Gå til innhold

Hvordan kommunisere "live" med klanen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei,

har lest flere steder at mange pro-gamere liker å spille live da det er enklere å kommunisere med hverandre da. Hvordan kan det være enklere enn Ventrilo da!? :dontgetit:

sry men er litt for dumt spørsmål å lage egen tråd for vel..? sier nesten seg selv at det er lettere og kommunisere med folk som sitter rett ved siden av deg? :nei:

Lenke til kommentar
Jaja.. Men hva er best av VT og TS da?

Jeg har bare prøvd TS. Jeg må si at hvis to snakker i munnen på hverandre får du ikke mye med deg da : /

TS har jo finere layout osv..

 

Men hva er best? :hmm:

har aldri prøvd ts, men tror nok vt er det beste ja...

Har kun prøvd TS, har hørt at det egentlig er bedre, i hvert fall TS2, men at det er vanligere å bruke Ventrilo. Jeg valgte TS til serveren min fordi der finnes både klienten og serveren for linux.

Lenke til kommentar
Jaja.. Men hva er best av VT og TS da?

Jeg har bare prøvd TS. Jeg må si at hvis to snakker i munnen på hverandre får du ikke mye med deg da : /

TS har jo finere layout osv..

 

Men hva er best? :hmm:

har aldri prøvd ts, men tror nok vt er det beste ja...

Har kun prøvd TS, har hørt at det egentlig er bedre, i hvert fall TS2, men at det er vanligere å bruke Ventrilo. Jeg valgte TS til serveren min fordi der finnes både klienten og serveren for linux.

Angående VT, om det er nede? Alle serverene jeg har prøvd å kommet meg inn på, funker ikke. Og jeg har noen kamerater som har det samme problemet. Så jeg lurer på om liksom "hele VT" er nede ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...