Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.kjendis.no/2008/11/04/552712.html

^^Bu-faens-huhu... Så jævlig ille var det ikke da.

Seerstorm, faktisk..

 

Latterlig. Men det er vel ikke første gang.

 

Jezza:

"Bus drivers are little Hitlers and murderers."

"All murderers have Discoveries [...]"

 

etc.

 

Min personlige favoritt kommer fra James May:

"It [å kjøre buss] is very easy. Easier than hosting this show. You're not being filmed, so you can light up a joint, OH WAIT NO!"

 

Siste episode var ustyrlig morsom. Neste episode lover bra.

 

Road trip neste uke, warning, spoiler. ;)

 

 

Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May travel to the US to take three new generation muscle cars on an epic road trip from San Francisco to the heart of Utah. And after the excitement of their last American road trip, this time they do their best to avoid letting a mob of angry locals pelt them with rocks. Meanwhile, back in the UK Jeremy tests the feisty new Fiat 500 Abarth and pop idol Will Young is the Star In A Reasonably Priced Car.

 

 

Edit:

 

"Star in a somethingssomething car"

"Star in a reasonably priced my arse it costs a bloody fortune.. car".

 

Både Jezza og Parkinson kommer fra Yorkshire. :) Sjekk "Four Yorkshiremen" av Monty Python på JuTjub. :)

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar

Morsom historie.

Skulle tro folk visste bedre enn å ta Clarksons uttalelser seriøst. Noen forstår visst ikke ironi/sarkasme.

 

Min favoritt blandt Clarksons kommentarer :

During the 13 November 2005 episode, a news segment featuring BMW's Mini Concept from the Tokyo Motor Show showcased what fellow-presenter Richard Hammond quoted as a "quintessentially British" integrated tea set. Clarkson responded by mocking that the German designed-and-owned Mini Cooper should be fitted with "a quintessentially German [...] sat-nav that only goes to Poland" in reference to the Nazi invasion of Poland that started World War II, saying that "[one] fan belt will last a thousand years", a reference to Adolf Hitler's propaganda slogan of "the thousand-year Reich". These statements gained negative attention in the British and German news media. He made similar remarks about the new Mercedes S-Class when he used the car's speech recognition system, built into the SatNav, to take him to Warsaw, the capital of Poland.

 

Fant en annen god en:

The only person who ever looked good in the back of a four-seater convertible is Adolf Hitler.

 

Flere sitater fra Clarkson

Lenke til kommentar

Ble positivt overrasket. De 3 siste sesongene har oppskriften blitt mer og mer utkokt, men nå ser det ut til at de har sprøytet inn litt mer guff, selv om programmet fremdeles er veldig likt seg selv. Fortsatt en alt for lang "challenge", men den ble ikke så dørgende uinteressant som de siste, og dramaturgien og stemningen var mye freshere enn på lenge. Intervjuet var bra, men langt og noe vanskelig å forstå for alle andre enn de fra Yorkshire, og det er for lite med en biltest.

Lenke til kommentar
Det er greit at Clarkson til tider er ekstremt artig, men han virker noen ganger direkte barnslig og umoden. Lurer på om han virkelig er sånn eller om han bare spiller.

Jeg tror nok det er en mix. De jeg har snakket med over das intarwebz som har vært med på innspilling etc., mener det er James May som spiller minst.

 

Forøvrig, er hvem er favoritten? Jezza, Hamster eller Slow?

 

Slow pwner. Pwner x 1337.

 

(Og han ville ikke forstått en dritt av det jeg skriver her :D)

Lenke til kommentar

Mjo. Men det blir litt repetitivt etter 5 år, det må sies. Men jeg er fortsatt blodfan av programmet, og man kan ta seg faen på at også hele denne sesongen blir lagt ned på disk. I likhet med de 11 forestående.

 

Genialt program.

 

[stråmann]Og uten fildeling ville Top Gear aldri vært der det er i dag - noe også BBC har forstått :fun:[/stråmann]

Lenke til kommentar

En veldig morsom episode som jeg så i går kveld. Lover bra for fortsettelsen.

 

 

Jeg klarer ikke å velge bare en favoritt. Jeg er glade i alle tre eller fire faktisk når du tar med The Stig. Det er noe med den karakteren hver av de har og når de er i lag i feks USA eller Afrika på et eller annet challenge, så er den interne humoren mellom de utrolig morsom (samme når de leser opp nyheter). De har også klart å få meg noenlunde intereressert i biler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...