Gå til innhold

Gamespy's SWAT4 omtale! (+Gamespot's omtale)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, de har altså nå kommet ut med omtalen av dette (tydeligvis) strålende spillet!

Jeg har ikke fått tid til å lese omtalen selv, enda, men jeg kan røpe at den endelige akrakteren ble på 4.5/5! :dribble:

Omtalen finner du her! :thumbup:

EDIT: Nå har også Gamespot kommet med en omtale av spillet.

Og for de som ikke gidder (eller ikke kan :p ) lese, kan dere se video-omtalen!

(direkte link fungerer ikke, men det skal være lett å finne frem)

Det ser ut som at Gamespot er temmelig enig med Gamespy, selv om at de ga spillet en halv karakter mindre.

Endret av MeTa][iC
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:dribble::dribble::dribble:

Her er det frem med slikkepotten, for når det spillet kommer skal jeg få frem vær bidige slant jeg kan finne i pengeboka, uansett hvor høyt den hyler at det er tomt (noe den merkelig nok har gjort nå en god stund).

Skrevet

er litt skuffa over valget av sidearms. ser ut til at selv på full versionen kan man bare ha 1911 og glock, kunnne ønske man kunnne ta berreta og sig også, men det kommer sikkert i en mod

Skrevet
er litt skuffa over valget av sidearms. ser ut til at selv på full versionen kan man bare ha 1911 og glock, kunnne ønske man kunnne ta berreta og sig også, men det kommer sikkert i en mod

Det kan jo hende at de valgte å ikke offentliggjøre alle våpnene.

Fordi det var flere våpen i Multiplayer-betaen enn det var på lista på nettsiden, som AK47, UZI, osv (selv om at det kan hende at disse kun brukes av slemminger).

*Håpe* :)

Skrevet
Spillet får dårlig pott på at grafikken er veldig utdatert, så jeg forstår ikke at mange av dere mener at grafikken er så å si perfekt.

Hvem har sagt at grafikken er "perfekt"? Har ikke sett noen, jeg. I allefall ikke på Gamer. :ermm:

Skrevet (endret)
Hvis alt går etter planen vil Gamer.no publiserer sin anmeldelse i løpet av neste uke, før utgivelsen.

Fin-fint! Ikke at det hjelper meg så mye, siden jeg allerede har forhåndsbestilt spillet, men det er godt å høre at dere får ut en del omtaler FØR spillene kommer ut! :)

EDIT: Argh tastatur-dritt! :mad:

Endret av MeTa][iC
Skrevet (endret)

Ah! Så denne for et par dager siden. Gamespot har noe interessant materiale, og Tor Steinar, samme hva du sier så finner du ikke dette på Gamer.no. ;)

Video Preview

EDIT: Litt problemer med link.

Endret av tor_erik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...