Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Aldri sett en direkte dårlig episode nei, men må sies at kvaliteten har steget betraktelig fra de første episodene. Må sies at jeg liker programmet mest på grunn av at det er veldig bra laget, og med utrolig bra programledere. Sepsielt når de er sammen blir det alltid noe morsomt ut av det.

 

Og nå til gladnyheten (og hovedgrunnen til innlegget):

Top Gear er tilbake i morgen! :w00t::thumbs::fun:

(altså søndag siden klokka er over midnatt)

 

Her er en kilde

 

Det starter altså klokka 8 i england, som vil si ni her, altså midt i en EM kamp. Ville dog ikke bli overrasket om episoden er tilgjengelig i løpet av kvelden, selv for oss som ikke bor i england, Hint hint.

 

Ifølge wikipedia skal episoden inneholde en ferrari F430 Scuderia og en 1000 pund politibil del som jeg ser veldig frem til.

 

Litt mer om selve serien:

Det meste står egentlig i denne bloggen til produceren, spesielt her.

I korte trekk blir det mye det samme, men de skal bringe inn noen nye elementer, blant annet en ny person, som på en måte er som Stig, men likevel ikke som han, hva nå enn det betyr.

 

Nyhetsdelen skal også endres litt på, muligens. Gjesteopplegget blir det samme, men med nye stoler. Det er kanskje den delen av showet jeg har mest lyst på noe nytt i, men bare de får noen gode gjester overlever vi nok.

 

Dessuten sier de at de skal gå litt back to basic med filmene, og lage de kortere og enklere. Liker ikke helt dette så godt, siden disse var noe av det aller beste i programmet, men vi får vel bare stole på at de fortsatt vet hva de gjør.

 

Så da er det bare å glede seg :)

Endret av EirikLF
Lenke til kommentar

De to første episodene var bra, så dette lover godt. Hadde håpet på et mer ambisiøst forsøk på å lage politibiler. Hadde håpet på "A coupple of machine guns on the roof, and a rocket engien on the back", men må si at jeg lo så jeg gråt da Hammond kom i "landroveren" sin :p

Endret av Håvard
Lenke til kommentar
De to første episodene var bra, så dette lover godt. Hadde håpet på et mer ambisiøst forsøk på å lage politibiler. Hadde håpet på "A coupple of machine guns on the roof, and a rocket engien on the back", men må si at jeg lo så jeg gråt da Hammond kom i "landroveren" sin :p

 

The gayest four-by-four ever? :p

 

Likte politibilepisoden. Liker egentlig veldig godt de "challenge"-episodene, alltid morsomt å se de tre gutta krangle om hva som er best og trashe gamle biler.

Lenke til kommentar
The gayest four-by-four ever? :p

 

Likte politibilepisoden. Liker egentlig veldig godt de "challenge"-episodene, alltid morsomt å se de tre gutta krangle om hva som er best og trashe gamle biler.

The gayest four-by-four ever!

 

De challange-episodene er veldig morsomme. Liker veldig godt de episodene som bare har vært en hel lang tur. Tenker på den i USA og den i Afrika. De episodene der de gjør noe uten om det vanelige er veldig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...