Hr. Jenssen Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 (endret) Ja, de har altså nå kommet ut med omtalen av dette (tydeligvis) strålende spillet! Jeg har ikke fått tid til å lese omtalen selv, enda, men jeg kan røpe at den endelige akrakteren ble på 4.5/5! Omtalen finner du her! EDIT: Nå har også Gamespot kommet med en omtale av spillet. Og for de som ikke gidder (eller ikke kan ) lese, kan dere se video-omtalen! (direkte link fungerer ikke, men det skal være lett å finne frem) Det ser ut som at Gamespot er temmelig enig med Gamespy, selv om at de ga spillet en halv karakter mindre. Endret 2. april 2005 av MeTa][iC
Bear^ Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Her er det frem med slikkepotten, for når det spillet kommer skal jeg få frem vær bidige slant jeg kan finne i pengeboka, uansett hvor høyt den hyler at det er tomt (noe den merkelig nok har gjort nå en god stund).
Heimen Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Det var fint lesestoff til å korte ned tiden til spillet kommer.
Kenneth Solfjeld Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Må ha det, bare må ha det! Har spilt open beta en stund nå på superdårlige servere med crappy ping! Får håpe det popper opp med gode europeiske/norske servere nå som spillet blir released..
Gunfreak Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 er litt skuffa over valget av sidearms. ser ut til at selv på full versionen kan man bare ha 1911 og glock, kunnne ønske man kunnne ta berreta og sig også, men det kommer sikkert i en mod
Hr. Jenssen Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Skrevet 30. mars 2005 er litt skuffa over valget av sidearms. ser ut til at selv på full versionen kan man bare ha 1911 og glock, kunnne ønske man kunnne ta berreta og sig også, men det kommer sikkert i en mod Det kan jo hende at de valgte å ikke offentliggjøre alle våpnene. Fordi det var flere våpen i Multiplayer-betaen enn det var på lista på nettsiden, som AK47, UZI, osv (selv om at det kan hende at disse kun brukes av slemminger). *Håpe*
Windoge Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Spillet får dårlig pott på at grafikken er veldig utdatert, så jeg forstår ikke at mange av dere mener at grafikken er så å si perfekt.
Hr. Jenssen Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Skrevet 31. mars 2005 Spillet får dårlig pott på at grafikken er veldig utdatert, så jeg forstår ikke at mange av dere mener at grafikken er så å si perfekt. Hvem har sagt at grafikken er "perfekt"? Har ikke sett noen, jeg. I allefall ikke på Gamer.
Windoge Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Bare til opplysning så har IGN.com også kommet ut med en omtale av Swat 4. Denne kan dere lese her: http://pc.ign.com/articles/600/600178p1.html 9.0 / 10
TST Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Er vel ikke så leneg til spillet kommer da. Det kommer 8. april her til lands: http://gamer.no/produkt.php?produktid=17231 Hvis alt går etter planen vil Gamer.no publiserer sin anmeldelse i løpet av neste uke, før utgivelsen.
Hr. Jenssen Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Skrevet 31. mars 2005 (endret) Hvis alt går etter planen vil Gamer.no publiserer sin anmeldelse i løpet av neste uke, før utgivelsen. Fin-fint! Ikke at det hjelper meg så mye, siden jeg allerede har forhåndsbestilt spillet, men det er godt å høre at dere får ut en del omtaler FØR spillene kommer ut! EDIT: Argh tastatur-dritt! Endret 31. mars 2005 av MeTa][iC
tor_erik Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 (endret) Ah! Så denne for et par dager siden. Gamespot har noe interessant materiale, og Tor Steinar, samme hva du sier så finner du ikke dette på Gamer.no. Video Preview EDIT: Litt problemer med link. Endret 31. mars 2005 av tor_erik
Hr. Jenssen Skrevet 2. april 2005 Forfatter Skrevet 2. april 2005 Nå har også Gamespot kommet ut med sin omtale av spillet (inkl. video omtale). Se i første innlegg for link.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå