Gå til innhold

Gran Turismo 4 Liga - Videreført av trådstarter.


Anbefalte innlegg

Jeg har et spm, hva slags dekk kommer denne M3'en originalt med? Jeg har SS og SM, husker ikke hvilke som var de originale. :p.

 

EDIT: Har nå kjørt på SM, disse gir jo dårligst grep av disse to dekkene. Bestetid til nå er 1'19.394. En tid jeg regner med kan slås ganske kraftig..Da jeg kjører dårlig :p.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har et spm, hva slags dekk kommer denne M3'en originalt med? Jeg har SS og SM, husker ikke hvilke som var de originale.  :p.

 

EDIT: Har nå kjørt på SM, disse gir jo dårligst grep av disse to dekkene. Bestetid til nå er 1'19.394. En tid jeg regner med kan slås ganske kraftig..Da jeg kjører dårlig :p.

Syns da det ikke var så aller værst tid.

 

Alle "sports" biler kommer orginalt med SM dekker. Mener jeg. Skal få sjekket det i ettermiddag, men temmelig sikker det er Sport Medium dekk som er orginalt.

 

EDIT: Har fått alle mail fra HeavenHell nå, så i løpet av kvelden regner jeg med å ha den fullstendige tabellen klar.

Endret av Totte-
Lenke til kommentar
Nydelig! Men hvorfor har jeg blitt tatt bort på runde 4?

Da var den tydeligvis ikke sendt inn....PM meg den så skal jeg få ordna på det.

 

Sykt mye pes og endre på tider og tabeller underveis her, ettersom poengfordelingen forandrer seg hele tida, så blir nødt til å sette en frist for glemte/forsinka etc tider inn til meg. Og det blir Fredag kl 1800! Da må alle tider fra Runde 1 til 4 være i boks. Så fortsetter vi som normalt etter det med frist på lørdag natt til søndag. Kl 0:00!

 

NB: Titteler PM'en med Runde #, og skriv tiden slik: #:##,###

Da blir det mye lettere for meg!

Endret av Totte-
Lenke til kommentar
Et spm, jeg var i syden på runde to og runde tre. Kan jeg få kjøre de nå?  :blush:

Bare du ikke slår mine tider så :D

 

 

BTw, sinnsykt bra gjordt Totte!

 

 

I dag ble det råning med 840 hesters Supra'n. Villmannskjøring til de grader med rumpen hengende ute i hver enste sving. Måtte bare etter å ha sett Gatebilfilmen 2004, som jeg fikk i dag. Det er det som er gøy vettu, sinnsykt fett når man får det til :dribble:

Lenke til kommentar
Hmm, vet du hva, nå kom jeg på noe. På min M3 så har jeg selvfølgelig vektfjerning om jeg ikke husker helt feil. Kanskje jeg må vinne en ny bil..? Vektfjerning kan jo ikke tas vekk.. :blush:

 

Spm til, hvor mange hestekrefter har din m3 gtr?

Det står 374Bhp øverst der, men i følge forhandleren har den 385Bhp. Så det er vel 374Bhp som gjelder. Ja, da må du i tilfelle vinne deg en ny en...... :p Kjipern, men sånn må det bli. Gøy å kjøre M-Club da..... :thumbup:

Lenke til kommentar
Hmm, vet du hva, nå kom jeg på noe. På min M3 så har jeg selvfølgelig vektfjerning om jeg ikke husker helt feil. Kanskje jeg må vinne en ny bil..? Vektfjerning kan jo ikke tas vekk.. :blush:

 

Spm til, hvor mange hestekrefter har din m3 gtr?

Jeg måtte kjøre race på nytt eller ps2'en da. hehe

Lenke til kommentar
Hmm, vet du hva, nå kom jeg på noe. På min M3 så har jeg selvfølgelig vektfjerning om jeg ikke husker helt feil. Kanskje jeg må vinne en ny bil..? Vektfjerning kan jo ikke tas vekk.. :blush:

 

Spm til, hvor mange hestekrefter har din m3 gtr?

Enkelt å sjekke om den har det, bare å gå inn på tuning for den forhandleren det måtte gjelde og se om weight-reduction, stage 1/2/3 er huket av....

 

-Supraguy-: Trimma M3 CSL'en min jeg, så GTR'en har fått stå i fred.

Lenke til kommentar
Nydelig! Men hvorfor har jeg blitt tatt bort på runde 4?

Da var den tydeligvis ikke sendt inn....PM meg den så skal jeg få ordna på det.

 

Sykt mye pes og endre på tider og tabeller underveis her, ettersom poengfordelingen forandrer seg hele tida, så blir nødt til å sette en frist for glemte/forsinka etc tider inn til meg. Og det blir Fredag kl 1800! Da må alle tider fra Runde 1 til 4 være i boks. Så fortsetter vi som normalt etter det med frist på lørdag natt til søndag. Kl 0:00!

 

NB: Titteler PM'en med Runde #, og skriv tiden slik: #:##,###

Da blir det mye lettere for meg!

Du trenger vel ikke og forandre poeng og slikt før til fredag kveld da alle har sendt inn, så slipper du så mye arbeid.

Lenke til kommentar
Hmm, vet du hva, nå kom jeg på noe. På min M3 så har jeg selvfølgelig vektfjerning om jeg ikke husker helt feil. Kanskje jeg må vinne en ny bil..? Vektfjerning kan jo ikke tas vekk.. :blush:

 

Spm til, hvor mange hestekrefter har din m3 gtr?

Begynte å lure på om jeg kjørte helt elendig. Siden du var over 10 sek fortere enn meg, men hehe....litt kjedelig.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...