Gå til innhold

Den store Sketchup tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Konkurransen er endelig ferdig, og vi i dommerpanelet har kommet fram til at den endelige vinneren ble ED209.

 

Vi gratulerer så mye med seieren og som vinneren av 1 års abonnement av Digital World!

 

dw_logo.gif

Takker også for alle som sendte inn sine bidrag

Endret av Tonickup
Lenke til kommentar

Om du ikke liker det er det ditt problem. Hvis du ikke gidder å sette av 1min til registrering kan du bare ha det så godt. Minner også om at det ikke bare er medlemmer som har lagt ut komponenter.

 

Vi har imidligertig ikke satt user-access på å kunne lese tutorials.

Lenke til kommentar

Kan jeg få spørre om hvorfor dere må ha alle brukerne registrert? Jeg har ingenting imot å registrere meg for å laste ned filer o.l. som andre har brukt tid på å lage, men jeg vil vite nøyaktig hvorfor, og hva dere skal med opplysninger og loggføring av alskens aktivitet. Jeg ser i hvert fall ingen grunn til å påtvinge registrering i en database for å ha mulighet til å laste ned filer.

Lenke til kommentar
Som jeg sa tidligere er det for å luke ut de som virkelig er intressert fra de som egentlig ikke er det. Vi oppgir ikke personinfo på noen måte.

Det er bare det at ikke alle blir like fristet til å «grave dypere» i nettstedet dersom registrering er obligatorisk for å kunne skue mesteparten av innholdet. Dette gjelder både de «virkelig» interesserte og de litt mindre interesserte ...

 

Skjønte ikke helt svaret ditt, der du forklarer at meningen er å «luke» ut brukergrupper ved hjelp av registrering, men men. Det får være det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...