Gå til innhold

Den frie kafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde å installere iTunes via Wine, men det går jo ikke. Hver gang jeg prøver å åpne det kommer det opp «You need to reinstall iTunes». Installerte iTunes for Windows, men så vidt jeg vet utifra denne artikkelen skal det gå helt fint å bruke iTunes på GNU/Linux med Wine. Any help?

 

Bruker Linux Mint 16.

Lenke til kommentar

Hei! Beklager for litt sent svar.

 

Jeg bruker det til å laste ned sanger fra Internett og legge dem inn i iTunes-biblioteket for så å ta det over på iPod, iPad osv. Det funker ikke med Banshee (det kommer opp at hvis jeg tar over en sang sletter den det som allerede er på iPoden). Også bruker jeg iTunes til å synkronisere og sikkerhetskopiere dataene på iPod/iPaden min.

Lenke til kommentar

Hei! Beklager for litt sent svar.

 

Jeg bruker det til å laste ned sanger fra Internett og legge dem inn i iTunes-biblioteket for så å ta det over på iPod, iPad osv. Det funker ikke med Banshee (det kommer opp at hvis jeg tar over en sang sletter den det som allerede er på iPoden). Også bruker jeg iTunes til å synkronisere og sikkerhetskopiere dataene på iPod/iPaden min.

http://banshee.fm/support/faq/

 

iPods - most iPods and iOS devices should work with Banshee. Apple frequently updates the database format the devices use by upgrading iTunes, so it's recommended to use Banshee exclusively to manage your iPod, or not at all. Importing music from an iPod managed with iTunes should be fine, though.

Lenke til kommentar

Problemet er at alle andre musikkspillere enn iTunes ikke tar imot Apple-produkter på en god måte. De sletter jo alt jeg har på iPoden hvis jeg tar over en sang. Fikk hvertfall den meldingen på Banshee.

 

Hvorfor jeg får melding om at «Hvis du importerer følgende sang på iPod, vil 294 elementer bli slettet»? Med andre ord vil de 294 sangene jeg har fra før av bli slettet hvis jeg tar over fra Banshee.

 

Tusen takk for all hjelp. Er veldig takknemlig, hvis det ikke gjorde seg klart nok! :)

Endret av Toppitus
Lenke til kommentar

Kan ikke legge over alle sangene på nytt igjen fra Banshee fordi etter importeringen fra iPoden har alle rare navn (f.eks. «FTW» av Lets Be Friends heter noe sånn som 7vcsp5618dhdjp669xj (elns). Og det har skjedd med absolutt ALLE sangene. Så å synkronisere med Banshee vil jo bety at alle sangene kommer til å se sånn ut på iPoden også, right?

Og jeg gidder ikke bytte om navn, artist, sangnummer osv. på 294 sanger. Dessverre var ikke RockBox kompatibel med verken iPod touch eller iPad, men takk for hjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...