Gå til innhold

Ditt eller dine værste mareritt!? Fortell!


scoot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha.. noen av dere har seriøst sett for mye film.. Og JoachimR kan umulig være seriøs... Haha..

 

Jeg drømte at noen kuttet over halsen min med kniv, så våknet jeg (jeg døde ikke). Jeg drømmer også ofte at jeg krangler med folk, derfor er det farlig å sove i samme seng som meg. En gang slo jeg i veggen så all huden forsvant på knokene :p Og en annen gang slo jeg til eksen min hardt i brystkassen :p

Lenke til kommentar

Det verste marerittet mitt:

 

Skolen skulle reise på klassetur til månen (denne drømmen foregikk litt i framtiden). Jeg og noen kamerater fikk ikke være med fordi vi hadde jukset på en prøve, så vi hevnet oss med å sette fyr på skolen. Ut i fra flammene kom selveste Freddy Krueger.

 

En annen drøm jeg hadde var at jeg ble mistenkt for å ha knivstukket en kamerat og dømt til døden.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt et par bisare drømmer ja.

 

Den verste er da den når jeg er på skoln (den er litt i ødemarken) så har vi sånn overnattning på skoln. I drømmen er det tilferldigvis en kirkegår rett ved siden (ironisk kanskje?). Jeg går da ut, så hører jeg et massiv rop THOMAS som fra en folkemengde som høres ut som at alle er rusa på heroin, i mørket skimrer jeg masse folk gå tregt mot meg, jeg løper inn å finner ut at jeg tydeligvis har vekt alle døde.

Alle i klasse stikker av i en skolebussen og kommer oss inn i byen, vi må løpe alle veier får å ikke bli tatt av disse døde folkene(på dette punktet er jeg vettskremt) ettervert er det over og to av mine kamerater innrømmer til vær andre homofile følelser og jeg våkner.

 

Da er redd i starten at jeg tørr ikke å røre meg i sengen, men så tenker på de to kameratene som var skap homofile og likte vær andre å ler så høgt at jeg vekker alle i huse

Endret av Sarion
Lenke til kommentar

Hmm.. denna er vel egentlig alt for klisjè, men jeg kjører på alikevel.

Drømte at jeg var forelsket i ei jente, og at vi ble godt kjent. etterhvert ble vi faktisk sammen, og jeg var så hinsides lykke at det var helt perverst. aldri følt meg så glad og oppløftet i hele mitt liv.

 

Den virkelige marerittdelen kom når jeg våknet, og innså at jeg var alene, og at dama jeg drømte om egentlig var en mix av et par-tre jenter jeg kjenner, og at jeg fortsatt var mutters alene og ulykkelig.

 

Damn, trur aldri jeg har brukt så lang tid på å komme over det at det faktisk var en drøm. Tenkte på det i ukesvis etterpå. (bare det at jeg husker alle detaljene i drømmen enda er vel ganske sykt, i og med at det er et halv år siden nå.. ) :S

 

EDIT: damnit, må lære meg å korrekturlese innleggene før jeg poster. :blush:

Endret av ParaNode
Lenke til kommentar
Hmm.. denna er vel egentlig alt for klisjè, men jeg kjører på alikevel.

Drømte at jeg var forelsket i ei jente, og at vi ble godt kjent. etterhvert ble vi faktisk sammen, og jeg var så hinsides lykke at det var helt perverst. aldri følt meg så glad og oppløftet i hele mitt liv.

 

Den virkelige marerittdelen kom når jeg våknet, og innså at jeg var alene, og at dama jeg drømte om egentlig var en mix av et par-tre jenter jeg kjenner, og at jeg fortsatt var mutters alene og ulykkelig.

 

Damn, trur aldri jeg har brukt så lang tid på å komme over det at det faktisk var en drøm. Tenkte på det i ukesvis etterpå. (bare det at jeg husker alle detaljene i drømmen enda er vel ganske sykt, i og med at det er et halv år siden nå.. ) :S

 

EDIT: damnit, må lære meg å korrekturlese innleggene før jeg poster. :blush:

duuuuude, skjønner deg så veldig godt. har hatt ett par sånne også :/

Lenke til kommentar

Begynner å bli mange år siden jeg drømte denne:

En atombombe ble sluppet et eller annet sted langt unna, men en trykkbølge skulle komme noen timer senere :roll:. Det var så lenge til at alle gikk og la seg til å sove. Deretter våkner jeg opp fra drømmen uten å være helt klar over at det hadde vært en drøm. Jeg lå skitredd i senga og lurte på om mamma og pappa hadde glemt å stå opp, slik at vi kunne komme oss til et tilfluktsrom tidsnok. Vurderte lenge om jeg skulle vekke dem, men det endte med at jeg skjønte at det hadde vært en drøm.

 

Dette er kanskje ikke den værste drømmen jeg har hatt (den involverer en morder på barneskolen), men det er den som har gjort meg mest redd i våken tilstand. Jeg skulle mene at referatet fra drømmen stemmer bra med det jeg drømte, men detaljer kan være feil. Det er tross alt mange år siden (da jeg var liten gutt :))

Lenke til kommentar

jeg har ofte mareritt om at jeg går rundt i mitt eget hus og er livredd, jeg vet at det er noen i huset, eller utenfor og skal ta meg når som helst!siste drømmen jeg hadde var at jeg hørte at det ar noen i garasjen, og sa fra til mamma og pappa. de gikk for å se etter, og i mellomtiden var det noen som dro meg inn i stua, jeg prøvde å rope etter hjelp, men fikk ikke fram noe lyd.

 

Har sånne drømmer veldig ofte, kan vel ha noe med en nesten lignende opplevelse jeg har hatt

Lenke til kommentar

:cry:

 

 

De verste drømmene eg vet om er der eg drømmer at eg er forelsket og blir total knust av personen eg er forelsket i. Våkner med en grusom kjærlighetssorg som kan vare dagen ut. :(

 

Den andre typen bad dream er faktisk når eg drømmer at folk slår meg og eg kan ikke forsvare meg. Uansett ka eg gjør i drømmen så får eg på trynet uten at eg kan gjøre noe med det. Altså at eg er helt forsvarsløs. :scared:

Lenke til kommentar
Ett mareritt som stadig går igjen er Kristin Halvorsen som statsminister, som står og skjeller ut farmor etter noter, "barn av halvadelig Høyrefolk skal tvangssendes på studietur til Cuba" sier hun til farmor, tar tak, og løfter henne opp! Farmor ber til Gud i det ejg kommer løpende. Og Kristin løfter meg opp med venstre hånd, røsker ut lommeboken fra lommen, ringer Amex's Consierge-nummer, og sier at "PAPPAEN TIL JOACHIM WILL KJØPE FEMTEN TUSEN SYKEHJEMSPLASSER OG ØKE ARBEIDERLØNNINGENE I NORGE MED FEMTI PROSENT. BARE SETT DET PÅ NESTE FAKTURA", før hun slipper meg hardt i bakken, og ler rått "volvat-kortet har jeg, så det kommer du ikke langt med!"

 

Så drar hun farmor, meg, pappa, mamma og søster inn i et rødt fly med commie-stjerne i halen, og sier "kos dere på Cuba". Under flyturen bryter jeg meg inn i cockpiten, og forsøker å kapre flyet. Flyet styrter, og jeg våkner i fallet..

Jeg tror marerittet mitt er å møte på deg eller faren din, hovne blære.

Lenke til kommentar
Og DA begynner jeg å lure på om det er noe galt  ;) Noe jeg skulle ha gjort/ikke har gjort? Noen som trenger hjelp? Og det er ikke akkurat gøy å våkne etter sånne drømmer. :(

Jo, det er da det er kjempe bra å våkne! :D

 

Edit; skulle ønsket jeg også hadde hatt noe å fortelle om... Det er jo noen drømmer her som minner skremmende mye om filmer jeg har sett. Som darkness| sier, så ser dere for mye film!

Endret av tori13
Lenke til kommentar
:cry:

 

 

De verste drømmene eg vet om er der eg drømmer at eg er forelsket og blir total knust av personen eg er forelsket i. Våkner med en grusom kjærlighetssorg som kan vare dagen ut. :(

 

Den andre typen bad dream er faktisk når eg drømmer at folk slår meg og eg kan ikke forsvare meg. Uansett ka eg gjør i drømmen så får eg på trynet uten at eg kan gjøre noe med det. Altså at eg er helt forsvarsløs. :scared:

pleier også og drømme at jeg er feks i slosskamp, men at jeg aldri klarer og verken sparke eller slå... får bestandig juling liksom ;)

 

forrige marerittet jeg hadde så drømte jeg at jeg var på fest, så klina jeg med en kjempe fin bærte... plutselig så kommer det en asylsøker og stikker meg i magen med en kniv. Når jeg våkna så hyla jeg så høyt som jeg aldri har gjort før... svett og jævelig var jeg også :p EKKEL følelse!

 

tok sikkert noen minutter før jeg klarte og roe meg ned og at jeg inså at det bare var en drøm....

Lenke til kommentar
Ett mareritt som stadig går igjen er Kristin Halvorsen som statsminister, som står og skjeller ut farmor etter noter, "barn av halvadelig Høyrefolk skal tvangssendes på studietur til Cuba" sier hun til farmor, tar tak, og løfter henne opp! Farmor ber til Gud i det ejg kommer løpende. Og Kristin løfter meg opp med venstre hånd, røsker ut lommeboken fra lommen, ringer Amex's Consierge-nummer, og sier at "PAPPAEN TIL JOACHIM WILL KJØPE FEMTEN TUSEN SYKEHJEMSPLASSER OG ØKE ARBEIDERLØNNINGENE I NORGE MED FEMTI PROSENT. BARE SETT DET PÅ NESTE FAKTURA", før hun slipper meg hardt i bakken, og ler rått "volvat-kortet har jeg, så det kommer du ikke langt med!"

 

Så drar hun farmor, meg, pappa, mamma og søster inn i et rødt fly med commie-stjerne i halen, og sier "kos dere på Cuba". Under flyturen bryter jeg meg inn i cockpiten, og forsøker å kapre flyet. Flyet styrter, og jeg våkner i fallet..

Jeg tror marerittet mitt er å møte på deg eller faren din, hovne blære.

Takk for medfølelsen da vennen. Jeg drømte seriøst noe lignende en gang..

Lenke til kommentar

Av og til, drømmer jeg at jeg våkner. Jeg drømmer at jeg våkner ved siden av ei søt jente som viser seg å være dama mi. Dagen er totalt ødelagt når jeg våkner og finner ut at jeg er mutters alene. Får heller ikke sove etterpå hvis jeg drømmer dette tidlig på natta..

 

Life sucks :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...