Gå til innhold

Gran Turismo 4 Liga - Videreført av trådstarter.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei dere, og beklager folkens. Med forsinkelsen. Jeg får tabellene ut i løpet av morgendagen, og den nye runden. Har vært i oslo i helga, og er ikke hjemme enda.

 

Ny runde og oppdaterte tabeller kommer i morra ettermiddag.

Vet du, det går så bra så :). Vi er bare så nysgjerrige av oss. :p

Lenke til kommentar
Heisann. Spennende runde.

Hvis favorittbilen er en bil jeg har vunnet, hvordan regne på pris da? Salgsverdien er jo som oftest latterlig lav, så disse bilene vil ofte bli mye bedre enn hva du kan kjøpe.

Går ut fra at gevinstbiler ikke kan brukes :no:

Gevinst biler kan ikke benyttes nei, dersom den ikke er til salgs noe sted.

Så det blir "favorittbil" innen gitte premisser.

Endret av Totte-
Lenke til kommentar
Skal vi gjøre det sann at vi skriver runde tiden som vanlig, men ikke hvilken bil vi bruker, så ikke andre finner ut at den er bra og bruker den samme bilen?

Dere gjør som dere vil, men det er jo en fare for at man får ideer av andre. Men det er opptil hver enkelt.

 

Kommer en runde med bestemt bil og penger til trim ja. Men ikke sikkert det blir neste.

Lenke til kommentar
Skal vi gjøre det sann at vi skriver runde tiden som vanlig, men ikke hvilken bil vi bruker, så ikke andre finner ut at den er bra og bruker den samme bilen?

Synes jeg! Litt mer spennende. Gøy å finne den "riktige" bilen.

 

Når det gjelder HK, så står det forskjellig tall i "garasjen", på infoarket der du kan selge bilen, og når man skal endre settings (oppe i høyre hjørne).

Et annen HK-verdi er den som står øverst på skjermen etter en runde - på "best lap" siden. Det ser ut som denne er umodda HK selv om bilen er fulltuna,

Skal vi bestemme hvilken av disse som gjelder?

Endret av touring_man
Lenke til kommentar
Edit: Når det gjelder HK,....................Skal vi bestemme hvilken av disse som gjelder?

Ja, tror vi opplyser om det som står på "infoarket" når du er inne på bilen i garasjen. Der står nok det mest riktige. Greit å sjekke dette før man kjører. Så ikke den synker.

 

Har nettop kommet hjem, så om 10mins kommer tider og tabeller.

Lenke til kommentar
Da er Resultatene ute.

 

Jeg var ganske sikker på at denne var min tidlig i uka, for jeg fikk starten så sykt bra første gangen, frem til langstrekka hadde jeg inntil 2 sek forsprang på meg selv, tilslutt klaffet alt med en god porsjon flaks. :D, trang sårt noen poeng jeg nå.

For en sinnsyk tid!! Skjønner ikke hvordan du/dere klarte det. Jeg slet virkelig den runden her!

Lenke til kommentar
Grattis Totte  :thumbup:

 

Runde 7 er fiffig den, men synes nå lystgass burde forbys. Ikke så gøy å kjøre én runde med NOS hele veien, for så å måtte restarte fordi du er tom...

 

Og ellers er det vel bare én bil man bør velge her da :p hvis jeg ikke tar helt feil.

Er enig i den, nei til NOS :).

 

EDIT: Jeg tar gjerne imot tips ang. den bilen :p.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Grattis Totte  :thumbup:

 

Runde 7 er fiffig den, men synes nå lystgass burde forbys. Ikke så gøy å kjøre én runde med NOS hele veien, for så å måtte restarte fordi du er tom...

 

Og ellers er det vel bare én bil man bør velge her da :p hvis jeg ikke tar helt feil.

Det hadde jeg ikke tenkt på, for det er jeg veldig enig i. Så da er Runde detaljene oppdatert.

 

NOS er forbudt!

Endret av Totte-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...