Gå til innhold

harddisk til xbox


alsvik

Anbefalte innlegg

Driv3r bruker å fryse på min umodifisert xbox og, så tror ikke det er temperatur problem :)

På Driv3r så hakker det ganske ofte, på umodifiserte xboxer også. Og så buggete som spillet er, så er det jo godt mulig at det er årsaken til at xboxen fryser... Virker som om xboxen sliter litt med grafikken :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes det ingen annen måte å endre viftehastigheten på xboxen på enn avalaunch og XBMC eller endre biosen?? Når jeg endrer i XBMC så funker det kun når XBMC er gående. Når jeg starter et spill eller andre programmer funker ikke den funksjonen lenger. Jeg har XBMC som dashboard også. Den funksjonen i XBMC hvor man kan velge hvilken temperatur den skal ligge på er veldig fin. Da er den veldig stillegående når man skal se på film og lignende :thumbup: .

Lenke til kommentar
Finnes det ingen annen måte å endre viftehastigheten på xboxen på enn avalaunch og XBMC eller endre biosen?? Når jeg endrer i XBMC så funker det kun når XBMC er gående. Når jeg starter et spill eller andre programmer funker ikke den funksjonen lenger. Jeg har XBMC som dashboard også. Den funksjonen i XBMC hvor man kan velge hvilken temperatur den skal ligge på er veldig fin. Da er den veldig stillegående når man skal se på film og lignende :thumbup: .

hvilken chip har du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...