Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes det har fungert veldig bra jeg. Kjører Chrome på OSX, med Hola Version: 1.6.222. Forsøkt å bytte server?

 

Bruker Chrome og har samme versjon av Hola som deg. Eneste forskjellen er Win8. Problemet var at den stoppet for å "buffre" hvert 4 sekund. Forsøkte å flere ganger å skifte server uten at det hjalp nevneverdig. Ga opp etter temmelig kort tid da jeg mistet mer og mer av programmet i forsøk på å skifte server. Så tydde til andre midler for å få sett det.

Lenke til kommentar

Episodene kommer opp nesten umiddelbart på torrentsider så jeg bare laster ned, eller venter til dagen etter og finner en HD versjon. De kommer ikke på youtube fordi Top Gear har sin egen youtube-kanal de viser klipp, og er temmelig harde på copyrighten sin, så ingen tør å poste hele episoder der.

Lenke til kommentar

Sånn "meh" episode.

Jeg spoler forbi "superbiltesten" på banen og hopper over sofapreiken med semikjendisen.

Begge de delene er kjedelige, gjort en milliard ganger.

 

Med fare for å høre ut som jeg har hakk i platen: jeg likte det bedre før når de også testet vanlige biler og det ikke bare var POOOOWWWWEEEEEER og biler til en milliard pund.

 

Det er alltid et eller annet i en episode som gjør at jeg forsatt ser på, men i all hovedsak er det forsatt favoritten min James May som gjør at jeg ser alle episodene.(Han er også er eneste mannen som har vist han kan gjøre noe utenfor Top Gear. Alle serier han lager er 100% gull).

 

Litt enig. Jeg ser alltid hele av en ny episode men jeg spoler glatt forbi Celebrity in a reasonably priced car innslaget når jeg ser en episode i reprise. Tror det er 2 av alle episodene hvor gjesten har vært verd å se på. Michael Gambon og Michael Mcintyre.

 

Savner improvisering i showet. Når man scripter "uforusette hendelser" blir latter og alt så innmari falskt og det skinner igjennom. Episoden hvor de konkurrerer om å gjøre om biler til tog er et godt eksempel på en slik episode.

Derimot episodene som omhandler how much car would you get for #### pund som de hadde for mange sesonger siden var knallbra.

Lenke til kommentar

 

 

 

Sånn "meh" episode.

Jeg spoler forbi "superbiltesten" på banen og hopper over sofapreiken med semikjendisen.

Begge de delene er kjedelige, gjort en milliard ganger.

 

Med fare for å høre ut som jeg har hakk i platen: jeg likte det bedre før når de også testet vanlige biler og det ikke bare var POOOOWWWWEEEEEER og biler til en milliard pund.

 

Det er alltid et eller annet i en episode som gjør at jeg forsatt ser på, men i all hovedsak er det forsatt favoritten min James May som gjør at jeg ser alle episodene.(Han er også er eneste mannen som har vist han kan gjøre noe utenfor Top Gear. Alle serier han lager er 100% gull).

Nei, de er styggkjedelige.

Da er du nok i feil aldersgruppe ;)

Om du regner fettnerd som en aldersgruppe så hversågod.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Var da veldig så negative vi skulle være når det gjelder May da?

Synes programmene hans er helt sjef jeg.

 

Uansett, gir det nye programmet terningkast 5. Koste meg hele tiden jeg. Synes Top Gear er der du burde være nå. Likte dette løpet bedre enn det gjennom London.

Lenke til kommentar

Jeg er litt enig i at Top Gear begynner å bli litt mye av det samme, men hva annet kan man forvente etter så mange år? Det er jo grenser for hvor mye man kan eksperimentere og ennå teste biler på en ordentlig måte uten at det bare blir "tull". Gjestene hopper jeg glatt over. Som oftest har jeg ikke peiling på hvem det er og de fleste gangene er det latterlig åpenbart at intervjuet er utelukkende lagt opp til at gjesten skal 'selge seg selv" (se samtlige komikere som drar halve den vanlige stand-up-rutinen deres). Det er noen lyspunkter hvor de gjør noe nytt, som når Gordon Ramsey prøvde søndagsmiddager kokt på motoren.

 

Det desidert beste er de forskjellige "challenges", enten det er å kjøre fra A til B raskest/billigst/kortest, osv., kjøpe best mulig bil for under X antall pund, eller min personlige favoritt; når de skal tilpasse biler til hva det nå enn skal være.

 

Edit: Jeg nevnte ikke de forskjellige "road trippene" deres (Botswana, Nordpolen, Midtøsten, Bolivia, osv.) fordi de er i en helt egen klasse.

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Som nevnt. De har gått i 22 sesonger nå, pluss diverse spesialer. Så klart de begynner å gå tomme for ideer. Kan virkelig ikke forvente noe annet.

 

Det jeg hadde likt er tester (ordentlige), eller road trips med noen legendariske, ålreite biler. Litt lei av at en av de alltid går for en bil som åpenbart ikke takler oppgaven, og slike typiske teite valg/feil de gjør.

 

Noen episoder hvor de tester deres egne favorittbiler fra 70, 80, eller 90-tallet for eksempel. Trenger ikke gjøre alt så avansert, og tror man kunne fått god underholdning av dette også :)

Lenke til kommentar

Er da ikke lenge siden de testa sine drømmebiler fra 70-tallet, og kom frem til at de var noe skikkelig ræl å kjøre..husker ikke hvilken season det var.

May prøvde å lukeparkere en Lamborghini Countach bl.a. og blokkerte ei hel gate en halvtime.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Nå har Countach heller aldri vært noen bra bil å kjøre, så overrasker vel ingen. Kan være så mangt, da jeg tror de alle tre har mange favoritter fra hvert tiår, som de kan gjøre div. challenger/tester med, osv.

Trenger ikke å teste nytt hele tiden. "New 911" hvert eneste år for eksempel :p

Kunne i hvert fall skapt noen nye ideer!

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Jeg tipper det er endel heftige diskusjoner mellom produsenter, gutta og BBC om hva som skal gjøres med programmet fra sesong til sesong. Når de ligger på rundt 350 mill seere pr.uke regner jeg med at f.eks BBC ikke ser noen grunn til å endre for mye på en fungerende oppskrift, og har nok sitt å si på dette også. Det er mye penger som står på spill, og viljen til å endre seg er ofte ikke stor i store selskap når bankkontoen fylles stabilt med slik ting er og har vært.

 

Jeg synes det fortsatt er morsomt, og ukas høydepunkt på tv, selv om jeg ser hvor kritikken kommer fra også.

Håper Jeremy får ønsket sitt i oppfyllelse og at de gjør noe skikkelig rundt Atlanterhavsveien.

Lenke til kommentar

Var da veldig så negative vi skulle være når det gjelder May da?

Synes programmene hans er helt sjef jeg.

 

Uansett, gir det nye programmet terningkast 5. Koste meg hele tiden jeg. Synes Top Gear er der du burde være nå. Likte dette løpet bedre enn det gjennom London.

 

Helt enig med deg at May sine programmer er knall. Liker fyren. Toy Stories er knall, Wine Adventure, My sisters Top Toys, 20th century, Big Ideas,On The Moon & At The Edge Of Space er knall.

Lenke til kommentar

Jeg er egentlig bare glad for å se godgjengen tilbake på skjermen igjen jeg, samme hva som skjer og ikke i programmet. Sesongens første episode var helt innafor i mine øyne, og jeg bare gleder meg til neste.

 

Liker også James May godt både i Top Gear og ellers, selv om jeg kanskje liker Clarkson hakket bedre. :)

Lenke til kommentar

Ed Sheeran er ikke akkurat en b-kjendis nei. Han er vel en av de mest spilte artistene over hele verden for tida. Hører du på radio innimellom har du hørt hitsinglene hans 100 ganger.

 

Jeg trodde sykkeltrøye-entusiastene på jobb her hadde dyre sykler, de koster rundt 30-40000. Men Hammond sin kosta 9000 pund, wow.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ed Sheeran er ikke akkurat en b-kjendis nei. Han er vel en av de mest spilte artistene over hele verden for tida. Hører du på radio innimellom har du hørt hitsinglene hans 100 ganger.

 

Jeg trodde sykkeltrøye-entusiastene på jobb her hadde dyre sykler, de koster rundt 30-40000. Men Hammond sin kosta 9000 pund, wow.

 

Spørs jo hvilke kanaler du hører på ;)

Nå var vel ikke sykkelen hans heller, men en modell de bruker under tour de frog som veier mindre en en pakke melk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...