Gå til innhold

Den frie kafeen


Anbefalte innlegg

Backup trenger jo ikke være skit. Cron, rsync og ssh, aller helst med fornuftige filsystemer så er alt fryd og gammen, men det koster. Vurderer å bare sette opp en server et annet sted og ta backup mot den.

Neida, men skulle jo gjerne hatt versjonsstyring og en grei oversikt også i en ferdig, brukervennlig pakke. Og levelig pris.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir nok Debian Wheezy testing på den stasjonære på meg også når jeg får rotet meg til å sette inn en ny SSD. Arch går jo rett i dass, så ingenting å hente der lenger, dessverre.

 

Blir interessant å prøve Debian på noe annet enn server. Er ikke videre begeistret over navnestandarden på pakkene i repoene, men er kanskje en vanesak. Eksempelvis libssl-dev vs. openssl-devel i CentOS. Liker at pakkene faktisk henter hvilket bibliotek det er snakk om, så det er mulig å søke opp og vite hva man installerer.

Lenke til kommentar

Steike så flott nye KDE er i Kubuntu 13.04. Det er ikke drastiske forandringer som er gjort, men jeg likte godt den nye låseskjermen, skjerm-menyen, at du nå kan se omrissinger av vinduer i workspace-menyen, "Windows 7"-like volummeny og pene scrollende notifications.

 

Glimrende oppdatering!

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...