Gå til innhold

harddisk til xbox


alsvik

Anbefalte innlegg

hei, jeg har nylig kjøpt en chip (Aladdin Extreme ) til xbox'en min, og jeg lurer på om det er noen begrensinger for hvor stor harddisk man kan ha til denne chipen?

 

har hørt at ikke alle chipene tåler så stor harddisk som jeg hadde tenkt meg (250gb)

 

er dette sant?

 

takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slapp av, du trenger ikke endre på noe i det hele tatt. Jeg kjører fint med 200gben min :) . 250gb fungerer fint med standard vifte. Du kan til og med ha 300gb, jeg kjenner noen som har det.

 

EDIT: Og om det skulle blir for varmt så skrur xboxen seg av og lyser gult. Med mindre det skjer er det ikke noe å uroe seg over. Anbefaler forresten Seagate, stabil og stille :thumbup:

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
du kan også justere vifte hastigheten i innstilingene på dashboardet ditt!

Den står på 20% fra fabrikken

Kan du forklare hvordan man gjør det i EvolutionX?? :innocent:

 

EDIT: Og hva skjer om jeg skrur på full guffe, 100%. Vil vifta gå 5 ganger raskere da :dontgetit: enn standard??

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har et lite problem her... Når jeg skrudde på 100% vifte i XBMC så funka jo det... Men med en gang jeg avslutta XBMC så gikk den tilbake til normalt, eller når jeg starter et spill... Skulle gjerne økt til 30%, fordi jeg tror xboxen blir for varm og henger seg noen ganger når jeg spiller driv3r. Åssen er det med Avalaunch? Er det samme problem der?

Lenke til kommentar
Jeg har et lite problem her... Når jeg skrudde på 100% vifte i XBMC så funka jo det... Men med en gang jeg avslutta XBMC så gikk den tilbake til normalt, eller når jeg starter et spill... Skulle gjerne økt til 30%, fordi jeg tror xboxen blir for varm og henger seg noen ganger når jeg spiller driv3r. Åssen er det med Avalaunch? Er det samme problem der?

kan justere viften ved hjelp av en config i bios.

xbox bør ikke settes oppå tepper og lign

Lenke til kommentar
Jeg har et lite problem her... Når jeg skrudde på 100% vifte i XBMC så funka jo det... Men med en gang jeg avslutta XBMC så gikk den tilbake til normalt, eller når jeg starter et spill... Skulle gjerne økt til 30%, fordi jeg tror xboxen blir for varm og henger seg noen ganger når jeg spiller driv3r. Åssen er det med Avalaunch? Er det samme problem der?

kan justere viften ved hjelp av en config i bios.

xbox bør ikke settes oppå tepper og lign

Men jeg gidder ikke å endre i biosen bare for det da :( . Er så kjedelig om jeg gjør noe feil... Men åssen er det hvis jeg legger inn Avalaunch da? Kan man endre viftehastigheten slik at den holder seg slik i spill også??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...