Gå til innhold

Swat 4 er endelig kommet!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Jeg lasta ned demoen fra ITavisen og det var utrolig kult. Forrige SWAT spillet   

var en fiasko, men dette spillet er faktisk utrolig gøy. :D

SWAT3 var en fjasko? Ja, aaaakkurat.....

Gå og legg deg.

EDIT: SWAT4 kom i dag til meg også.

Nå skulle jeg vært glad, men det lå ikke i postkassa da jeg kom hjem fra skolen -

Fattern hadde henta posten da han dro på arbeid! Det ligger i bilen, og der blir det til kl. 23.00 i kveld! :realmad:

Endret av MeTa][iC
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Synes Swat 4 er konge jeg!! Men controll er allt for trengt, ellers eit flott spill

Off topic: Glede seg til Boiling Point :dribble:

Enig... swat 4 er konge... bortsett fra når man spiller multiplayer teams... Da går det litt for treigt for meg!!

Off topic: Glede seg til Boiling Point :dribble:

Så ufattelig enig!! :w00t::w00t:

Skrevet
Skiller fullversonen seg noe fra demoen, med tanke på AI, lyder, osv..?

Hmm, AIen svikter litt til tider, men den er bedre enn i demoen, ja.

Lyder - Vel, hva mener du? Kan ikke huske at de har forandret seg så stort. (husker ikke helt hvordan de var i demoen).

Det kan hende at noen ting er forbedret, men det er minimalt, bortsett fra AIen da, som de selv sier er bedre.

BTW: Ja, da var spillet mitt kommet. Får pørve litt multiplayer i mårra. :)

Skrevet (endret)
[iC,12/04/2005 : 17:29]

Gå og legg deg.

Nå skulle jeg vært glad, men det lå ikke i postkassa da jeg kom hjem fra skolen -

Fattern hadde henta posten da han dro på arbeid! Det ligger i bilen, og der blir det til kl. 23.00 i kveld! :realmad:

Enig, gå å legg deg and1baller.. Swat 3 var drømmen da naboen hadde fått seg sin 450 mhz.. :dribble:

4ern er jeg litt mer skeptisk til, men får vel gi en try..

Endret av Kurt P
Skrevet
[iC,12/04/2005 : 17:29]

Gå og legg deg.

Enig, gå å legg deg and1baller.. Swat 3 var drømmen da naboen hadde fått seg sin 450 mhz.. :dribble:

4ern er jeg litt mer skeptisk til, men får vel gi en try..

som jeg sa tidligere jeg tror han henviste til det swat spillet som kom til console for en stund siden, som var über arcade

Skrevet

Selv om jeg har spilt mp-betaen til Swat4 ble jeg overrasket over hvor god atmosfære spillet har. Det at musikken endrer seg / slår seg på når man når "kritiske punkter", man kan høre skuddvekslinger i bakgrunnen, folk som roper på hjelp og så videre gjør at det er svært lett å leve seg inn i handlingen.

At grafikken ikke er neste-generasjons i Swat4, gjør ingenting. Opplevelsen overgår behovet for å bli bergtatt av vakker grafikk.

Skrevet
Forrige SWAT spillet   

var en fiasko

Nei. Bare...nei. :nei:

tror han snakke om det SWAT spillet som bare kom til consoler!!

S.W.A.T. kanskje ja,

Og det er en STOOOOOOOOOOOOOR forskjell fra SWAT-serien.

3ern var bra, savner egentlig litt taktiske spillinga fra 2ern da.

Er 4ern virkelig bra?

Skrevet

Om 4ern er bra? Kort men meget forklarende svar: Jepp! :)

Det er temmelig likt 3ern, bare at det har en del nye features, samt bedre grafikk, fysikk og AI! :) (synes det er positivt at de ikke forandrer for mye, jeg!)

Skrevet

har runna da nå og har kommet frem til noen ting jeg syns bør forandres

1) få tilbake bulletpenetration som var så fin i SWAT3.

2) våpen lydene må forandres høres ut som luft våpen noen av dem.

3) litt rar den ROE tingen, hvis en kar løper mot meg med et våpen i hånda sykter jeg han, syns det er litt rart at man får - påeng for det..

4)syns foka tåler litt mye noen ganger. og da tenker jeg ikke på de i vester.

Skrevet
3) litt rar den ROE tingen, hvis en kar løper mot meg med et våpen i hånda sykter jeg han, syns det er litt rart at man får - påeng for det..

det er fordi han ikke har retta våpen mot deg eller sivile, strakt han løfter våpnet og peker det på noen kan du skyte ham.

at han løper med våpen er det samme som han skulle stått rolig med våpenet langs siden, altså en situasjon du ikke kan skyte ham i.

Skrevet
Det at musikken endrer seg / slår seg på når man når "kritiske punkter", man kan høre skuddvekslinger i bakgrunnen, folk som roper på hjelp og så videre gjør at det er svært lett å leve seg inn i handlingen

Jeg skrudde av musikken helt, slik at jeg slipper actionfølelsen. Mye diggere, og skumlere, å gå rundt på et brett uten kunstig musikk i bakgrunnen. Bare høre alle de deilige lydene...

Skrevet

det er fordi han ikke har retta våpen mot deg eller sivile, strakt han løfter våpnet og peker det på noen kan du skyte ham.

at han løper med våpen er det samme som han skulle stått rolig med våpenet langs siden, altså en situasjon du ikke kan skyte ham i.

det er ikke sånn det er i virkligheten, hvis du stromer et rom og det er en kar med et våpen som løper mot deg og han stopper ikke når de sier han skal er han en fare for deg og ditt team. og du er i din fulle rett å ta han ned...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...