Gå til innhold

Gran Turismo 4 Liga - Videreført av trådstarter.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja.

Fint for deg, får ikke opp revers på noen World Circuits, bare city og original og noen i parken. Får du revers på Nurburgring også?

Vet du, har faktisk iikke sjekket world circuits. Gjør det nå.

 

EDIT: Det går IKKE å velge reverse på world circuits :(.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Oj, det var en liten bommert...... Totte! Tottæææ!  :!:

 

Hadde ikke sjekket world circuits jeg heller.  ;)

Det var det gitt....sjekka ikke det på forhånd, for jeg var ikke hjemme. Men da får vi bare kjøre vanlig på den banen. Planen var liksom for de som kunne banen utenatt fra før å minske fordelen dems. Men da slapp vi det.

 

Det er den uten sjikaner, for å kjøre fort leeeenge.... Ganske så slitsom runde dette....vrient å få en tid som er god.

 

Og ja, den bilen tar helt av bortover slettene der. Så en god rundetid må inneha litt flaks.

 

Sorry.....hehe.

Endret av Totte-
Lenke til kommentar
Der var minoltaen i hus.

 

Nå er jeg helt nabb på innstillinger, så om noen har noen gode tips sås etter jeg pris på det. Har nå tid ned mot 3 minutter blank. Aner ikke hva som er å anse som "bra" her...

3min blank helt umodda med en vingleminolta må sies å være veldig bra. Beste tid jeg har sett posta på nettet er 2:47 med en Nissan R92CP med 1215Hk

http://www.gtplanet.net/index.php?category...p99_trackid=118

 

Er selv nede i 3:11 nå

Lenke til kommentar
Der var minoltaen i hus.

 

Nå er jeg helt nabb på innstillinger, så om noen har noen gode tips sås etter jeg pris på det. Har nå tid ned mot 3 minutter blank. Aner ikke hva som er å anse som "bra" her...

3min blank helt umodda med en vingleminolta må sies å være veldig bra. Beste tid jeg har sett posta på nettet er 2:47 med en Nissan R92CP med 1215Hk

http://www.gtplanet.net/index.php?category...p99_trackid=118

 

Er selv nede i 3:11 nå

vingleminolta?

Kjørte 3.07 på første forsøk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...