. se link i profilen min.

 

det hadde vært helt kurant for og avlastet psu litt så man kunne klemt inn G71 og x1900 uten og bekymret seg. så hvis det ikke finnes må van vel modde.

Lenke til kommentar

Har fortsatt problemer med maskinen, og tror det har med at psu blir for liten, men ser at andre har klart mer strømkrevende enn meg i denne boksen.

 

den funker nesten normalt, men da jeg starter BF2, så hopper den ut til windows i loadinga til maps osv. :no:

 

Måtte splitte den ene 4-pin molex kontakten, så jeg kunne bruke 2 slike til skjermkort og 1 til dvd-brenner, så bruker jeg den ene sata power kabelen til disken, men er ustabilt. :no:

 

det jeg har i den er:

AMD 64 3500+ "Winchester"

POV 7800GTX

OCZ 2048MB Platinum Edition

NEC 3500A

Seagate Barracuda 160GB (s-ata)

 

Noen som har noen forslag ?

Endret av [SifO]
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...