Gå til innhold

Alder vs. homofil adopsjon


Hva er din alder, og hvordan stiller du deg til at homofile par skal få adoptere?  

375 stemmer

  1. 1. Hva er din alder, og hvordan stiller du deg til at homofile par skal få adoptere?

    • Jeg er under 18 år, og mener at homofile skal få adoptere
      82
    • Jeg er under 18 år, og er usikker
      32
    • Jeg er under 18 år, og mener at homofile ikke skal få adoptere
      66
    • Jeg er over 18 år, og mener at homofile skal få adoptere
      93
    • Jeg er over 18 år, og er usikker
      33
    • Jeg er over 18 år, og mener at homofile ikke skal få adoptere
      68


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
for oss "mannfolk" så er lesbiske foreldre meir akseptabelt enn homofile foreldre

:!: :D Og det der kommer fra en nylig fylt 17 år gammel gutt :!: :D

 

Gratulerer med overstått foressten :thumbup::w00t:

 

Når du virkelig blir en av oss "mannfolk" i fremtiden, så kan du uttale deg på nytt og se om du mener det samme ;)

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
for oss "mannfolk" så er lesbiske foreldre meir akseptabelt enn homofile foreldre

ser to lesbiske damer, tenker de fleste menn jeg kjenner: det var et uvanlig syn.

ser man du homofile men, tenker de fleste menn jeg kjenner: oh fyttigrisen, så grelt!!! SPY->NÅ!!!

 

bare et eksempel

edit:

Noe som er et positivt tegn, hva angår aksepten i samfunnet.

jeg aksepterer homoseksuelle og ville under noen omstendighet diskriminere dem.

men det jeg tenker på er hvordan adoptivungen ville fått det. jeg trur minst 98% av de med homofile foreldre blir mobba. de siste 2% blir mest sansynlig ikke mobba pga de andre ikke veit at foreldrene er homo :ermm:

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

Så med dette kan vi konkludere at hos yngre gutter (jeg bruker ikke ordet "menn" om 16-åringer) er homofili adopsjon ok, så lenge det er to kvinner?

 

men det jeg tenker på er hvordan adoptivungen ville fått det. jeg trur minst 98% av de med homofile foreldre blir mobba. de siste 2% blir mest sansynlig ikke mobba pga de andre ikke veit at foreldrene er homo  :ermm:

 

Vel, jeg tror at det er omvendt. Jeg tror at det bare er 2% som blir mobbet, og 98% blir ikke mobbet.

 

Ikke har jeg dokumentasjon på dette, men det gjør vel ingenting..

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
drittunger i alderen 6-16 år avgjør hvordan andre barn og homofile par skal ha det.

nå må du skjerpe deg litt da. bare fordi folk ikke er enig med deg blir de ikke drittunger av den grunn :roll:

 

jeg syntes ikke at det er greit med lespiske foresatte heller. de gjør sikkert en god jobb, for det må jo være digg med to mammaer, men sjansen for at barne blir mobba øker mer enn det virker som noen av dere trur.

 

dere er nok litt for naive. vi lever i en ond verden :hrm:

Lenke til kommentar
drittunger i alderen 6-16 år avgjør hvordan andre barn og homofile par skal ha det.

nå må du skjerpe deg litt da. bare fordi folk ikke er enig med deg blir de ikke drittunger av den grunn :roll:

Jøje meg, da. Det var da voldsomt som du skulle feiltolke alt jeg skriver.

 

Mener du at mobbere, per definisjon, er hyggelige mennesker?

 

_Julenissen_: du kan gjerne være litt mer konkret når du kommer med et sånt utsagn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...