Gå til innhold

Gran Turismo 4 Liga - Videreført av trådstarter.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2:57 her og :p

 

Hadde egentlig 2:59,0, men tenkte jeg skulle skifte olje og prøve én gang til. Den gikk nemlig litt seinere på langstrekken enn tidligere. Toppfarten forble den samme, men tiden ble visst mye bedre... Skjønner ingenting ;)

 

Merket tydelig at den tapte toppfart etterhvert som jeg kjørte.. Hadde selvfølgelig ikke endret noen instillinger ;)

 

Edit: kan hende jeg har dratt den ufrivillig litt for langt ut på girene av og til. Pælmet gassen i bånn noen ganger når jeg snurret for n-te gang og (ja, det var ufrivillig :D ) Har vel kanskje skadet motoren...

Endret av superman
Lenke til kommentar
Ja da var runde 6 levert. Jeg endte opp på 2:57,xxx jeg og..så dette kan bli spennende :).

Så bra du har begynt å kjøre da! :) Forbedra deg noe voldsomt. Hva gjorde du med innstillinger for å få den tiden?

Har en tuneup-guide jeg brukte for super high speed på gear ratios og suspension. Toppfart på langstrekket ble da 388 km/h.

 

Downforce 25% bak og 50% foran, oljeskift mange mange ganger.

 

De forrige rundene har det liksom alltid vært noe som jeg måtte fikse på..men nå klaffa rett og slett alt perfekt :).

Lenke til kommentar
Neste ukes runde kan dere allerede begynne å glede dere til. For det gjør jeg. Har ikke bestemt meg helt enda, men det skal bli en litt spesiell en, krever litt mer enn kjøre kløkt.

Sitter her og gleder meg.

Mens jeg venter på neste runde prøver jeg å vinne tuning car cup i professional med en Amuse S2000 R1, tror det kan gjøres å klare det (200 A-spec poeng), men det er hardt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...