Gå til innhold

Gran Turismo 4 Liga - Videreført av trådstarter.


Anbefalte innlegg

I forbindelse med utgivelsen av Gran Turismo 4 så vil jeg fortsette å arrangere turnerningen som HeavenHell startet blandt medlemmene her på gamer.no forumet.

 

Tabeller og Tider vil bli lagt ut på her på forumet. Og vil skje i post 2, der hvor rundene postes.

 

Tider må sendes til meg vi Personal Message (PM) her på forumet.

 

Info om turneringen:

 

Resultater må være postet innen lørdag/søndag kl 00:00. Neste løp vil bli annonsert søndag. Resultater som ikke er inne innen fristen vil bli tildelt 0 poeng.

 

Poengfordeling:

 

Vinner: -------------------> 10 pts.

2. Plass: ------------------> 8 pts.

3. Plass: ------------------> 7 pts.

4. Plass: ------------------> 6 pts.

5. Plass: ------------------> 5 pts.

6. Plass: ------------------> 4 pts.

7. Plass: ------------------> 3 pts.

8. Plass: ------------------> 2 pts.

9. Plass: ------------------> 1 pts

10. Plass og nedover: -> 0 pts.

 

Admin vil legge ut alle resultater og pts. tildelt søndag.

 

Bilene som vil bli annonsert vil være relativt enkle å få tak i, så det skulle ikke være noe problem. Noen runder vil være fritt for alle, dvs. fritt dekkvalg, fritt frem med turbo/tuning osv, andre runder vil være helt normale biler som ikke klarer å presse nåla til 200km/t engang.

 

ASM og Traction Control er fritt fram.

Alt annet som har med tweaking (downdraft, vektfordeling osv) er fritt fram også, så fremt at det ikke inngår å kjøpe noe. Dersom ikke annet fremgår i rundebeskrivelsen.

 

Det er selvfølgelig ingen regler om du vil bruke ratt og pedaler eller pad.

 

Posting av informasjon rundt rundene skjer i post 2 her i denne tråden. Som før.

 

Hvis noen har noen innvendinger eller forlslag så la meg høre! For direkte kontakt med meg mail: [email protected] eller msn: [email protected]

 

De som sender inn tider vil automatisk bli deltagere i ligaen.

 

Tabellen:

14929.jpg

 

NB: Titteler PM'en med Runde #, og skriv tiden slik: #:##,###

Da blir det mye lettere for meg!

Endret av Totte-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

18.Mai - 21.Mai

Siste og avgjørende runde blir som følgende:

Special Licence Lesson nr. 13

Infineon Raceway med Audi R8 Race Car ‘01

Gullkrav: 1:16,120

14930.jpg

 

9.Mai - 14.Mai

9. Runde blir som følgende:

Special Licence Lesson nr. 16

Nürburgring - AMG Mercedes 190 E 2.5 16 Evolution II Touring Car ‘92

Gullkrav: 7:07,700

14898.jpg

 

1.Mai - 6. Mai

8. Runde Blir som følgene:

Bane: Suzuka Circuit

Bil: Nissan Skyline GT-R (R34) '00

Trim: 45000 Credits

Nos er forbudt denne gangen oxo

Ved posting av tider for denne uken, må trimdeler, priser på hver enkelt del, og BHP antall sendes til meg via PM.

14883.jpg

 

25.April - 30. April

7. Runde, favorittbil runde :D , blir som følgede:

Bane: Grand Valley East Section, Retning: Reverse

Bil: FRITT VALG!

Trim: FRITT VALG!

Max Credits: 100.000 til alt. Bil inkl trim, Ny/brukt bil kan kjøpes. Fritt valg! NOS er forbudt!

 

Ved posting av tider for denne uken, må valg av bil, trimdeler, priser på bil og hver enkelt del, og BHP antall sendes til meg via PM.

14879.jpg

 

14864.jpg

Endret av Totte-
Lenke til kommentar
Totte: Prøv å få tak i runde 3 og 4-resultatet av heavenhell, slik at de kan komme med på siden din :).

 

Om ikke, så få folk til å maile resultatene til den nye adressa kanskje?

Hvis de som vil være med passer på å ta vare på de selv skal ikke det bli noe problem, men skal høre med heavenhell om han kan sende meg tidligere resultater så skal vi nok få ordnet lista.

Lenke til kommentar
Vedlig bra!

Da kan vi få fiksa tiden fra runde 3 fra meg da, som jeg ikke fikk sendt inn pga av noe feil?

Det er i orden.

 

Vil avslutte etter ti runder og, da har vi en vinner. Deretter starter jeg evt. en ny liga/turnering om dette fortsatt er like populørt. Mulig jeg tar med en og annen lisens test i noen av rundene.

 

Moro å få litt hjelp til å ta gull.... :thumbup:

Endret av Totte-
Lenke til kommentar

Litt forandring i planene i første omgang....(Les: Post 1 og 2)

 

Hvis forum Ledelsen ikke har noe problemer med det vil jeg tillate meg å poste tider og tabell her på forumet. Så har vi alt på et sted. Etterhvert vil jeg lage en side med chat og alt som trengs. Hvilket vil ta endel lengre tid, tabeller er kjapt å lage, dermed legge ut. Så da regner jeg med dette er en bedre løsning for oss alle. Kommentarer/Forslag regner jeg med som obligatorisk! Så spytt ut!

Endret av Totte-
Lenke til kommentar
Blir med jeg og ja!

Har hatt prob med runde to og, men kanskje det er litt seint å fikse det?

Runde 3 og 4 har jeg sendt inn, så det ordner seg vel. :D

Tenkte jeg lot alle rundene stå åpene ut uka, som en sånn innhentings periode. Og etter det låser jeg rundene, kun den aktuelle runden som oppdateres.

 

Så jeg oppfordrer alle til å PM meg tidene fra de tidligere rundene for så jeg får oversikten over tidene.....

 

Tar forbehold om stikkprøver på tidene for å unngå juks.

Endret av Totte-
Lenke til kommentar
Blir med jeg og ja!

Har hatt prob med runde to og, men kanskje det er litt seint å fikse det?

Runde 3 og 4 har jeg sendt inn, så det ordner seg vel. :D

Tenkte jeg lot alle rundene stå åpene ut uka, som en sånn innhentings periode. Og etter det låser jeg rundene, kun den aktuelle runden som oppdateres.

 

Så jeg oppfordrer alle til å PM meg tidene fra de tidligere rundene for så jeg får oversikten over tidene.....

 

Tar forbehold om stikkprøver på tidene for å unngå juks.

Sinnsykt bra! PM bare de tidene du ikke har? :)

Endret av -Supraguy-
Lenke til kommentar
Jeg har ikke kjørt noe runde 1 og jeg står der alikevel:D Skal jeg kjøre nå da? Og så har jeg får lite poeng, men det blir vel fikset etter hvert.

Hmm....det var rart....gikk igjennom forrige Liga tråden serru....

 

Takk for at du følger med, har rettet det opp..... Og som jeg sa, lar alle rundene stå åpne ut denne uka....så får alle en sjans, og jeg får mulighet til å "regain control" :D

Endret av Totte-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...