Gå til innhold

Den store Sketchup tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tonickup har du hørt om/sett denne siden??! ikke for å være frekk, men jeg tviler sterkt på at du har laget de tegningene du påstår du har!

 

 

ps. Det finnes flere amrikanske/engelske sider med de du *sier* du har tegnet.

 

Jeg er ikke 100% sikkert på at du ikke har tegnet dem, men jeg tviler sterkt!!

Lenke til kommentar
Tonickup har du hørt om/sett denne siden??! ikke for å være frekk, men jeg tviler sterkt på at du har laget de tegningene du påstår du har!

 

 

ps. Det finnes flere amrikanske/engelske sider med de du *sier* du har tegnet.

 

Jeg er ikke 100% sikkert på at du ikke har tegnet dem, men jeg tviler sterkt!!

hm... ja, eg har sett den siden.. eg har snakka med jazzle og han har lagt ut tingene eg har laga... du kan bare sjå på nicket... men viss du ikkje vil tru meg så er det bare å gjere det... eg bryr meg ikkje ka du trur...

 

hm, finnes det flere sider med tinga eg har laga? har du link?

Lenke til kommentar
Tonickup har du hørt om/sett denne siden??! ikke for å være frekk, men jeg tviler sterkt på at du har laget de tegningene du påstår du har!

 

 

ps. Det finnes flere amrikanske/engelske sider med de du *sier* du har tegnet.

 

Jeg er ikke 100% sikkert på at du ikke har tegnet dem, men jeg tviler sterkt!!

Hvis du selv hadde sett litt på siden, hadde du lagt merke til at det sto: "by tonickp" på flere av tegningene. Tenk deg litt om før du poster.

 

Edit: Oi, der var det visst litt fler.

Endret av Marti
Lenke til kommentar
Tonickup har du hørt om/sett denne siden??! ikke for å være frekk, men jeg tviler sterkt på at du har laget de tegningene du påstår du har!

 

 

ps. Det finnes flere amrikanske/engelske sider med de du *sier* du har tegnet.

 

Jeg er ikke 100% sikkert på at du ikke har tegnet dem, men jeg tviler sterkt!!

Hvis du selv hadde sett litt på siden, hadde du lagt merke til at det sto: "by tonickp" på flere av tegningene. Tenk deg litt om før du poster.

 

Edit: Oi, der var det visst litt fler.

Jeg sa ikke at jeg var 100% sikker!! Men jeg får vel svelge de fleste ordene mine der! :blush::p

Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt problem med å legge vifter/komponenter i modellen. Det ser ut som veggen fortsatt er der etter at jeg satt inn vifta. Jeg har lest guiden som er her på sketchup ressurssida, men kommer ingen vei. Det ser fortsatt ut som om vifta sitter inni veggen. Noen, hjelp meg :cry: .

Lenke til kommentar
Last ned demo av SketchUp 5 her. På lik linje med forrige versjon, kan du bruke demoen i inntil 8 timer før du må kjøpe en lisens. Om du vil kjøpe siste versjon koster den rundt 3500 NOK, mens oppgradering fra SketchUp 4 koster bare rundt 700 NOK.

 

Tråden stenges for opprydding/avklaring med tanke på ulovlig reklamering i h.t. retningslinjene.

 

Edit: Lar tvilen komme de ansvarlige tilgode og åpner tråden siden det tar tid å få en avklaring.

Endret av el-asso
Lenke til kommentar
Edit: Lar tvilen komme de ansvarlige tilgode og åpner tråden siden det tar tid å få en avklaring.

Jeg sendte en PM til deg tidligere med avklaring. Vi skrev bare hva fullversjon koster for å opplyse om det, fjern det hvis du vil. Vil ikke kalle det reklame. Det er ikke vi som selger det, det er fra sketchup sine sider.

Lenke til kommentar

Hjelper j****g på "inntrykket" om du fjerner kanter og linjer slik Tonickup har gjort. Dette gjøres på Window -> Display Options (fjern haker til du er fornøyd). Deretter bør du gå på View - Shadows. Bare ett tips til aller

 

Anbefaler alle nybegynnere å ta introduksjonen på Sketchup 5, der lærer du det meste viktige. Et lite tips til. Det går an å eksportere delene, fikse de i 3Dstudio max og rendre skikkelig render. Men alt blir ikke helt likt. Eksempel (prosjektoren). Det hvite ble svart og strekene forsvandt (de på linsa ville jeg ha). Anbefaler å lage Delene hvær for seg og heller montere i 3Ds max. Jeg har veldig lite erfaring fra 3Dsmax så...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...