Gå til innhold

Gran Turismo 4 Liga - Videreført av trådstarter.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en følelse av at dette blir en jevn runde, og det er gøy. Spenningsfaktoren stiger...... :thumbup:

 

Jeg vil gjærne høre forslag om runder fremover, kanskje litt forskjellig opplegg for en runde f.eks.

 

Idealtid, hadde det vært noe? En bestemt tid som ikke er for rask for noen og ikke så lett for noen at de kan stoppe og rulle over streken. Bygger jo mye på flaks....men spennende da.

Endret av Totte-
Lenke til kommentar
Jeg tror ikke jeg har så lyst til å gå for idealtid. Er å kjøre fortest mulig jeg har lyst til :p.

 

Men ja, dette kan bli en spennende runde! :). Må kjøre noen runder til jeg gitt...vil forbedre tiden min!

Enig egentlig....blir jo liksom ikke kult å kjøre passe fort...hehe. Tenkte jeg skulle slenge ut et dårlig forslag, så dere andre turte å slenge ut deres dårlige forslag! hehe :p

Lenke til kommentar

Tilbake fra ferie, klør etter å kjøre, 4 runder nå med GTR'en og nede i 1:24, tror det er masse å hente på å ta siste svingen før mål helt perfekt og bevare farten rundt 170-180 km/h. Masse småfeil å rydde opp i selv om jeg kjenner banen godt (og det er veigrepets skyld!!).

 

Bra jobb Totte!!! :thumbup:

Lenke til kommentar
Tilbake fra ferie, klør etter å kjøre, 4 runder nå med GTR'en og nede i 1:24, tror det er masse å hente på å ta siste svingen før mål helt perfekt og bevare farten rundt 170-180 km/h. Masse småfeil å rydde opp i selv om jeg kjenner banen godt (og det er veigrepets skyld!!).

 

Bra jobb Totte!!! :thumbup:

Takk for all ros! :thumbup::D

 

Nå er jeg nedi 1:22 something her.....Det var godt å få kjørt litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...