Gå til innhold

Gran Turismo 4 Liga - Videreført av trådstarter.


Anbefalte innlegg

leste først gjennom hele tråden nå.

(skal gjøre det riktig angående pm tid heretter, totte)

 

åssen ligger folket ann? jeg er ihvertfall nede i 2:01,xxx :yes:

Daym! Her må jeg nok prioritere mer hestekrefter over rød swix på dekka! hehe...men er overbevist om at jeg skal klare å kutte bort noen sekunder på tida mi uansett..den kom tross alt på den første runden hvor jeg ikke tok med bilen ut på romantiske turer i sanden... :blush:

 

T-Man: Consider the Pescarolo as bought! ..Men siden det er en 4,5mill type bil må du nok forbedre persen din for ikke å bli forbikjørt av meg. ;)

 

F1 tiden din knuser derimot min, så der har jeg jo også et lite prosjekt..bestetiden min med Sauber Mercedes er nesten 1 minutt bedre enn med F1 bilen.(!)

 

Qlt at du lager side Totte!..men hvordan kan jeg overføre replays til pc'en?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
EDIT:

Qlt at du lager side Totte!..men hvordan kan jeg overføre replays til pc'en?

Da må du få kopiert replay fila fra Minnekortet over til PC, og sende den til meg. Det er å få kjøpt et slikt program på www.play.com som heter MAX-Drive, følger med usb-minne og 2 Cd'r, en til PC og en til PS2. Så lagrer jeg replay fila på minnekortet mitt, slik at jeg kan ta opp fra PS2'n via TV-Kortet på pc'n.

Endret av Totte-
Lenke til kommentar
Uten å røpe hele oppsettet, har jeg etterhvert funnet ut at det er bedre med gode dekk og "lite" hestekrefter enn omvendt.... men med 45k må man finne rett balanse.

Avhenger jo endel av banen på om hester eller veigrep er det viktigste? Er det høye hastigheter på banen, vil det jo lønne seg å ha kraft til å dra skikkelig på. Er det kun korte strekker og svingete, blir jo kreftene overflødig da du ikke får kjørt så fort allikevel. Den vi kjører nå, Suzuka er vel en god mellom ting, litt over mot rask bane ville jeg tro.....

Lenke til kommentar

Nå har jeg oppdatert Post 2 for at det ikke skal bli noen misfortsåelser angående denne runden. Så ta en titt!

 

Og jeg trenger litt hjelp til å legge ut alle rundene på sida. Så om noen av dere husker runde 4 - 6, kan dere PM meg detaljene derfra.... slik at jeg får alle detaljer inn på sidene. Finner jo runde 1 - 4 på den gamle liga tråden, så disse trengs ikke.

 

Dette husker jeg: Runde 4 ingenting.....hehe BMW M3 CSL? Og kjørte på Trial Mountain? Runde 5......tja.... Grand Valley med en eller annen bil..... Runde 6. Minolta Bilen på Sarthe II?

Endret av Totte-
Lenke til kommentar

Runde 4: Honda S200 '03 - El Capitan (ingen modifiseringer i det hele tatt)

 

Runde 5: BMW M3 GTR '03- Deep Forest Raceway (bytting av olje tillatt)

 

Runde 6: Toyota Minolta 88C-V Race Car '89 - Citcuit de la Sarte II (olje tillatt)

 

Bare poster det her jeg...tror det skal stemme

Endret av superman
Lenke til kommentar

Hmm... var runden på Deep Forest reverse eller ikke? Nå ble jeg litt usikker. Har tatt bilde av alle tidene mine, men fikk ikke med hele navnet på runde 5...

 

Edit: kan se senere, tiden jeg klarte står sikkert på enten reverse eller ikke reverse banen.

 

Edit 2: bare glem det, var ikke reverse, husker det nå. :p

Endret av superman
Lenke til kommentar
Er det lov til å kjøpe skylinen brukt eller? Hvis den finnes.

Den tror jeg ikke finnes......men du sparer ikke noe på det liksom. Bilen koster det den koster, trimming for 45kcr

hehe, ja fant ut det :D.

 

BTW: Har forresten kommet ned i 2.00.xxx nå.

NEI! :cry: Ikke si det! Alt dette slitet til ingen nytte! Det er kun et kvarter igjen nå så jeg rekker ikke forbedre 2'01,xxx tiden min.... :( Var nære på flere ganger, men så blir jeg stressa og driter meg ut i siste sving..må skaffe noe nerve-balsam på apoteket.

Lenke til kommentar
NEI! :cry: Ikke si det! Alt dette slitet til ingen nytte! Det er kun et kvarter igjen nå så jeg rekker ikke forbedre 2'01,xxx tiden min.... :( Var nære på flere ganger, men så blir jeg stressa og driter meg ut i siste sving..må skaffe noe nerve-balsam på apoteket.

Slapp av, du har fortsatt 24t igjen! :yes:

Lenke til kommentar

Gjorde en liten tabbe når jeg kjørte i går. Hadde visst brukt for mye penger, så fikk 9hk for mye. Og det har faktisk ganske mye å si!

 

Klarte 1:59:698, og nærmest hoppet i taket da jeg så tiden. :p Men gleden varte ikke lenge :cry:

Endret av superman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...