Gå til innhold

Latterlig annmeldelse fra skolen..?


emoWEB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kom til å tenke på noe for en stund tilbake. Kan skolen anmelde en for å ha vært i protokollen og fjernet et par av sine anmerkninger?

Dokumentforfalskning. mange års fengsel det. ;)

Men blir en klasseprotokoll tatt som dokumentforfalskning? Trodde egentlig kun det var ved forfarlskning av underskrifter, fødselsdato ved bindende avtaler osv..? Enkelte ting er bare helt latterlig.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Dokumentforfalskning hehe, husker en gang jeg signerte på en prøve, bare på kødd skrev jeg

 

"pappa tommy"

 

dette var siste året på ungdomskolen :D

det værste var jo at signaturen ble godkjent!

 

har også hatt mange rare annmeldelser fra skolen, en gang sa jeg til en jente: du hakke lyst på en suss?

dagen etter ringte poletiet meg å ba meg slutte med trakasering :D jeg svarte hæ? de sa: du har trakkasert fornærmede ved slibrige kommentarer.

 

uansett _Hvis_ du blir annmeldt ta det helt med ro. det skjer ingenting, det værste som kan skje er at foreldrene til jenta ringer dine å da kan du få husarrest.

Lenke til kommentar
Hehe, veninnen min sendte det til meg på søndag. Jeg sendte det videre til en kompis, mot at han ikke skulle sende det til noen. Tydeligvis gjorde han det, for nå har nesten alle guttene på trinnet på skolen bildet.. Og 100 kåte, jævlige gutter holder ikke sant for seg selv.. Noen har da sagt at de fikk de fra en person, den personen sagt at han fikk det av meg.

Som du sa Neptun; Man kan ikke stole på noen..

Her sier du bla :

Man kan ikke stole på noen..

 

Riktig, det var vel NETTOP det jenta fikk erfare fra deg :cry:

Du sier noe der Snekker'n!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hehe, veninnen min sendte det til meg på søndag. Jeg sendte det videre til en kompis, mot at han ikke skulle sende det til noen. Tydeligvis gjorde han det, for nå har nesten alle guttene på trinnet på skolen bildet.. Og 100 kåte, jævlige gutter holder ikke sant for seg selv.. Noen har da sagt at de fikk de fra en person, den personen sagt at han fikk det av meg.

Som du sa Neptun; Man kan ikke stole på noen..

Her sier du bla :

Man kan ikke stole på noen..

 

Riktig, det var vel NETTOP det jenta fikk erfare fra deg :cry:

Hvordan kunne han automatisk vite at hun ikke ville at det skulle videresendes? Hun hadde tross alt sendt det til ham uten betenkeligheter og brukte det til og med som personlig bilde på msn.

 

Hadde jeg vært trådstarter hadde jeg uten å nøle anmeldt skolen. Jeg hadde krevd erstatning for tort og svie i tillegg. Hvordan presterer folk å hinte til at det er han som har gjort noe galt? Stakkars gutten har ikke gjort en eneste liten feil. Skolen har gravd sin egen grav, og det gjenstår bare for ham å senke kisten...

Lenke til kommentar

Nå driter jeg i skolen her, da jeg ikke vet nok for å uttale meg der,men regner med at de reagerer fordi dette blir vidreformidlet i skoletiden og at de derfor søker etter kilden .

 

Nei hun kunne ikke automatisk vite at han ikke ville vidresende dette,men hun stolte øyensynelig såpass på han at han fikk dette bildet.

At han da velger å dele dette ut uten å spørre om det er ok er dårlig gjordt uansett. Enhver bør forstå at slikt kan virke støtende uten at noen trenger å fortelle en det .

Derfor synest jeg dette var utrolig dårlig gjordt av trådstarter da han er årsaken til hele greiene . :thumbdown:

Her skulle han rett og slett ha det litt morro på andres bekostning :no:

Lenke til kommentar
Nå driter jeg i skolen her, da jeg ikke vet nok for å uttale meg der,men regner med at de reagerer fordi dette blir vidreformidlet i skoletiden og at de derfor søker etter kilden .

 

Nei hun kunne ikke automatisk vite at han ikke ville vidresende dette,men hun stolte øyensynelig såpass på han at han fikk dette bildet.

At han da velger å dele dette ut  uten å spørre om det er ok er dårlig gjordt uansett. Enhver bør forstå at slikt kan virke støtende uten at noen trenger å fortelle en det .

Derfor synest jeg dette var utrolig dårlig gjordt av trådstarter da han er årsaken til hele greiene . :thumbdown:

Her skulle han rett og slett ha det litt morro på andres bekostning  :no:

 

Men når ho selv bruker det som personlig bilde, da ser jeg ikke hva trådstarter har gjort galt?!

 

Når ho bruker det selv, og ho sender det til han uten og si f.eks "ikke send det videre!", da er det ikke lett og skjønne at det er en "big-deal"..

 

Dessuten, det var jo ikke trådstarter som brøt noen løfter i denne sammenheng, det var hans kamerat! :)

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar

DERE vil IKKE tro det.. Idag var jeg på skolen, ingen kommentarer fra noen om det bildet. Tenke da at alle hadde glemt dette og alt var over. MEN, jeg kom gående inn døra hjemme.. Der sitter da mor, far og klasseforstanderen til jenta på bildet. Jeg trodde jeg skulle dø, sure foreldre, og ikke minst en sur lærer. Hun måtte da gå når jeg kom, tydeligvis. Men fikk beskjed om at jeg skal møte sosiallærer og rektor på skolen imorgen, og jeg vil få nedsatt orden og oppførselskarakter. Hurra! For et samfunn vi lever i.

Endret av emoWEB
Lenke til kommentar
DERE vil IKKE tro det.. Idag var jeg på skolen, ingen kommentarer fra noen om det bildet. Tenke da at alle hadde glemt dette og alt var over. MEN, jeg kom gående inn døra hjemme.. Der sitter da mor, far og klasseforstanderen til jenta på bildet. Jeg trodde jeg skulle dø, sure foreldre, og ikke minst en sur lærer. Hun måtte da gå når jeg kom, tydeligvis. Men fikk beskjed om at jeg skal møte sosiallærer og rektor på skolen imorgen, og jeg vil få nedsatt orden og oppførselskarakter. Hurra! For et samfunn vi lever i.

Dette kan du seriøst nekte på! 1. det har ikke noe med skolen å gjøre.. 2. du har ike gjort noe ulovelig, kun noe som er dårlig gjort.

 

Her har du en sak du SKAL kjempe for. Du skal overhodet ikke ha nedsatt. Bruk alle midler du kan og gi deg ikke!! hvilket klasse trinn er dette snakk om?

Lenke til kommentar

Altså.. Pappa er nå på jobb, han måtte dra i sted.. Han er hjemme 16.30, da håper jeg for Guds skyld han krasjer eller noe i trafikken, han dreper meg sikkert. For, læreren til jenta har jo gnidd alt mulig inni haudet på han nå, så han tror jo at det JEG som har sendt det rundt.

Og at skolen setter ned ordenskarakteren min bryr jeg meg ikke så altfor mye om, da kommer jeg til å annmelde dem..

Men det er værre med at foreldrene mine og alle tror jeg har sendt det rundt.

Æsj, jeg ser en helvetes tid i møte...

 

Bogan, 10. klasse. - Så karakterene er igrunn nokså viktig, med hensyn til skole neste år.

Og, hadde jenta sagt til meg at jeg ikke skulle sende det videre, så hadde jeg aldri gjort det heller, faktisk.

Endret av emoWEB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...