Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Imens kan vi kose oss med flere nye episoder av originalserien, røper hun. I oktober starter den 15. sesongen på NRK3, først introdusert av fire best-of-programmer som sendes fra midten av september.

 

Dette er jo et stort fremskritt i mine øyne.

At det kommer på norsk tv bare 3-4 måneder etter UK lover bra for fremtiden.

Nå har ikke dette noe å si for meg har jo sett 15. sesongen.

 

EDIT; men det kan jo hende det er enklere å få til i dette tilfellet fordi det er lillebror (NRK) som spør storebror (BBC).

Endret av Bagh
Lenke til kommentar

link:

 

http://jalopnik.com/5606884/top-gear-usa-the-first-trailer

 

http://jalopnik.com/5610367/top-gear-usa-stars-talk-about-show-stunts-and-accidents

 

Er enig med noen av de som kommenterer der:

 

1. Lots of relaxed buffoonery tempered with genuine interest in whatever they're doing.

 

2. Totally fearless and genuine criticism. If somethings sucks, say it sucks.

 

Please don't talk to viewers like they're stupid Americans that know nothing about cars.

 

Please don't over highlight American cars.

 

Please don't cheese up the camaraderie, little tolerance for fake laughs.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg har sett alle episodene av Top Gear Australia, og jeg syns ikke det var så forferdelig ille, men de kunne droppa "Top Gear" fra navnet, ettersom det kun eksisterer en Top Gear. Andre kjøper vel bare rettigheter til Top Gear-navnet for å kunne selge lettere.

Lenke til kommentar

Fikk litt følelsen av når jeg så dirty sanchez behind the scenes... Regisøren står og sier "le sånn latter som d er typisk deg, og du skal reagere med å gåpe bredt og se rett inn i kamera, og du skal se ut som du føler smerten hans... osv."

 

TG(UK) er det mest humoristike og mest interessante programmet jeg ser på TV, og jeg syns at det blir litt dumt hvis jeg får avsmak av navnet pga. ett amerikansk program, med sannsyligvis amerikanske biler, og vulgære programledere uten stil, eller finesse.

Lenke til kommentar

Synes hyllesten til Ayrton Senna var veldig fin. Har lenge lett etter klipp ang. kjøringen hans, ettersom han kjørte lenge før min tid. Men har ikke fått sett noe av han inntil nå.

Anbefaler deg å laste ned noen løp, og se litt mer enn bare hyllester :)

 

Norge? Det må være noe av det kjedeligste de kunne gjøre.

 

Vel, de har jo kjørt fra England til Norge før... og Richard Hammond ante ikke hva "5000 kroner" var, om det var nok til en bil, et hus, eller bare mat. Det eneste han visste var at James May ikke hadde 5000kr på sin konto.

Også OL-spesialen.

Det er sikkert mer artige ting de klarer å finne på i Norge :)

Lenke til kommentar

epsiode nr? :) har sett alt, men dette kan jeg ikke huske.

 

edit: mente den du snakket om her :

 

(Vel, de har jo kjørt fra England til Norge før... og Richard Hammond ante ikke hva "5000 kroner" var, om det var nok til en bil, et hus, eller bare mat. Det eneste han visste var at James May ikke hadde 5000kr på sin konto.)

Endret av goggen92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...