Gå til innhold

Gran Turismo 4 Liga - Videreført av trådstarter.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vingleminolta?

Kjørte 3.07 på første forsøk.

Mente bare at den er noe ustabil på langstrekka i høy fart.

Hmm, rart det er ikke min. Uten hjelpemidler da?

Over 330-340 km/h er den neste umulig å kjøre, hadde bare installert turbokit (trur eg), men det er slått av. Skal vinne en ny, så sjekker jeg om et ubesudlet oppsett er bedre. Hvilken maxfart får du?

Lenke til kommentar
Over 330-340 km/h er den neste umulig å kjøre.........Hvilken maxfart får du?

Ja, den er skikkelig vinglete, men klarer meg greit over sletta, den begynner liksom å hoppe bortover..... Har tuna endel på min, så jeg må nok oxo skaffe meg en ny. Men hvis vi forandrer til en lisence runde nå så slipper jo alle det.

 

Når ca 376, med litt justeringer er jeg oppe i litt over 400.

 

For de med PAD tror jeg bilen er mye mer stabil, da force feedback'en utgjør at man nesten ikke klarer å holde rattet rett.

Endret av Totte-
Lenke til kommentar
Totte. Angående runde 5, såsendte jeg deg en mail med tiden 1:22.319. Har du ikke fått den. Eller er det skjedd noen feil?

 

Så nå at jeg hadde sendt den til "partysentralen" mailen din og ikke som PM. Det var jo noe dritt :(

Det var noe dritt ja, men siden jeg er så sinnsykt grei, og du faktisk sendte den i tide så skal jeg fikse på det. Så lenge ingen andre syns det blir for dumt.

 

Men grunnen til at jeg bruker PM istedet for mail er at det er så veldig mye lettere å holde orden på. Og har ikke sjekka mailen siden fredag derfor så jeg den ikke.

 

Vi er jo så få allikevel i denne liga'n, at vi får ta vare på hverandre..... :p

 

BTW: Til alle liga deltagere: Dere er dårlige på å lese altså: MINUTTER-KOLON-SEKUNDER-KOMMA-TUSENDELER

Ikke punktum, appostroff eller mellomrom..... ##:##,###

Endret av Totte-
Lenke til kommentar

Beklager rotet med Runde 5. Det skal ikke gjenta seg. Det er tydelig at det er høy klasse på kjøringa her, siden nesten alle er innunder 1 sek. Det er bra!

 

Runde 6 blir som den står og er.

 

Neste ukes runde kan dere allerede begynne å glede dere til. For det gjør jeg. Har ikke bestemt meg helt enda, men det skal bli en litt spesiell en, krever litt mer enn kjøre kløkt.

Lenke til kommentar
touring_man: bra tid =). Men bare si sånn litt unøyaktig tiden din..så blir det mer spennende.

OK, 2:58.xxx :!:

Lenge til helga enda.

Tips til alle: Bruk en helt urørt Minolta , har prøvd alt av innstillinger til understellet på min gamle, men den nye urørte kjører som en drøm i forhold (dette gjelder i høy fart).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...