Gå til innhold

Samsung D500 taster og generelt


Anbefalte innlegg

Har sett på en Samsung D500 i dag, men på "Dummy" mobilen virket det som om tastene satte litt langt nedi så man måtte trykke ned med fingertuppene, er den virkelige D500 sånn også eller?

 

Er det ellers en bra mobil som jeg trygt kan kjøpe? Den åpne lukke funksjonen virket jo ganske bra, men det er jo utsatt for slitarsje osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt denne telefonen i 2 uker nå.

 

Jeg synes telefon er glimrende på flere områder. Den åpne og lukke funksjonen synes jeg er genialt.

 

er vel ikke den beste mobilen å skrive tekstmeldinger på, men tastene er ganske responsive, så det går fort og greit.

 

Kameraet testa jeg ut i dag, og til å være mobil er det veldig bra!

 

Skjermen er helt fantastisk synes jeg. Flott og se på.

 

Noen har opplevd en del feil, men dette er nå rettet opp i de nye firmware versjonene.

 

Konklusjon: Et absolutt godt kjøp.

 

PS! her kan du lese en test fgra amobil.no : http://amobil.no/art.php?artikkelid=13047

Lenke til kommentar

synes bare ikke den er veldig "jentete". samme kan det forøvrig være...

jeg er kjempefornøyd med den. men tror ikke jeg hadde kjøpt den for egne penger. den er litt dyr. det er tross alt bare en mobil.

 

jeg fikk den heldigvis gjennom jobben.

 

edit: skriveleif

Endret av XmasB
Lenke til kommentar

Syns D500 er ganske nøytral jeg.

Har sett tre mennesker som har den, samtlige var menn.

En ordentlig jentetelefon er Samsung E330, og alle de andre små Samsungene!

 

Men tilbake til topic. Er ganske sikker på at jeg så et reklameblad fra Siba hvor det stod under hvor mye det ble tilsammen med et eller to forskjellige abonnementer. Husker ikke hvor mye det stod though, men det var en del.

Lenke til kommentar

Nå er nok trådstarter mer interessert i det tekniske i mobiltelefonen, og ikke hvem som kjøper den. Men siden jeg er selger på Telehuset kan jeg nevne at få jenter betaler masse penger for avansert teknologi. Det finnes bedre alternativer når man vil ha design. Men det er mange menn kjøper den, ikke minst til kona si da :p

 

Åpne- og lukketeknikke på mobiltelefonen er laget slik at den ikke får slitasje. Den glir på skinner, og har så og si ingen motstand i det hele tatt. Det eneste som skaper motstand er en magnet med forskjellige poler på hver del, slik at mobiltelefonen enten skal være åpnet eller lukket. Altså en slik motmagnetfunksjon som de fleste har vært borti i en eller annen sammenheng.

Lenke til kommentar

Så lenge som utseende er mindre viktig (slik det bør være om du vil ha en god tlf.) så ville jeg heller ha valgt noe annet for den prisen, enkelt og greit.

 

Den ser greit ut, men tastaturet er litet (avhenger av fingerstørrelse...), skjermen er god, kameraet er godt, nok med internminner; men mye greier som følger i gjen i Samsungs sine telefoner (mye er riktignok rettet; utorlig nok).

Lenke til kommentar

For å svare på det trådstarter spurte om:

 

En dame på jobben har akkurat kjøpt denne mobilen, så jeg fikk testet den i et par min. Synes den var god på de fleste områder, MEN tastene var senket for langt ned hvis du er vant til å skrive med bare en hånd. For de som bruker begge hender vil jeg tro det går bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...