Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Til dere som mener Autofil er bedre Top Gear:

 

Vil bare minne på at Top Gear har vunnet Emmy for beste ikke-amerikanske underholdningsprogram... Også er jo Jezza, Hamster og Captain Slow i en heeelt annen klasse som programledere enn Jan Erik Larsen.

Endret av eimelb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns TopGear er det BESTE.

Bestemte meg og se ALLE episodene for en stund siden og jeg har kommet langt.

Digger denne serien noe så enormt.

 

De har ordentlig personligheter og serien slutter aldri og overaske meg.

 

Har dere forresten set "Top Gear Polar Special" i HD?

Syyyk film, de krysser "den tynne" Polisen med en 3 tonns Toyota Hilux og holder på og gå igjennom.

2u5xk5h.jpg

"Der fikk du den Gore" ;-)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Nei jeg skjønner ikke. Eneste du kan få ut av å spørre om antall partnere er å bli skuffet. Hvorfor da spørre i det hele tatt?

 

dere som hele tiden har sagt at det er sunt og ikke noe negativt med mange seksualpartnere, hvorfor skulle jeg da bli skuffet hvis det er såååå bra som dere har terpet på?

 

Fordi vi kjenner til holdningen din. _Vi_ hadde ikke synes det var negativt, men vi vet at du hadde gjort det (basert på tidligere utsagn). Derfor synes vi det er teit at du spør, siden du mener det er negativt med for mange. Jeg ville ikke reagert uansett (hadde jeg først spurt, noe jeg ikke gjør).

 

Eneste minus er at de er fryklig pro Engelske biler, å negative til andre. Var vittig i begynnelsen, men etterhvert blir jeg bare lei. Spesielt Jeremy Clarkson. Snakker stort sett bare dritt om andre lands biler, da spesielt Tyske å Amerikanske.

 

Herlig quote Ramse!

 

Top Gear er virkelig noe av det beste jeg har sett på TV. Klipping, musikk, kameraføring, produksjon, humor, innhold, ALT er vannvittig gjennomført. Gleder meg til mandag!

Lenke til kommentar
Eneste minus er at de er fryklig pro Engelske biler, å negative til andre. Var vittig i begynnelsen, men etterhvert blir jeg bare lei. Spesielt Jeremy Clarkson. Snakker stort sett bare dritt om andre lands biler, da spesielt Tyske å Amerikanske.

 

Syns de pleier å snakke bra om tyske biler, og at de snakker drit om amerikanske biler gjør meg egentlig ikke så mye. De er overdimensjonert på alle alt, som oftest til byrde.

 

tips: http://www.sprakrad.no/Raad/Skriveregler_o...kk/Aa_eller_og/

Lenke til kommentar

Så faktisk Clarkson - Supercar Showdown her igår. Der kommer han frem til at han foretrekker en Engelsk bil foran 2 stk tyskere som han mener er bedre enn på alle måter. Go figure :hmm: Eneste bilen han synes var bedre var faktisk Bugatti Veyron. Han hadde også forandret mening angående Corvette C6 Z06. Han mente den var like bra som en Ferrari 599 i den episoden av Top Gear de testet den, men nå sier han pluttselig at Ferrarien er i en helt annen liga?

 

Men ja, sier ikke han misliker Amerikanere å Tyskere nødvendigvis. Han mener bare at det alltid er en bedre Engelskmann man kan velge i stedet for.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Så faktisk Clarkson - Supercar Showdown her igår. Der kommer han frem til at han foretrekker en Engelsk bil foran 2 stk tyskere som han mener er bedre enn på alle måter. Go figure :hmm: Eneste bilen han synes var bedre var faktisk Bugatti Veyron. Han hadde også forandret mening angående Corvette C6 Z06. Han mente den var like bra som en Ferrari 599 i den episoden av Top Gear de testet den, men nå sier han pluttselig at Ferrarien er i en helt annen liga?

 

Men ja, sier ikke han misliker Amerikanere å Tyskere nødvendigvis. Han mener bare at det alltid er en bedre Engelskmann man kan velge i stedet for.

Enig, men er vel bare naturlig at man blir litt patriotisk? Han synes vel Ferrarien var i en annen liga fordi man kunne bruke den i dagliglivet, mens Z06 var totalt ubrukelig på veien, men meget god på bane?

Lenke til kommentar
Eneste minus er at de er fryklig pro Engelske biler, å negative til andre. Var vittig i begynnelsen, men etterhvert blir jeg bare lei. Spesielt Jeremy Clarkson. Snakker stort sett bare dritt om andre lands biler, da spesielt Tyske å Amerikanske.

 

Det er derfor han hater Audi R8, BMW M5, Audi RS4 og VW Golf GTI? :)

 

Folk må slutte å ta seg nær av alt han skriver - veldig, veldig lite av det han sier kan man ta seriøst. Det er det som gjør han morsom/underholdende.

 

Har fulgt Top Gear en ganske lang stund nå og det er alltid like gøy når det er søndags kveld og Top Gear nettopp har blitt vist i GB.

 

Så faktisk Clarkson - Supercar Showdown her igår. Der kommer han frem til at han foretrekker en Engelsk bil foran 2 stk tyskere som han mener er bedre enn på alle måter. Go figure :hmm: Eneste bilen han synes var bedre var faktisk Bugatti Veyron. Han hadde også forandret mening angående Corvette C6 Z06. Han mente den var like bra som en Ferrari 599 i den episoden av Top Gear de testet den, men nå sier han pluttselig at Ferrarien er i en helt annen liga?

 

Men ja, sier ikke han misliker Amerikanere å Tyskere nødvendigvis. Han mener bare at det alltid er en bedre Engelskmann man kan velge i stedet for.

 

En kjip film spør du meg. Ser du på Top Gear så kan du alle "linjene" hans og vet hva han kommer til å si. Han brukte nesten også bare biler som du har sett på TG før - er jo tonnesvis av andre som han kunne tatt for seg.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
En kjip film spør du meg. Ser du på Top Gear så kan du alle "linjene" hans og vet hva han kommer til å si. Han brukte nesten også bare biler som du har sett på TG før - er jo tonnesvis av andre som han kunne tatt for seg.

 

Den filmen var ikke all verden nei, det har du helt rett i :)

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Clarkson hater vel ikke R8, det er jo favorittsportsbilen hans. Det han hatet med M5 var iDrive. Egentlig ikke så rart fordi det er et innviklet og lite brukervennlig system.

 

:wallbash:

 

Bra du ikke forsto poenget mitt. :)

 

Noen som har sett sesong 10 episode 3? Der kjører de rundt i verdens minste bil, ja, det er Clarkson som kjører! Se den på Youtube

 

For nesten 2 uker siden. ;)

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...