Gå til innhold

Den frie kafeen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror en god opensoure GPU-driver ligger laaaangt inn i fremtiden dessverre. De enste GPU-ene som får åpne drivere er de som er så utdaterte at produsentene mener konkurentene ikke kan hente noe nyttig ut av dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hybrid disker kan vel ses på som en hd med en relativt stor cache. Altså ytelsen er kanskje litt bedre enn "normale" hd'er, men neppe en revolusjonerende forskjell.

Skrevet

Noen av disse har jo eget 12GB+ SSD-minne loddet på HK. Med en god cacheløsning skulle det gi en veldig godt merkbar ytlsesøkning. Det er det siste som mangle på linux, i hver fall i en stabil versjon.

Skrevet

Hei

Jeg må reinnstalere Ubuntu, og jeg lurer på en ting.

Hvordan er det x64 om dagen? Jeg husker jeg prøvde det for noen år siden (ca 2008), og da var det lite programmer og jeg kunne ikke se på Youtube filmer. Hvordan er det i dag? Bør jeg fortsatt velge 32 bit?

Skrevet

Pfft, de tåler man da. Wine er et svin uansett arkitektur. Håpløst at man manuelt må hundre at det setter se som standardprogram for stort sett alle filtypersom finnes.

Skrevet

I det tilfellet at du faktisk trenger wine, så blir systemet ditt fyllt med mer lib32 enn du har alle andre pakker. :p

Det samme gjelder Google Earth, som i siste versjon krever ca 160MB 32bit libraries.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...