Gå til innhold

Du vet du har spilt for mye WoW når....


Anbefalte innlegg

Du vet du har spilt for mye WoW når du gjør dette: [Link]

ROFL! :!:

Dette er vel faktisk den eneste virkelig morsomme WoW-videoen jeg har sett - og jeg har sett en god del!

Nå står jeg på mitt og mener at det der ikke er en WoW-film, siden den begynner å bli ganske gammel nå:p

Vedder på at det er rundt 5 år siden jeg så den første gang...

Noe sånt i alle fall

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du vet at du har spilt for mye WoW når du ikke klarer å sovne fordi en hunter ninjaloota Shadowcraft Boots'a dine...  :whistle:

Så snakk med guildlederen hans og få han kicka fra guildet da vel, samt informer andre guilds om at han skal svartelistast hos dei.

 

Det er slik det skal foregå :)

Frykter desverre at det er et lite italienerguild eller noe. Har bare sett en fra det guildet, og det var han. Men han skal vente seg når jeg har fått lasta ned patchen! Argh!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg og fruen var på Svinesund her om dagen, og hun skulle inn i en smykkebutikk og titte på smykker. På et bord lå det noe smykkegreier med en plakat hvor det stod 925 Silver (= En faktor for å angi kvalitet på sølv eller noe sånt).

 

Jeg klarte da å utbryte: "For hel#¤%, det var dyre smykker!". (De var da absolutt ikke verdt 9,25 gull :p )

Lenke til kommentar
Jeg jobbet litt i hagen her en dag, og plutselig så jeg en sneil. "Gank, eller bli ganket" tenkte jeg, så jeg heiv den ut på en glovarm stein. (Det var skinnende sol) Den krøp litt rund før den begynte å vri seg som en fisk på land, "Haha!! Pain, mere pain!!". (Spiller prest)

Sånn som jeg gjorde med en lvl 1 tauren en gang (med Garrote). "Han gikk litt rundt, men..." :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...