Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har et lite spørsmål som jeg håper noen her kan hjelpe meg med: NRK2 viste en episode i går kveld hvor de skulle så sin egen bensin.

 

Det jeg lurer på: Har det kommet noen oppfølgingsepisode enda? Altså hvor de skal høste...

 

HVIS den har kommet: Hvilken episode....?

 

 

Takker for hjelpen!

 

- Amund

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HUff siste episoden der James Blunt var tragisk....fyren er jo helt fjern i hode...sikkelig treig og fattet ingenting virket det som. Må være den enaste gangen jeg ikke likte gjest kjøreren.

 

 

Foresten noen som har testet: Richard Hammond's BBC Top Gear Interactive Challenge [2007] [interactive DVD]?

Fikk nettopp tak i den, skal teste seinere.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Er ikke godt å si om han er den samme i alle episodene, men det har gått rykter om at han er en tidligere F1 sjåfør, så er ikke så rart at han kjørte bedre en de halv-proffene på det løpet der da ;) Det er vertfall liten tvil om han har drevet med noe seriøs racing på høyt nivå før, det ser man på måten han behersker de heftige 700hk+ supercars på banen :)

Det i alle fall er ganske sykt å sette bedre rundetider en 911'er og M3'er med en modifisert diesel! :D

Lenke til kommentar
Nei, de har brukt forskjellige førere til figuren "The Stig". Enkelte ganger er han på størrelse med Hammond, dvs. rundt 170 cm, andre ganger på høyde med May.

Tror du tar seriøst feil.. De "drepte stig" engang fordi de fant ut hvem det var. Så bytta de han ut men en annen person. Poenget er at det er en person, og kun denne ene personen som kjører alle bilene. Hvis du ser hvordan the stig kjører har han samme linje, samme kjøre stil i alle episodene så jeg har problemer tro det er fler enn en stig.

Lenke til kommentar

The Stig(med en G!) kjører en annen linje en flere av F1 førerne. Var en av dem som kommenterte det med at han da ikke hadde kjørt F1. Men i en epidose(husker ikke hvilken) kjørte han en Renault F1 bil rundt banen. Var vel den som vant det året, og det var vel en avsluttende epidose det året om jeg ikke husker feil. Enda det ikke er så lenge siden jeg så ALLE om igjen.

 

Akk ja. over en uke til neste epidose.

 

Lese mer om TG:

Wikipedia

TopGear.com - ikke den offisielle TV show siden, men magasinet TopGear med stort sett de samme folka.

BBC TopGear - Offisielle siden til BBC showet.

FinalGear - Forum(/side) for diskusjon om både TopGear, FinalGear og biler generelt. Har også de siste nyhetene om showene

 

Kan ellers si at etter at jeg fant de timeslange epidosene av TG, sluttet jeg å se Autofil. TopGear er MYE bedre, og sprøere enn hyper-larsen.

Endret av Mark9
Lenke til kommentar

Akkurat hvem denne The Stig er interesser meg egentlig ikke. Det er jo forøvrig hele poenget med denne figuren. Han skal være en anonym racingfører. Det stemmer nok at de har brukt én person som The Stig ganske lenge nå. Ettersom jeg har sett gamle og nye innslag om hverandre blander jeg nok sammen den opprinnelige med dagens.

 

Må si Hamilton imponerte rundt banen. Slo nesten baneveteranen The Stig på vått underlag. Vet hvem jeg heier på neste sesong...

Endret av Computerwelt
Lenke til kommentar
Hei!

 

Har et lite spørsmål som jeg håper noen her kan hjelpe meg med: NRK2 viste en episode i går kveld hvor de skulle så sin egen bensin.

 

Det jeg lurer på: Har det kommet noen oppfølgingsepisode enda? Altså hvor de skal høste...

 

HVIS den har kommet: Hvilken episode....?

 

 

Takker for hjelpen!

 

- Amund

 

Oppfølger episode var faktisk den som gikk i Englad på søndag (9.12). Den med 24 timers racet. Det ble ikke nevnt annet enn at James May hadde kjøpt feil frø, og at de da måtte kjøre med diesel bil som alle hater :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...