Gå til innhold

Alder vs. homofil adopsjon


Hva er din alder, og hvordan stiller du deg til at homofile par skal få adoptere?  

375 stemmer

  1. 1. Hva er din alder, og hvordan stiller du deg til at homofile par skal få adoptere?

    • Jeg er under 18 år, og mener at homofile skal få adoptere
      82
    • Jeg er under 18 år, og er usikker
      32
    • Jeg er under 18 år, og mener at homofile ikke skal få adoptere
      66
    • Jeg er over 18 år, og mener at homofile skal få adoptere
      93
    • Jeg er over 18 år, og er usikker
      33
    • Jeg er over 18 år, og mener at homofile ikke skal få adoptere
      68


Anbefalte innlegg

... de er jo også mennesker som alle oss andre

6010508[/snapback]

Er det noen som benekter at homofile er mennesker? :dontgetit:

6011195[/snapback]

Nei selvfølgelig ikke.. da hadde jeg blitt veldig sur.. men det virker jo som om de blir behandlet på en umennesklig måte.. se hvordan Adolf Hitler behandlet dem bare fordi de var "annerledes" eller en form for "undermennesker" .. samme med dagens samfunn .. vi har jo 0 respekt for forskjeller blant folk.. og det er der jeg mener det umennesklige og diskriminerende kommer inn .. har enda ikke hørt et bra argument for at homofile ikke skal kunne gifte seg eller få adoptiv barn.. og folk sier "men hvordan blir det adoptiv barnet behandlet i skolen" .. da legger såklart alle skylden på homofil foreldrene fordi de er annerledes.. men egentlig så er det samfunnet som har vanskeligheter å akseptere at vi er forskjellige!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Woah. Bra svar. Helt fulstendig enig, irriterer meg stadigvekk over den manglende aksepten for avik i samfunnet. Folk må forstå at noe aviker gjør det ikke automatisk negativt. (Og ikke minst: at noe er normalt og ikke er avik gjør det ikke automatisk positivt.)

Lenke til kommentar
Woah. Bra svar. Helt fulstendig enig, irriterer meg stadigvekk over den manglende aksepten for avik i samfunnet. Folk må forstå at noe aviker gjør det ikke automatisk negativt. (Og ikke minst: at noe er normalt og ikke er avik gjør det ikke automatisk positivt.)

6011759[/snapback]

hehe takk :) .. er utrolig lei av at forskjeller når høyest, syns det er rart som jeg skrev tidligere at dette engang blir tatt opp fordi det burde jo faktisk være en selvfølge at alle burde ha de samme rettighetene uansett om man er heterofil eller homofil burde ikke ha noe å si overhodet

Endret av PureJoy
Lenke til kommentar

"Argumentene dine er usammenhengende og ulogiske. Du klarer ikke engang å si rett ut hva du står for og hvorfor.

 

Forklar det nå, rett ut. Vis at du har ryggrad, og at du ikke bare skjuler deg bak en mur av tåke for å slippe å stå for det du mener."

 

ser du tåke? finn en optiker.

 

jeg har sagt ting so forbanna objektivt og konsists som jeg aner mulig.

jeg har sagt NØYAKTIG hva mitt syn på saken er.

 

så slutt å dytt på meg.

hvis alt du egentlig vil, er å dømme meg, så si det rett ut du.

 

dette minner mindre og mindre på en objektiv diskusjon.

 

"Når dyr viser homoseksuell atferd så sier det meg at det nettopp ikke er noe nytt. Hva er det som tilsier at det faktisk er nytt? Hvorfor skulle alle arter på jorden plutselig utvikle homoseksuelle individer sånn helt uten videre?"

 

på et eller annet punkt kom det.

eller har det vært vevd inn i dna'et siden gud

lagde de og puttet de i edens hage? det er et resultat av evolution, og tjener det ingen hensikt, vil det bli borte igjen som et resultat av evolution. der er i grunnen utrolig logisk hele saken.

 

Goz:

"Forkastlige meninger du har angående homofili Demogorgon, hvorfor er det ikke naturlig? Dyr og mennesker har vært homofile i all tid, må de kunne formere seg for at det skal være naturlig? Og hva vist det er en "Defekt" (Liker egentlig ikke å bruke det ordet om vanlige oppegående mennesker), gjør det homofile til mindreverdige mennesker? Å si at homofili vil dø ut vist vi ignorerer de er som å si at folk med briller vil dø ut vist vi ikke gir de briller, det blir født både homofile og folk med dårlig syn hele tiden, altså vil de ikke dø ut. Det finnes forresten ikke bevis for at homofili er arvelig, men vi vet at homofile kan bli født av to hetrofile foreldre, altså detter teorien din sammen."

 

se opp.

 

og jo, etter det jeg har sett finnes det bevis for at homofili er sterkt genpåvirket. men det er jo selvsagt meget politisk ukorrekt å hevde dette.

 

min teori detter sammen? i alledager da!

 

 

 

det er et par øyeblikk siden vi fikk abstrakt tankevirksomhet, og enda mindre siden vi skilte oss og flyttet til hver vår del av verden, hvor vi tilpasset oss de aktuelle forholdene. gi det litt satans tid

 

tror du evolution er gjort på en dag?

nå gir jeg faen meg snart opp.

Endret av Demogorgon
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...