Gå til innhold

Den store Sketchup tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann folkens! Kom akkurat fra kirka (ja, komfirmasjon) :hrm:

 

Men eg leste det med overskrifter på alle komponentane. Det er jo selfølgelig fullt mulig det, hvert fall for ordens skyld. Men veit ikkje korti eg får gjort det. I neste veke er eg opptatt heile veke (unntatt helga) med å skrive stila, pluss at eg har et oppdrag fra et firma.

 

Men eg kan heilt sikkert sjå på det den helga :yes:

 

 

Noke som eg og har tenk på er at folk kan laste opp sine egne komponenta. Men det kjem ikkje med det fyste hvert fall.

Sida er no laga i rein HTML, og sånne ting kreve PHP. Har aldri laga til et opplastingssystem før, men eg trur eg skal klare å få det til etter litt "studdy".

 

Eg har plana om å lage om sida til PHP når eg får tid, så vi kan få inn en poll og. Noke anna eg og Tonickup har tenk på, er å få inn et eget forum på sida. Men vi vil vente med sånne ting til vi veit at sida blir flittig brukt blant folk.

 

 

Men, eg har som regel alltid tid til å legge ut nye komponenta uansett, so det er bare å sende ivei. :) Blir kanskje ikkje noke fra meg no framover, men Tonickup er no flink, so det skal no ikkje være noke problem.

 

 

 

Mvh!

Lenke til kommentar
Har aldri laga til et opplastingssystem før, men eg trur eg skal klare å få det til etter litt "studdy".

 

har en kamerat som kanskje kan hjelpe oss med ditta... trur han kan mykje om både ASP og PHP....

 

eg kan spørre ham i løpet av dagen om han kaskje allereide har eit sant system liggandes...

:D

Endret av Tonickup
Lenke til kommentar
Har laga et hovedkort etter deres oppskrift nå, funka super. Har send den via mail til dere..  :p

har fått den... skal legge den ut så fort som mulig... men eg har dessverre ikkje tilgang til det so eg er nøtt å sende det til Luszifer når han kommer på msn!

 

Edit: bra Guiden funka :p

Endret av Tonickup
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...