Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

  • 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Det som først slår meg når jeg ser på Top Gear, er hvor fantistisk flinke teknikerne, kameramennene, redigeringsfolka, og ikke minst programlederne er. De har utrolig tøff stil på alt de lager. Det er fantastiske farger i reportasjene, det er fantasisk natur de velger å kjøre bilene i, det er enkle detaljer som et nærbilde av en bille over en vei, mens du ser bilen kjøre fordi i bakgrunnen. Det er liksom det siste som jeg legger merke til. Det er kameravinkler som jeg ikke har sett makan til, det er kombinasjonen av musikk og bilde. Det er manuset på episodene. Det oser kontroll over det de lager, og alt de lager holder en meget høy kvalitet. Ingen tvil om at dette er det bedre bilprogrammet på TV. Ingen tvil.

Lenke til kommentar
Noen som forresten vet hvem "The Stig" er.

7754269[/snapback]

 

Eneste jeg fant... (fra wikipedia)

 

The identity of the first Stig was revealed to be Perry McCarthy when his book Flat Out, Flat Broke was published in 2003. McCarthy is a former Formula 1 driver and test driver for the Benetton, Arrows and Williams teams, and also tested for BMW F1.[2]

 

The identity of the new Stig has not been officially revealed. In a Winter Olympics special episode of Top Gear, the Stig was shown doing a ski jump using a snowmobile. According to the Swedish tabloid newspaper Aftonbladet, the driver performing the ski jump stunt was Dan Lang, a Swedish snowmobile cross driver.[10] In January 2006, a Daily Express article reported that Julian Bailey is secretly the Stig.[11] In an interview with Russ Swift, a stunt driver that has appeared on the show a number of times, he revealed that the Stig is not played by just one person.[12]

 

 

Mark Webber with an "I AM THE STIG" T-shirt presented to him by Jeremy.Several Formula 1 drivers have appeared on the show over the years, and in their interviews the show has hinted that any of them may be the Stig, without ever revealing his true identity. The Top Gear website also lists the Stig under the "F1 drivers" section of the Power Lap board, although after posting the fastest time in the Liana, Clarkson placed his name above Ellen McArthur's on the stars' board.

Lenke til kommentar

Genial nordpol-episode. Top Gear fortsetter å levere varene med sin hysterisk morsomme britiske humor. Digger "samspillet" mellom programlederne i denne serien; det kan være like morsomt å se de surre rundt i USA som å se de teste Bugatti Veyron. Gleder meg til flere episoder :)

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
Så The Polar Special i dag. Veldig bra :thumbup: Bare å se frem til en ny sesong. Fikk dessuten med meg en episode jeg ikke hadde sett før på NRK 3 i går. Den episoden hvor de skal bygge hver sin amfibiebil. Tror aldri jeg har ledd så mye :rofl:

9576109[/snapback]

 

:yes:

 

Ja den episoden var rett og slett smertefull. Sjeldent jeg har det så vondt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...